SPOILER: speeldag 1Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: speeldag 2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: speeldag3Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: speeldag4Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: speeldag 5Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: speeldag 6Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: speeldag 7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: speeldag 8Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat een Brabantse bimbo is dit nou weer. Blond en dom.Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).![]()
Ik jou en Feyenoord ookquote:
ik zal voor Feyenoord juichen omdat je zo lief reageert. Denk ook wel dat dat gaat helpen.![]()
Dit gaat zeker helpenquote:Op woensdag 2 oktober 2024 18:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik jou en Feyenoord ook
ik zal voor Feyenoord juichen omdat je zo lief reageert. Denk ook wel dat dat gaat helpen.![]()
Dat is Helene Hendriks.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 18:09 schreef RipCity het volgende:
Wat een Brabantse bimbo is dit nou weer. Blond en dom.![]()
3-1quote:Op woensdag 2 oktober 2024 12:57 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
2 okt 18:45 Girona - Feyenoord | Ziggo Sport
@:maxi-mus 1-1
@:Oriente
@:fetX 1-1
@:GGMM 2-0
@:PicoMMP 2-1
@:Scrummie 1-2
@:onlogisch 0-0
@:Mexicanobakker 2-1
@:Tarado 3-1
@:klaasweetalles 0-2
@:3rr0r
@:Caland
@:DombohetOlifantje1 0-1
@:R-woud93 2-2
@:tong80
@:Bezsen 1-1
@:Pisces29 1-1
@:Flitsbezorger 2-0
@:Frozen-assassin 1-1
@:WheeledWarrior 2-2
[ Bericht 0% gewijzigd door Coco op 02-10-2024 18:20:39 ]![]()
Ik weet het niet, Girona heeft wel ingeleverd qua kwaliteit maar bij Feyenoord klopt er weinig momenteel.quote:![]()
Vertrouw je mij?quote:Op woensdag 2 oktober 2024 18:31 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Mensen die een idioot stemmetje opzetten tegen een huisdier of baby vertrouw ik niet.![]()
Feyenoord fan dus sowieso niet te vertrouwen.quote:Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
Forum Opties Forumhop: Hop naar: