abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 2 oktober 2024 @ 17:51:57 #1
501313 Alexandrian
Oostenrijks econoom
pi_215159408
Bron: Volkskrant

Stemming in het land:

Even zonder grappen, dit is beter voor iedereen toch, inclusief die moslims? Zij bij hun mede-moslims, wij onze vrijheden weer terug. Minder dichtbevolkt etcetera. Hoe kun je hier op tegen zijn? Serieuze vraag.

POLL

[ Bericht 16% gewijzigd door Jippie op 02-10-2024 20:55:23 ]
Géén Oostenrijkse schilder
pi_215159423
Mis je niks aan
blablablabla
pi_215159433
Trouwens een premium artikel ik mis de hele context. Beetje flauwe manier van 'nieuws' brengen en stemming maken op deze manier.
blablablabla
pi_215159479
Prima zaak, dat de religieuze leiders uit ons land vertrekken, maar ik verwacht niet dat zij ons land verlaten, want hier is geen sociale controle.
pi_215159480
Nu de laag en onopgeleide Marokkanen nog
I wanna go back with a club and attack
I wanna take to my guns and break you
pi_215159491
Mooi, de kanslozen blijven. :')
pi_215159547
quote:
1s.gif Op woensdag 2 oktober 2024 17:52 schreef Aberkullie het volgende:
Het duurt niet lang meer of alle andere hoger opgeleiden vertrekken ook uit nazi staat der Nederlanden.
Kun je deze aantijging jegens jouw eigen land ook verder onderbouwen?
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_215159567
Eindelijk zeg. Ze hebben het zelf door inmiddels dat zij hier niet thuis horen.
Even een highlight uit het artikel:

quote:
"Echt geschrokken van de rechtse verkiezingsuitslag is Yasmine niet. ‘Dat was altijd al een sluimerend gevaar.’ Maar ook van linkse partijen verwacht ze weinig. ‘Zij accepteren misschien dat we een baard of hoofddoek hebben, maar onze normen en waarden zien ze het liefst verdwijnen. Linkse ideeën over lhbti, abortus en prostitutie staan haaks op mijn ideeën over het gezinsleven.’

Ook daarom willen ze verhuizen naar een land waar moslims niet de minderheid vormen. ‘In de islam staat het gezin centraal en is het alleen binnen de geborgenheid van een huwelijk dat man en vrouw intiem zijn’, zegt Yasmine. ‘In Nederland is er steeds minder vrijheid om kinderen met deze overtuiging op te voeden.’"
Wat doet dat tuig dan nog hier? Ze staan haaks op onze tolerante waarde naar hoe een ieder z'n leven wil leiden. Ongeacht huidskleur, religie, afkomst, geaardheid.. al wil je de hele dag met een vergiet op je hoofd lopen, het mag in NL. En dan komt er even een afvaardiging van een middeleeuwse zandbakideologie vertellen dat wij hen blijven zien als buut'nlenders? En die komt even zeggen dat zij niet geaccepteerd worden?

Intolerant tegen intolerantie. En aangezien zij hier diegene zijn die een ander niet willen accepteren op gronden die genoemd worden in nota bene grondwet artikel 1 van dit land: ga. Ga dan. Ga en kom nooit meer terug. Ga je vrijheid zoeken in marokko. Snel.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_215159572
Ik ben ook benieuwd, welke users durven er openlijk voor uit te komen dat zij 'nee' stemmen in de poll in de op over de vraag of het wel of niet fantastisch zou zijn als moslims uit Nederland vertrekken? Wat trekt deze mensen zo aan in de Islam?
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_215159575
quote:
1s.gif Op woensdag 2 oktober 2024 17:51 schreef Alexandrian het volgende:

[..]
Bron: Volkskrant

Stemming in het land:

[ afbeelding ]

Even zonder grappen, dit is beter voor iedereen toch, inclusief die moslims? Zij bij hun mede-moslims, wij onze vrijheden weer terug. Minder dichtbevolkt etcetera. Hoe kun je hier op tegen zijn? Serieuze vraag.

[poll=7872]
Ik vind hoog opgeleide mensen meer dan welkom in Nederland.
Ik vind zin en waarden in mijn leven en ik wens niet genezen te worden van mijzelf.
Schenk mij de waardigheid om me te ontmoeten zoals ik ben.
Erken dat wij beiden even vreemd voor elkaar zijn.
Dat mijn bestaansrecht niet zomaar een beschadigde versie is van die van jou.
pi_215159580
Waren ze allemaal maar hoger opgeleid dan
lol
pi_215159592
All talk.
-nee-
  Moderator woensdag 2 oktober 2024 @ 18:12:23 #13
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_215159612
Lekkere OP zo ...
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter woensdag 2 oktober 2024 @ 20:53:30 #14
485843 crew  Jippie
pi_215162356
Volkskrant - > slotje
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')