Het zou toch wel een beetje zuur voelen als Feyenoord met dit schijtvoetbal wint nadat PSV gisteren met veel beter voetbal zichzelf niet beloonde.quote:
Dat laatste zou ik mij maar niet druk over maken. Zo’n waardeloze tegenstander treft Feyenoord echt niet meer.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 20:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het zou toch wel een beetje zuur voelen als Feyenoord met dit schijtvoetbal wint nadat PSV gisteren met veel beter voetbal zichzelf niet beloonde.
Vooral als dat de doorslag zou geven tussen Feyenoord wel door en PSV niet.
Dat klopt, maar Feyenoord door is niet een scenario waar ik bijzonder veel geld op zou zetten.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 20:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het zou toch wel een beetje zuur voelen als Feyenoord met dit schijtvoetbal wint nadat PSV gisteren met veel beter voetbal zichzelf niet beloonde.
Vooral als dat de doorslag zou geven tussen Feyenoord wel door en PSV niet.
Baka hoeft het vizier niet op scherp te hebben, want Girona prikt ze gewoon zelf achter de eigen doelman.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 20:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Maar hier moet PSV thuis toch gewoon met een nulletje of 4 tegen winnen. Als Baka het vizier op scherp heeft.
Ja die krijgen nog wel wat lastige tegenstanders toch? Ik ken de schema's niet uit mijn hoofd.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 20:24 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dat klopt, maar Feyenoord door is niet een scenario waar ik bijzonder veel geld op zou zetten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |