SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Tap tap tap
.. dat staat er toch ook nietquote:Op woensdag 2 oktober 2024 18:49 schreef Nizno het volgende:
[..]
euh wait wat... ik had het niet over baby vagina's
ja next onderwerpquote:Op woensdag 2 oktober 2024 18:50 schreef Crack_ het volgende:
[..]
.. dat staat er toch ook niet![]()
hahahaha
ik zou rennenquote:Op woensdag 2 oktober 2024 18:51 schreef Nattekat het volgende:
Waar ben ik nou weer in terecht gekomen
*loopt rustig achteruit terug naar buiten*
haha karmaquote:Op woensdag 2 oktober 2024 18:51 schreef UitStraling het volgende:
Maar soms kom je het tegen, mijn vader is ook nooit een enkele dag ziek geweest in zijn leven en uiteindelijk overleden aan Alzheimer met een verder nog kerngezond lichaam.
nee de jouwe trekt volle zalenquote:
run forrest, run!!quote:
ja hoorquote:Op woensdag 2 oktober 2024 18:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jij krijgt je deeltje nog wel vermoed ik zo.
feitquote:Op woensdag 2 oktober 2024 18:53 schreef CherryLips het volgende:
Ik vond dit wel een mooie TT gezien de diverse onderwerpen
en dat heb je niet in huis zeker?quote:
hier heb je het recept:quote:
Schaamhaarquote:Op woensdag 2 oktober 2024 18:47 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja hoor zolang het geen kaalgeschoren is.. dat voelt te veel als een babyhuidje
De hofnar aan het oreren over stinkende vagina's en jij komt met vissticksquote:
quote:Op woensdag 2 oktober 2024 18:55 schreef Crack_ het volgende:
[..]
hier heb je het recept:
ega vissticks met aardappel-erwtenpuree & gestoofde prei
Deze vegasticks zijn lekker krokant en heerlijk bij de frisse aardappelerwtenpuree en gestoofde prei.
675 kcal
(Voedingswaarden)
30 min. bereiden
8
waarderingen
10 ingrediënten
Kies producten
vegetarischzonder vlees/vishoofdgerechtbakken
CęlaVíta ovenschalen: makkelijk en lekker
CęlaVíta ovenschalen: makkelijk en lekker
Probeer nu
Proef snel de nieuwste pizzasnack
Proef snel de nieuwste pizzasnack
Probeer nu Ristorante Piadina
Ingrediënten
4 personen
1 kg1 kg
kruimige aardappel
400 g400 gram
verse doperwten
22
preien
2 tenen2 tenen
knoflook
60 g60 gram
ongezouten roomboter
100 ml100 ml
water
2 el2 eetlepel
arachideolie
360 g360 gram
vegetarische zeesticks
11
biologische citroen
15 g15 gram
verse krulpeterselie
Kies producten
Aan de slag
Printen
Recept delen
1
Schil de aardappelen, snijd in gelijke stukken en kook in 20 min. in een ruime pan gaar. Voeg de doperwten na 15 min. toe aan de aardappelen.
2
Was ondertussen de preien en snijd in stukken van 1½ cm. Snijd de tenen knoflook fijn. Verhit ⅓ van de boter in een pan en stoof de prei en knoflook met het water, peper en eventueel zout 10 min. op laag vuur met de deksel op de pan.
3
Verhit de olie in de grote koekenpan en bak de zeesticks op middelhoog vuur in ca. 5 min. goudbruin. Keer halverwege.
4
Boen ondertussen de citroen schoon en rasp de gele schil. Snijd de vrucht in plakjes en snijd de peterselie fijn.
5
Giet de aardappelen en doperwten af en vang een kopje kookvocht op. Stamp met de rest van de boter, het citroenrasp, ⅔ van de peterselie en een beetje kookvocht tot een smeuīge puree. Breng op smaak met peper en eventueel zout.
6
Verdeel de puree, zeesticks, prei en citroen plakjes over borden. Bestrooi met de rest van de peterselie en serveer.
algemeenDit is een Allerhande Box recept.
Heb jij dit recept klaargemaakt?
We zijn benieuwd wat je er van vindt!
Ik heb nu zo vaak ingegroeide haren gehad met pus en alles dat ik de boel nu gewoon laat staan.quote:
Ik vind dit vies, en is het ook wel maar het is ook normaalquote:Op woensdag 2 oktober 2024 18:56 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ik heb nu zo vaak ingegroeide haren gehad met pus en alles dat ik de boel nu gewoon laat staan.
hahahaquote:Op woensdag 2 oktober 2024 18:57 schreef Nizno het volgende:
ook nog een recept voor zuurkoolstampot?
quote:
het aandeel 'ik kopiëer en plak random een lang lulverhaal en ga dat in de sc posten' wordt steeds groterquote:Op woensdag 2 oktober 2024 18:58 schreef Ama het volgende:
Gaan we nu allemaal een recept posten? Naja wel beter dan dat domme gelul van US.
bietjes uit pot zijn idd nog te doen.quote:
Mss laten waxen ipv scherenquote:Op woensdag 2 oktober 2024 18:56 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ik heb nu zo vaak ingegroeide haren gehad met pus en alles dat ik de boel nu gewoon laat staan.
tuinbonen uit potquote:Op woensdag 2 oktober 2024 19:00 schreef Nizno het volgende:
[..]
bietjes uit pot zijn idd nog te doen.
waag het nooit om spruiten of boerenkool uit een pot te gebruiken voor een maaltijd.
dat heb ik nooit gehad maar ik geloof direct dat dat ook ranzig isquote:
Zo vreemd dat jij geen kerel hebt.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 18:56 schreef Elvi het volgende:
[..]
genoeg pietemientjes etenquote:Op woensdag 2 oktober 2024 19:01 schreef Ama het volgende:
Ik heb nog een week om weer beter te worden.
ik ben opgegroeid met groenten uit blik/pot, sommige dingen waren echt een ontdekking toen ik op mezelf gingquote:Op woensdag 2 oktober 2024 19:00 schreef Nizno het volgende:
[..]
dat heb ik nooit gehad maar ik geloof direct dat dat ook ranzig is
lekker knapperigquote:Op woensdag 2 oktober 2024 19:02 schreef Crack_ het volgende:
wist ik veel dat je boerenkool niet rauw aan de stamppot toevoegt zoals andijvieik vond het al gek dat er zoveel boerenkool overbleef
Ja morgen even kijken bij de Jumbo. Hopelijk zijn mijn bananen ook eetbaar dan want waren nog beetje groen toen ik ze kocht.quote:
ook een keer een kleiner pepertje gekocht 'want heb niet zo'n grote rode nodig, en zo'n kleintje is handig, heb ik meteen de hoeveelheid die ik nodig heb!'quote:
Nee dank je. Ik vind het prima zo.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 19:00 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Mss laten waxen ipv scheren
stukjes van een centimeter of 2 er van snijden. koken en in de tussentijd spekjes bakken.. als de tuinbonen gaar zijn een beetje nootmuskaat er over en de spekjes er door doen.quote:
dubbelgedopte tuinbonenspreadquote:Op woensdag 2 oktober 2024 19:05 schreef Nizno het volgende:
[..]
stukjes van een centimeter of 2 er van snijden. koken en in de tussentijd spekjes bakken.. als de tuinbonen gaar zijn een beetje nootmuskaat er over en de spekjes er door doen.
Ik vind dat prima eetbaar.
Maar niet uit potjes
WHOEHA ik heb er meteen een beeld vanquote:Op woensdag 2 oktober 2024 19:04 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ook een keer een kleiner pepertje gekocht 'want heb niet zo'n grote rode nodig, en zo'n kleintje is handig, heb ik meteen de hoeveelheid die ik nodig heb!'
OEPS
Ik stop met scheren, niet met wassenquote:Op woensdag 2 oktober 2024 18:58 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik vind dit vies, en is het ook wel maar het is ook normaal
quote:Op woensdag 2 oktober 2024 19:05 schreef Crack_ het volgende:
Heel dat avondeten verpest. En was ongesteld en had dat pepertje gesneden met blote vingers, met tampon vervangen stond mn vagijn in de fik![]()
quote:Op woensdag 2 oktober 2024 19:05 schreef Crack_ het volgende:
Heel dat avondeten verpest. En was ongesteld en had dat pepertje gesneden met blote vingers, met tampon vervangen stond mn vagijn in de fik![]()
quote:Op woensdag 2 oktober 2024 19:06 schreef Nizno het volgende:
[..]
WHOEHA ik heb er meteen een beeld van
pus vind ik niet het meest smakelijke tbhquote:
OF je weet niet wat tuinbonen zijnquote:Op woensdag 2 oktober 2024 19:05 schreef Nizno het volgende:
stukjes van een centimeter of 2 er van snijden.
dat begrijp ik...quote:Op woensdag 2 oktober 2024 19:07 schreef Crack_ het volgende:
[..]ik baalde zooooo erg
van dat eten dan, de rest was wel grappig
[..]
hahahahaha, ik moet hier hard om lachenquote:Op woensdag 2 oktober 2024 19:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
OF je weet niet wat tuinbonen zijn
OF je weet niet wat centimeters zijn
of jij hebt het over de binnenste boontjes en niet over de lange bonenquote:Op woensdag 2 oktober 2024 19:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
OF je weet niet wat tuinbonen zijn
OF je weet niet wat centimeters zijn
je eet toch alleen de binnenste?!quote:Op woensdag 2 oktober 2024 19:09 schreef Nizno het volgende:
[..]
of jij hebt het over de binnenste boontjes en niet over de lange bonen
quote:Op woensdag 2 oktober 2024 19:10 schreef Nizno het volgende:
ow never mind ik had snijbonen in mn hoofd...
ja nee tuinbonen heb ik nog nooit gegeten
uhuh daar hebben we het niet overquote:
quote:Op woensdag 2 oktober 2024 19:10 schreef Nizno het volgende:
ja nee tuinbonen heb ik nog nooit gegeten
quote:
heel verstandigquote:Op woensdag 2 oktober 2024 19:11 schreef Crack_ het volgende:
[..]![]()
we hebben allemaal zo onze momenten
oke ik ga echt wat anders doen want wil niet meer fokken maar blijf zitten
Heb je lekker gedobberd vandaag?quote:
pamadramalamabotswanaguyanaquote:Op woensdag 2 oktober 2024 19:18 schreef Ama het volgende:
Hele seizoen gaat over backpacken in Thailand.
Dat klinkt logischer iddquote:Op woensdag 2 oktober 2024 19:10 schreef Nizno het volgende:
Houden zo!quote:ja nee tuinbonen heb ik nog nooit gegeten
ik ga mn kerstlampjes langs het raam en kerstboom maar weer aansluiten op de google verlengsnoer zodat ik ze meer met stem aan en uit kan doenquote:Op woensdag 2 oktober 2024 19:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mag inderdaad wel weer. Op de weg was het ook een triest bende met naar huis toe rijden.
ow ik heb in het donkerste deel van het huis gewoon gewerkt zonder lamp aanquote:
stond je in de politiedocumenten die gehackt zijn?quote:Op woensdag 2 oktober 2024 19:37 schreef Nattekat het volgende:
Volgens mij zijn al mijn contactgegevens tot m'n telefoonnummer aan toe ergens gelekt. Wordt in cryptoscamgroepen toegevoegd
Heb je recent 5G gekregen toevallig?quote:Op woensdag 2 oktober 2024 19:37 schreef Nattekat het volgende:
Volgens mij zijn al mijn contactgegevens tot m'n telefoonnummer aan toe ergens gelekt. Wordt in cryptoscamgroepen toegevoegd
quote:Op woensdag 2 oktober 2024 19:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb je recent 5G gekregen toevallig?
Toevallig welquote:Op woensdag 2 oktober 2024 19:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Oh kan je weer een kejonapirk krijgen?quote:Op woensdag 2 oktober 2024 19:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Haha had ik laatst ook eenmaligquote:Op woensdag 2 oktober 2024 19:37 schreef Nattekat het volgende:
en toen pannenkoeken verorbert?quote:Op woensdag 2 oktober 2024 19:43 schreef datismijnmening het volgende:
[..]![]()
Als een rozijntje weer het water uitgekomen
Ik ben volgende week weer aan de beurtquote:Op woensdag 2 oktober 2024 19:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh kan je weer een kejonapirk krijgen?
met gestopt zijn met roken !!quote:
hoi en doeiquote:
Maar die is pas over 2 dagenquote:Op woensdag 2 oktober 2024 19:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik ga morgen een lavalamp kopen als cadeautje voor mijn verjaardag
Oh dat gaat hard ja, met die prijzen. Ga je er nog wat leuks van doen of gewoon sparen?quote:Op woensdag 2 oktober 2024 19:51 schreef Nizno het volgende:
[..]
met gestopt zijn met roken !!
Morgen maar ff een pakkie peuken kopen om het te vieren
gezelligquote:Op woensdag 2 oktober 2024 19:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik ga morgen een lavalamp kopen als cadeautje voor mijn verjaardag
Wat is dat voor speciale lamp?quote:Op woensdag 2 oktober 2024 19:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Weet ik, maar de lamp wordt vanaf morgen verkocht en dan moet ik er op tijd bij zijn.
quote:Op woensdag 2 oktober 2024 19:51 schreef Nizno het volgende:
[..]
met gestopt zijn met roken !!
Morgen maar ff een pakkie peuken kopen om het te vieren
niets speciaalsquote:Op woensdag 2 oktober 2024 19:54 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh dat gaat hard ja, met die prijzen. Ga je er nog wat leuks van doen of gewoon sparen?
minstens 1 persoon moest er wel op reagerenquote:
ja paars is geweldigquote:
Ja, had ik gelezen.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 15:09 schreef bitterbal het volgende:
@:recce had je al gezien dat ik met de ATR 72 - 600 was gevlogen
voor het eerst een vliegtuig met zulke propellors gevlogen
[ afbeelding ]
Wat doe je normaal?quote:Op woensdag 2 oktober 2024 19:57 schreef Koen66 het volgende:
Moet ook maar weer eens bedenken hoe en of ik m'n verjaardag vier volgende maand
over twee en een halve maand ga ik het niet speciaal vieren.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 19:57 schreef Koen66 het volgende:
Moet ook maar weer eens bedenken hoe en of ik m'n verjaardag vier volgende maand
quote:Op woensdag 2 oktober 2024 20:00 schreef Nattekat het volgende:
Date ging misschien niet door, maar het heeft het aantal profielen dat ik voorgeschoteld krijg wel flink verhoogd![]()
Eigen profiel nog beter gemaakt en minder kieskeurig swipen is mijn nieuwe middel nu
Deze keer eens leverworst met zilveruitjes in plaats van kaasblokjes met gemberquote:
Vorig jaar had ik een kippiepanquote:Op woensdag 2 oktober 2024 20:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Deze keer eens leverworst met zilveruitjes in plaats van kaasblokjes met gember
wij welquote:Op woensdag 2 oktober 2024 20:12 schreef Ama het volgende:
Ik vond mijn verjaardag maar kut dit jaar. Lag niet aan Solo hoor maar het leek wel alsof de rest om me heen niet meer weet wanneer ik jarig ben.
Wat doen jullie daar in Deventer eigenlijk voor gebak? Geen vlaai zeker?quote:Op woensdag 2 oktober 2024 20:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Deze keer eens leverworst met zilveruitjes in plaats van kaasblokjes met gember
wij hebben Brabantse Broeder... da's brood met suiker en suiker en suiker en suiker.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 20:13 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wat doen jullie daar in Deventer eigenlijk voor gebak? Geen vlaai zeker?
Ik vind m'n eigen verjaardag altijd wel gezelligquote:Op woensdag 2 oktober 2024 20:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik sla dit jaar denk ik een rondje over voor mijn eigen verjaardag
Net als Sûkerbôle in Friesland?quote:Op woensdag 2 oktober 2024 20:14 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
wij hebben Brabantse Broeder... da's brood met suiker en suiker en suiker en suiker.
En suiker.
Bussink's Deventer Koek natuurlijk.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 20:13 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wat doen jullie daar in Deventer eigenlijk voor gebak? Geen vlaai zeker?
Kende dat niet. Maar ziet er net zo droog uit als oranjekoekquote:Op woensdag 2 oktober 2024 20:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Bussink's Deventer Koek natuurlijk.
Ik neem het wel mee als we weer gaan meeten op de Keling & Cocos Eilanden of zoquote:Op woensdag 2 oktober 2024 20:23 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Kende dat niet. Maar ziet er net zo droog uit als oranjekoek
quote:Op woensdag 2 oktober 2024 20:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik neem het wel mee als we weer gaan meeten op de Keling & Cocos Eilanden of zo
quote:Op woensdag 2 oktober 2024 20:25 schreef Xilia het volgende:
Twee treinreizigers in Hamburg zijn mogelijk besmet met het dodelijke marburgvirus. Dat berichten Duitse media. Alle passagiers moesten de perrons van het centraal station van Hamburg verlaten. De hulpdiensten, die beschermende pakken droegen, kwamen ter plekke.
die kleintjes gooien ze in de schouwburg regelmatig het publiek inquote:Op woensdag 2 oktober 2024 20:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Bussink's Deventer Koek natuurlijk.
Ik krijg door al die berichten uit Duitsland echt zin om daar met het OV te gaan. Ik ga in de metro sowieso goed opletten.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 20:25 schreef Xilia het volgende:
Twee treinreizigers in Hamburg zijn mogelijk besmet met het dodelijke marburgvirus. Dat berichten Duitse media. Alle passagiers moesten de perrons van het centraal station van Hamburg verlaten. De hulpdiensten, die beschermende pakken droegen, kwamen ter plekke.
Weer een poging de bevolking te reducerenquote:Op woensdag 2 oktober 2024 20:25 schreef Xilia het volgende:
ik geef het onderhand op met die post...quote:Op woensdag 2 oktober 2024 20:25 schreef Ama het volgende:
Bezorgtijd post verlengd van 24 naar 48 uur - https://nos.nl/l/2539376
Wanneer heb jij voor het laatst een brief gehad?quote:Op woensdag 2 oktober 2024 20:27 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
ik geef het onderhand op met die post...
Gegarandeerd dat dat straks 1x per week wordt ofzo, want "mensen hebben toch internet".
Krijg jij nog af en toe een liefdesbrief van Vlinder?quote:Op woensdag 2 oktober 2024 20:27 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Gegarandeerd dat dat straks 1x per week wordt ofzo, want "mensen hebben toch internet".
vorige week volgens mijquote:Op woensdag 2 oktober 2024 20:29 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Wanneer heb jij voor het laatst een brief gehad?
quote:Op woensdag 2 oktober 2024 20:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Krijg jij nog af en toe een liefdesbrief van Vlinder?
Ligt gewoon op z'n kussenquote:Op woensdag 2 oktober 2024 20:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Krijg jij nog af en toe een liefdesbrief van Vlinder?
Ik krijg bijna elke dag brievenquote:Op woensdag 2 oktober 2024 20:29 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Wanneer heb jij voor het laatst een brief gehad?
Eventueel mondkapje op als dat beter voelt, verder gewoon genietenquote:Op woensdag 2 oktober 2024 20:26 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik krijg door al die berichten uit Duitsland echt zin om daar met het OV te gaan. Ik ga in de metro sowieso goed opletten.
Ik zit er ook al over te denken om te kijken naar iets anders... Gelukkig kan dat bij mijn werkgever wat makkelijker dan bij PostNLquote:Op woensdag 2 oktober 2024 20:27 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ik heb het liefst zoveel mogelijk online.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 20:30 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik krijg bijna elke dag brievenMeestal rekeningen wel.
Je kan binnen je eigen werkgever makkelijk een ander soort baan doen?quote:Op woensdag 2 oktober 2024 20:32 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik zit er ook al over te denken om te kijken naar iets anders... Gelukkig kan dat bij mijn werkgever wat makkelijker dan bij PostNL
Ja, want ik werk zoals wel vaker gezegd voor de sociale werkplaats. Dus dat kan variëren van fabriekswerk tot in de groenvoorziening..quote:Op woensdag 2 oktober 2024 20:33 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Je kan binnen je eigen werkgever makkelijk een ander soort baan doen?
Heb het meer over de aanslagen.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 20:32 schreef Xilia het volgende:
[..]
Eventueel mondkapje op als dat beter voelt, verder gewoon genieten![]()
Dit gaat om iets uitzonderlijks, hopen we toch...
Ohh ok, ik dacht dat je werkgever specifiek een postbedrijf was. Wat zou je leuk vinden om te doen (even afgezien van of je de kennis nu misschien mist)?quote:Op woensdag 2 oktober 2024 20:36 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja, want ik werk zoals wel vaker gezegd voor de sociale werkplaats. Dus dat kan variëren van fabriekswerk tot in de groenvoorziening..
Maar ik heb wel weinig zelfvertrouwen in wat ik zelf kan. Ja ik heb een diploma voor boekhoudkundig medewerker/administrateur, maar dat is meer dan 20 jaar geleden. Niet verder dan dingen in de computer zetten zou ik denk ik niet meer kunnen...
Dat weet ik dus echt niet. Ik zie mezelf niet echt in een fabriek achter de lopende band staan. Ik moet wel een beetje uitdaging hebben en geen bot gezegd dom simpel werk doen. Ja okee. post bezorgen is op het eerste oog vrij simpel, maar je moet wel scherp blijven in het verkeer en wij leggen onze post zelf op route enzo. Dat vind ik dan vaak ook leuk omdat ik wel eens wijken moet doen, waar ik minder vaak kom..quote:Op woensdag 2 oktober 2024 20:38 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ohh ok, ik dacht dat je werkgever specifiek een postbedrijf was. Wat zou je leuk vinden om te doen (even afgezien van of je de kennis nu misschien mist)?
Kun je je ook laten omscholen of opleiding doen eventueel?quote:Op woensdag 2 oktober 2024 20:41 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dat weet ik dus echt niet. Ik zie mezelf niet echt in een fabriek achter de lopende band staan. Ik moet wel een beetje uitdaging hebben en geen bot gezegd dom simpel werk doen. Ja okee. post bezorgen is op het eerste oog vrij simpel, maar je moet wel scherp blijven in het verkeer en wij leggen onze post zelf op route enzo. Dat vind ik dan vaak ook leuk omdat ik wel eens wijken moet doen, waar ik minder vaak kom..
Een opleiding zie ik echt niet zitten momenteel. Iets met dat lage zelfvertrouwen/negatief zelfbeeld..quote:Op woensdag 2 oktober 2024 20:45 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Kun je je ook laten omscholen of opleiding doen eventueel?
Geschreven brief had ik er bij moeten zeggenquote:Op woensdag 2 oktober 2024 20:30 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik krijg bijna elke dag brievenMeestal rekeningen wel.
gewoon een kaartje. Is toch kei leukquote:Op woensdag 2 oktober 2024 20:47 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Geschreven brief had ik er bij moeten zeggen
Crossposts?quote:Op woensdag 2 oktober 2024 20:48 schreef Bomenverzameling het volgende:
Postcrossing vond ik best leuk om te doen....
Bestaat dat nog?quote:Op woensdag 2 oktober 2024 20:48 schreef Bomenverzameling het volgende:
Heb ik ook een tijdje gedaan. Was even leuk jaquote:Op woensdag 2 oktober 2024 20:48 schreef Bomenverzameling het volgende:
Nee, dan vraag je een willekeurig adres in de wereld aan waar je een kaartje naar toe mag sturen. En dan krijg je een kaartje van iemand anders terug..quote:
Wereldwijd nog wel denk ik. In Nederland is het niet meer zo leuk vanwege de prijzen van de postzegels...quote:
Never heard ofquote:Op woensdag 2 oktober 2024 20:58 schreef Bomenverzameling het volgende:
GC / [Postcrossing] #99: Postcrossing nieuw leven inblazen
@:koen66
[..]
Wereldwijd nog wel denk ik. In Nederland is het niet meer zo leuk vanwege de prijzen van de postzegels...
Is toch wel eens ter sprake gekomen hier in de KSC....quote:
Ik ben er niet altijd hequote:Op woensdag 2 oktober 2024 20:59 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Is toch wel eens ter sprake gekomen hier in de KSC....
Dat onderwerp is ook ter sprake gekomen in een aflevering van Flodderquote:Op woensdag 2 oktober 2024 20:59 schreef Koen66 het volgende:
Ken wel die verhalen van desperate dames die gaan schrijven en verliefd woeden op een Amerikaanse gevangene ofzo
johquote:
Logischquote:Op woensdag 2 oktober 2024 20:58 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Wereldwijd nog wel denk ik. In Nederland is het niet meer zo leuk vanwege de prijzen van de postzegels...
dat inderdaadquote:Op woensdag 2 oktober 2024 21:02 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Schandalig eigenlijk hoor![]()
Oh dat is wel grappig.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 20:58 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Soms wel handig ja. Dat AI. Gebruik ook wel eens voor mijn tekeningen om een voorbeeld te krijgen van wat er in mijn hoofd zit....quote:Op woensdag 2 oktober 2024 21:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
Morgen moet ik een presentatie geven over een onderwerp waar ik niet zo in thuis ben. Heb chatGPT een presentatie laten maken voor me die ik even ga instuderen
Hallo mensenquote:Op woensdag 2 oktober 2024 21:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
Morgen moet ik een presentatie geven over een onderwerp waar ik niet zo in thuis ben. Heb chatGPT een presentatie laten maken voor me die ik even ga instuderen
Wat kan er nou helemaal mis gaanquote:Op woensdag 2 oktober 2024 21:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
Heb daar helemaal niks mee. Die AI chat dingen.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 21:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
Wat er staat is ook nog eens waar. Je moet wel juiste instructie schrijven natuurlijk.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 21:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat kan er nou helemaal mis gaan![]()
Waarheid boeit niet, het hoeft alleen maar plausibel te klinken
Scheelt vooral een hoop tijd.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 21:16 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Heb daar helemaal niks mee. Die AI chat dingen.
Dat vind ik nou de teloorgang van creativiteit.
quote:
trustequote:
Succes met de vragen achterafquote:Op woensdag 2 oktober 2024 21:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wat er staat is ook nog eens waar. Je moet wel juiste instructie schrijven natuurlijk.
[..]
Scheelt vooral een hoop tijd.
Het is een kick-off om wat mensen bij elkaar te brengen; dus maak me niet al teveel zorgen daarom. Het is vooral om de legal mensen uit de tent te lokken zodat ze verantwoordelijkheid gaan nemen.quote:
Jaquote:Op woensdag 2 oktober 2024 21:25 schreef UitStraling het volgende:
"Expliciete video met rapper Diddy en superster te koop aangeboden"
Wie denken jullie?
a. Donald Trump
b. Taylor Swift
c. Tom Cruise
d. Beyoncé
e. Hillary Clinton
Ja en nee.quote:
Dan mis ik je dus meestal denk ikquote:Op woensdag 2 oktober 2024 21:19 schreef Elvi het volgende:
[..]
Koen!![]()
Ik ben er gewoon nog regelmatig hoor
Diddyquote:Op woensdag 2 oktober 2024 21:25 schreef UitStraling het volgende:
"Expliciete video met rapper Diddy en superster te koop aangeboden"
Wie denken jullie?
a. Donald Trump
b. Taylor Swift
c. Tom Cruise
d. Beyoncé
e. Hillary Clinton
Denk dat mensen over het algemeen nog iets dommer zijn.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 21:28 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja en nee.
Wat het scheelt is dat chatgpt nu goed is in onzinnige dingen doen die toch geen nut hadden.
Zoals jouw presentatie.
Zou de wereld anders worden zonder die presentatie?
Of dat marketing verhaal op LI?
Want laten we eerlijk zijn, als het echt belangrijk is,er hangt veel aan vanaf. Dan denken we er niet aan dit door AI te laten doen.
AI is ook maar zo dom als de info die het voedt.
Magyar??quote:
Dat moest ik zoeken...quote:
Wij gebruiken AI nu al om miljoenen te besparen en binnen 10 jaar gaat AI ieders leven beīnvloeden, zeker via de medische wereld, daar zetten we het nu al in om bepaalde ziektebeelden en symptomen snel op te kunnen sporen, AI gaat de mensheid haar grootste ontdekking ooit zijn.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 21:28 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja en nee.
Wat het scheelt is dat chatgpt nu goed is in onzinnige dingen doen die toch geen nut hadden.
Zoals jouw presentatie.
Zou de wereld anders worden zonder die presentatie?
Of dat marketing verhaal op LI?
Want laten we eerlijk zijn, als het echt belangrijk is,er hangt veel aan vanaf. Dan denken we er niet aan dit door AI te laten doen.
AI is ook maar zo dom als de info die het voedt.
O echt? Wat leukquote:Op woensdag 2 oktober 2024 21:59 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dat moest ik zoeken...![]()
![]()
Had je al meegekregen dat ik gisteren met het wassenbeeld van Farrokh op de foto ben gegaan. Mede dankzij een vriendelijke Turkse medewerkster van Madame Tussauds![]()
![]()
En ondergang.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 22:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wij gebruiken AI nu al om miljoenen te besparen en binnen 10 jaar gaat AI ieders leven beīnvloeden, zeker via de medische wereld, daar zetten we het nu al in om bepaalde ziektebeelden en symptomen snel op te kunnen sporen, AI gaat de mensheid haar grootste ontdekking ooit zijn.
quote:Op woensdag 2 oktober 2024 22:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O echt? Wat leukHeeft zij de foto gemaakt dan?
Wel beetje gek dat je over de celeb dan een smilie doet.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 22:04 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]![]()
[ afbeelding ]
De meesten van jullie kennen mijn gezicht wel
quote:Op woensdag 2 oktober 2024 22:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ben tegen onze AI liever dan tegen mijn menselijke collega's, je weet maar nooit hč.
quote:Op woensdag 2 oktober 2024 22:04 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]![]()
[ afbeelding ]
De meesten van jullie kennen mijn gezicht wel
Ongevraagd een foto posten kan me een flinke boete opleveren...quote:Op woensdag 2 oktober 2024 22:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wel beetje gek dat je over de celeb dan een smilie doet.
Dat je midden in de nacht wat hoort, is je slimme plee op zoek naar je om de rekening te vereffenen.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 22:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Als je nu iets onaardigs zegt tegen Copilot, vreet je koelkast je over tien jaar ineens op.
quote:Op woensdag 2 oktober 2024 22:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat je midden in de nacht wat hoort, is je slimme plee op zoek naar je om de rekening te vereffenen.
Ja.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 22:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Beeld ziet er realistisch uit zeg.
Ik ga morgen mijn slimme thermostaat en hoogbegaafde Jura koffiezetapparaat eens goed verwennen denk ik.quote:
Nee, ik zou ook niet weten hoe, pak ‘m beet, Taylor Swift eruit ziet.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 22:08 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja.
ik vond ze niet allemaal geslaagd tbh. Maar best leuk om een keer geweest te zijn hoor.
En ik kende ze echt niet allemaal. Vooral de filmsterren en popmuzieksterren van nu zeggen me niet veel..
quote:Op woensdag 2 oktober 2024 22:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ga morgen mijn slimme thermostaat en hoogbegaafde Jura koffiezetapparaat eens goed verwennen denk ik.
Arme Kevin weet niet wat hem overkomt, mocht ie ooit nog op FOK komenquote:
Agrarisch Amerikaans met Germaanse benen.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 22:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, ik zou ook niet weten hoe, pak ‘m beet, Taylor Swift eruit ziet.
@:ditismijnmening
Ik vrees dat mijn deurbel al slimmer is dan ik.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 22:13 schreef Budapestenaar het volgende:
Zodra ik ook maar éėn apparaat bespeur dat slimmer dreigt te zijn dan ikzelf, gaat hij het raam uit.
Soort mix van Laura Ingalls dus en Helga uit Allo Alloquote:Op woensdag 2 oktober 2024 22:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Agrarisch Amerikaans met Germaanse benen.
Morgen uittesten of je deurbel Nederlandje kan beschermen tegen het onheil dat op ons af komt.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 22:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik vrees dat mijn deurbel al slimmer is dan ik.
quote:Op woensdag 2 oktober 2024 22:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Soort mix van Laura Ingalls dus en Helga uit Allo Allo
Oh ja. Ook weer zo.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 22:06 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ongevraagd een foto posten kan me een flinke boete opleveren...![]()
Als zijn boze ex voor de deur staat gaan meteen de gordijnen dicht.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 22:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Morgen uittesten of je deurbel Nederlandje kan beschermen tegen het onheil dat op ons af komt.
Welke boze ex?quote:Op woensdag 2 oktober 2024 22:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als zijn boze ex voor de deur staat gaan meteen de gordijnen dicht.
of US bedoelde welke boze ex precies?? Hij heeft er meerdere...quote:Op woensdag 2 oktober 2024 22:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Teleurgestelde ex bedoelde ik natuurlijk
Zo mooooiquote:Op woensdag 2 oktober 2024 18:33 schreef Dr_Flash het volgende:
TadaaThere we go
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
@:bitterbal
quote:Op woensdag 2 oktober 2024 19:58 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, had ik gelezen.Vet filmpje ook. Vond je de propellers leuk?
Jaquote:Op woensdag 2 oktober 2024 19:58 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, had ik gelezen.Vet filmpje ook. Vond je de propellers leuk?
quote:
Dat was gewoon een mamabeer die met haar kleine beertje besjes aan het plukkenquote:
ja als garnering voor bij jouw lichaamquote:Op donderdag 3 oktober 2024 04:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat was gewoon een mamabeer die met haar kleine beertje besjes aan het plukken
Weet niet of dat lekker is hoorquote:
Maar dit waren zwarte en geen grizzly’s, die lusten geen mensenquote:
hmmquote:Op donderdag 3 oktober 2024 05:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar dit waren zwarte en geen grizzly’s, die lusten geen mensen
Oh blijkbaar post ik niet genoeg plaatjesquote:Op woensdag 2 oktober 2024 22:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, ik zou ook niet weten hoe, pak ‘m beet, Taylor Swift eruit ziet.
@:ditismijnmening
Na vandaag niet meer.quote:Op donderdag 3 oktober 2024 06:31 schreef bitterbal het volgende:
K ben bij een zaak die veel crispy pork hebben
Je snapt zo precies waarom mannen er totaal niks mee hebben en huisvrouwen wel.quote:Op donderdag 3 oktober 2024 06:10 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Oh blijkbaar post ik niet genoeg plaatjes
[ afbeelding ]
Wraf wrafquote:Op donderdag 3 oktober 2024 06:45 schreef bitterbal het volgende:
Weet niet wat wel maar smaakt wel. Heldere bouillon is het
Alsof er in oma's tijd wat te bestellen viel buiten roze Duitse worst, ik denk dat oma eerder lelijke Hannie uit Almere is.quote:
hoe warm is het?quote:
Ja jij lag om negen uur in bed.quote:Op donderdag 3 oktober 2024 07:34 schreef Dr_Flash het volgende:
Wel bijzonder dat veel van die 20ers hier in de Stationshuiskamer er als een zombie bij zitten. Waarschijnlijk was ik vroegah ook zo. Nu ben ik gewoon zo fris als een hoentje, blauwe lucht, frisse ochtend, kopje koffie, zin in de dag
Snel het water in, dan word je niet nat.quote:Op donderdag 3 oktober 2024 07:40 schreef bitterbal het volgende:
Oké. Leg handdoekje neer. Ga zwemmen. Regen
toch 20 meer dan hierquote:Op donderdag 3 oktober 2024 07:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Volgens mijn telefoon 29 graden
Half tien pasquote:Op donderdag 3 oktober 2024 07:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja jij lag om negen uur in bed.
Ja dat denk ik ook wel. AI verbeterd naarmate de tijd en zal met toenemende rekenkracht zelfs zichzelf kunnen verbeteren.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 22:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wij gebruiken AI nu al om miljoenen te besparen en binnen 10 jaar gaat AI ieders leven beīnvloeden, zeker via de medische wereld, daar zetten we het nu al in om bepaalde ziektebeelden en symptomen snel op te kunnen sporen, AI gaat de mensheid haar grootste ontdekking ooit zijn.
Van die zelfrijdende Tesla's.quote:Op donderdag 3 oktober 2024 07:49 schreef Dr_Flash het volgende:
Taxichauffeurs ja? Hoe werkt dat precies dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |