Jammer. Het is een grap die Gervais aan Seinfeld vertelde, en zijn waren het er over eens dat het één van de beste moppen ooit was.quote:
Kan me niet voorstellen dat ie in het engels zoveel beter is, maar goedquote:Op woensdag 2 oktober 2024 20:34 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Jammer. Het is een grap die Gervais aan Seinfeld vertelde, en zijn waren het er over eens dat het één van de beste moppen ooit was.
Misschien toch anders opschrijven dan.
Gervais vertelde hem onvoorbereid, tussen neus en lippen door. Zoals ik hem heb opgeschreven is hij technisch beter, in elk geval om te lezen, vind ik zelf. Maar goed, blijft persoonlijk natuurlijk.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 20:36 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen dat ie in het engels zoveel beter is, maar goed
antisemiet gespotquote:Op woensdag 2 oktober 2024 20:43 schreef Marsenal het volgende:
Ik vertel op werk graag antisemitische moppen,
Leukste werkplekken zijn die waar in principe alles 'fair game' is wat grappen betreft (wat alleen kan als je vertrouwen hebt in elkaar, want anders wordt het gewoon kut). Absoluut inclusief zelfspot, uiteraardquote:Op woensdag 2 oktober 2024 20:43 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Gervais vertelde hem onvoorbereid, tussen neus en lippen door. Zoals ik hem heb opgeschreven is hij technisch beter, in elk geval om te lezen, vind ik zelf. Maar goed, blijft persoonlijk natuurlijk.
Jammer, ik dacht even met een goede bak te komen.
Wel een leuke mop om in het assortiment te hebben. Ik vertel op werk graag antisemitische moppen, die doen het daar op een hele vreemde manier heel goed.
Je hebt gelijk, het is het natuurlijk niet. Het schuurt hooguit even tegen het thema aan.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 22:04 schreef Lienekien het volgende:
Hoe is dat een antisemitische grap? Die grap steekt de draak met God, niet met Joden.
Toffe gast ben je.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 22:09 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, het is het natuurlijk niet. Het schuurt hooguit even tegen het thema aan.
Ik heb hem opgeslagen in mijn moppenarsenaal tussen antisemitische, puur omdat ik deze alleen tevoorschijn haal als ik in gezelschap ben waar mijn andere, wél, antisemitische moppen getapt kunnen worden.
Welke categorieën heb je nog meer?quote:Op woensdag 2 oktober 2024 22:09 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, het is het natuurlijk niet. Het schuurt hooguit even tegen het thema aan.
Ik heb hem opgeslagen in mijn moppenarsenaal tussen antisemitische, puur omdat ik deze alleen tevoorschijn haal als ik in gezelschap ben waar mijn andere, wél, antisemitische moppen getapt kunnen worden.
Op mijn werk is bij de mannen veel ruimte voor moppen over religie en maatschappij, de vrouwen waarderen meer de zelfspot-hoek en ook wel alles met bekende personen.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 22:18 schreef Farenji het volgende:
[..]
Welke categorieën heb je nog meer?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |