Proficiat!quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 03:20 schreef wimderon het volgende:
dag 6: Shelton
dag 7: Mpetshi Perricard
FOK!ina heeft zich teruggetrokken je kunt nog switchen!quote:
Niemand heeft een PM ontvangenquote:Op dinsdag 29 oktober 2024 08:29 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
@:niemand heb jij een PM ontvangen?
Is er iemand gevonden voor de finals te organiseren?quote:
quote:Op dinsdag 5 november 2024 18:54 schreef APK het volgende:
Ik ben geblesseerd en kan daarom niet meedoen aan de finals
Ik ga zelf m'n best doen! Ik ben eigenlijk nog wel op zoek naar een backup voor het ontvangen van PM's, die dan eventueel een paar dagen kan posten.quote:Op dinsdag 5 november 2024 16:50 schreef franklop het volgende:
[..]
Is er iemand gevonden voor de finals te organiseren?
Terecht punt. Bij ATP site in ieder geval niet.quote:Op zaterdag 9 november 2024 14:12 schreef danusz1986 het volgende:
De schiftingsvraag kan ik bij geen enkele site checken of wel hoe dat in het verleden is. Hoe wordt deze gecheckt dan?
https://www.atptour.com/e(...)/live/2023/605/ms008quote:Op zaterdag 9 november 2024 14:35 schreef franklop het volgende:
[..]
Terecht punt. Bij ATP site in ieder geval niet.
Of weet @:wimderon wel waar te vinden?
Ah is dan niet bij elk toernooi aanwezig. Zie het nu ook bij Parijs staanquote:Op zaterdag 9 november 2024 14:43 schreef wimderon het volgende:
[..]
https://www.atptour.com/e(...)/live/2023/605/ms008
Onderaan de pagina.
Me tooquote:
Ik veranderde van 205 naar 204😅 benieuwd naar Zverev.quote:Op maandag 11 november 2024 10:00 schreef franklop het volgende:
Als Zverev in 3 wint dan spelen danusz en Ambrosius gelijk!
(ik en TheVulture ook bij 205km gemiddeld)
Ik had ergens wat getallen gegoogled, bleken dat gemiddelde snelheden te zijn (dus niet de max).quote:Op maandag 11 november 2024 11:17 schreef TheVulture het volgende:
Ik had me toch iets beter moeten inlezen op die servicesnelheden
Ja ik had hetzelfde, was ook van de gemiddelden uitgegaanquote:Op maandag 11 november 2024 13:48 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ik had ergens wat getallen gegoogled, bleken dat gemiddelde snelheden te zijn (dus niet de max).
Jammer Emile.
In principe zijn de wedstrijden van vrijdag ook bekend natuurlijk na vandaag. Is altijd 2e ronde winnaar vs winnaar en verliezer vs verliezer en laatste ronde is de enige matchup die nog niet is geweest in de poule.quote:Op maandag 11 november 2024 14:49 schreef InTrePidIvity het volgende:
Ik doe alvast een klein beroep op jullie zelfredzaamheid, tot vrijdag kan ik het niet zo strak regelen. Ik stuur morgen nog even een PM voor de wedstrijden van dinsdag/woensdag, maar de wedstrijden van donderdag/vrijdag moeten jullie zelf even in de gaten houden. Sowieso voorspellingen sturen dus, de schiftingsvragen voor de komende twee rondes (plus eventueel een bonusschiftingsvraag) zal ik morgen nog even in de PM zetten.
Nog steeds een beetje vreemd dat als je een verkeerde winnaar voorspeld en de rest van de winnaars hetzelfde zijn dat je niet al gewonnen hebt. 4 goed is altijd beter dan 3 goed ongeacht de sets. 2 punten voor de juiste speler. 1 punt voor de juiste score en 1 punt voor de schiftingsvraag bijvoorbeeld, maar misschien ben ik wel de enige die dit denkt.quote:Op maandag 11 november 2024 10:00 schreef franklop het volgende:
Als Zverev in 3 wint dan spelen danusz en Ambrosius gelijk!
(ik en TheVulture ook bij 205km gemiddeld)
De wegen van @XL zijn ondoorgrondelijk!quote:Op maandag 11 november 2024 20:25 schreef danusz1986 het volgende:
[..]
Nog steeds een beetje vreemd dat als je een verkeerde winnaar voorspeld en de rest van de winnaars hetzelfde zijn dat je niet al gewonnen hebt. 4 goed is altijd beter dan 3 goed ongeacht de sets. 2 punten voor de juiste speler. 1 punt voor de juiste score en 1 punt voor de schiftingsvraag bijvoorbeeld, maar misschien ben ik wel de enige die dit denkt.
Winnaar vs winnaar en verliezer vs verliezerquote:Op dinsdag 12 november 2024 00:03 schreef danusz1986 het volgende:
Welke wedstrijden zijn gepland voor woensdag? Op livescores en flashscore staan alle potten van die poule.
Ik heb in ieder geval Medvedevquote:Op dinsdag 12 november 2024 15:10 schreef danusz1986 het volgende:
Ben ik de enige die Di Minaur heeft gekozen tegen Medvedev?
Meddie wint!quote:Op dinsdag 12 november 2024 15:28 schreef danusz1986 het volgende:
[..]
Beter helpt op veilig gaan. Medvedev maakte er echt een potje van tegen Fritz.
Dan heb je gewonnen, want ik had Medvedev in 3quote:Op donderdag 14 november 2024 06:03 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Hier zit ik veel te laag, wel alles goed inclusief setstanden.
Yup. Ik kan hem wel voorbij, maar Ambrosius kan max op +2 komen en danusz op zijn laagst +3quote:Op vrijdag 15 november 2024 12:19 schreef Bruce117 het volgende:
Zo te zien danusz1986 als enige al zeker van de halve finale.
Hoe wil jij hem dan inhalen?quote:Op vrijdag 15 november 2024 14:23 schreef franklop het volgende:
[..]
Yup. Ik kan hem wel voorbij, maar Ambrosius kan max op +2 komen en danusz op zijn laagst +3
Terecht punt, ging er even vanuit dat we gelijk in punten stondenquote:
Nou, voorlopig staat het gewoon 0-0. En schifting zal ik ook niet meer hebben. Zou niet de eerste keer zijn dat ik hem verlies doordat er voor de resterende partij(en) gek voorspeld is vanwege te laat voor het volledige programma.quote:Op zaterdag 16 november 2024 15:34 schreef Ambrosius het volgende:
Gefeliciteerd Wim, ik stuur ze net pas op.
Er is weinig geks voorspeltquote:Op zaterdag 16 november 2024 17:05 schreef wimderon het volgende:
[..]
Nou, voorlopig staat het gewoon 0-0. En schifting zal ik ook niet meer hebben. Zou niet de eerste keer zijn dat ik hem verlies doordat er voor de resterende partij(en) gek voorspeld is vanwege te laat voor het volledige programma.
De schiftingsvraag voor de finale dient inderdaad al in de halve finale te worden beantwoord... Zo zijn de wegen van XL, daar kan ik helaas niets aan doen! Maar je hebt toch een tactische keus gemaakt in je voorspelling, wie weet pakt het goed uit!quote:Op zondag 17 november 2024 00:02 schreef danusz1986 het volgende:
Nou dat valt tegen. Heb erover heen gelezen dat de 2e vraag voor de finale bedoeld is. Daarom veel te hoog ingeschat. Dat gaat nooit gebeuren. Helaas jammer.
Dank je.quote:Op zondag 17 november 2024 19:41 schreef danusz1986 het volgende:
Jaa erg stomme fout had 90 minuten gepakt anders. Eeuwig zonde. Fout maak ik niet meer. Gefeliciteerd Win.
Ik had het topic toevallig al opgesnord. We gooien er nog maar een jaartje tegenaan, dus mail/bel/app/DM/sms/ICQ je vrienden/familie/kennissen/buren/collega's en zorg dat ze vanaf maandag (we beginnen gewoon op maandag) klaar zitten voor een nieuw seizoen.quote:Op maandag 6 januari 2025 13:24 schreef franklop het volgende:
@:wimderon opende het AO topic al, over een weekje zijn we al bezig.
Wat doen we met deze game @:InTrePidIvity ?
quote:Op maandag 6 januari 2025 14:04 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Ik had het topic toevallig al opgesnord. We gooien er nog maar een jaartje tegenaan, dus mail/bel/app/DM/sms/ICQ je vrienden/familie/kennissen/buren/collega's en zorg dat ze vanaf maandag (we beginnen gewoon op maandag) klaar zitten voor een nieuw seizoen.
De bijgewerkte OP (met kalender) volgt later deze week.
DAGJESVOLKED!quote:Op zondag 12 januari 2025 13:21 schreef heywoodu het volgende:
Volgens de PM gaan ze morgen beginnen, maar ze zijn vandaag al begonnen?
Dat ontken ik geenszinsquote:
Het spel hier begint altijd op maandagquote:Op zondag 12 januari 2025 13:26 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat ontken ik geenszins
Toch wil ik eens een poging wagen.
Gewoon doen, van harte welkom (terug)!quote:Op zondag 12 januari 2025 13:26 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat ontken ik geenszins
Toch wil ik eens een poging wagen.
Zullen we maar door de vingers zien dat Faria-Kotov, Shang-Fokina, Dzumhur-Vukic en Nishioka-Dougaz gisteren ook al op het programma stondenquote:Op zondag 12 januari 2025 13:56 schreef InTrePidIvity het volgende:
Speelschema pick 1:
Jannik Sinner vs. Nicolas Jarry
Novak Djokovic vs. Nishesh Basavareddy
Jordan Thompson vs. Dominik Koepfer
Alexander Shevchenko vs. Carlos Alcaraz
Stefanos Tsitsipas vs. Alex Michelsen
Jacob Fearnley vs. Nick Kyrgios
Thanasi Kokkinakis vs. Roman Safiullin
Christopher O'Connell vs. Tommy Paul
Arthur Rinderknech vs. Frances Tiafoe
Fabio Fognini vs. Grigor Dimitrov
James Duckworth vs. Dominic Stricker
Jack Draper vs. Mariano Navone
Alejandro Tabilo vs. Roberto Carballes Baena
Sebastian Baez vs. Arthur Cazaux
James McCabe vs. Martin Landaluce
Juncheng Shang vs. Alejandro Davidovich Fokina
Tristan Schoolkate vs. Taro Daniel
Jan-Lennard Struff vs. Felix Auger-Aliassime
Thiago Seyboth Wild vs. Fabian Marozsan
Lukas Klein vs. Sebastian Korda
Nikoloz Basilashvili vs. Jakub Mensik
Damir Dzumhur vs. Aleksandar Vukic
Alexandre Muller vs. Nuno Borges
Jaime Faria vs. Pavel Kotov
Yoshihito Nishioka vs. Aziz Dougaz
David Goffin vs. Benjamin Bonzi
Laten we dat doen!quote:Op zondag 12 januari 2025 23:30 schreef wimderon het volgende:
[..]
Zullen we maar door de vingers zien dat Faria-Kotov, Shang-Fokina, Dzumhur-Vukic en Nishioka-Dougaz gisteren ook al op het programma stonden
Return of the mittquote:
En return of the groenenquote:
Lekker beginquote:Op dinsdag 14 januari 2025 08:30 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Vergeet je pick 2 niet? Je hebt nog beperkt keuze op het moment!
Je gaat op dezelfde voet verder met pick 3?quote:Op dinsdag 14 januari 2025 09:24 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Lekker begin
2. Pablo Carreno-Busta
Ja, ik zie dit toch vrij rap fout gaan. Toch al drie dagen op rij een pick gemaakt zo.quote:Op woensdag 15 januari 2025 09:18 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Je gaat op dezelfde voet verder met pick 3?![]()
Er zijn nog een paar wedstrijden, snel picken dus!
Als mod heb je een voorbeeldfunctie, zo gaat het niet goed inderdaadquote:Op woensdag 15 januari 2025 09:48 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja, ik zie dit toch vrij rap fout gaan. Toch al drie dagen op rij een pick gemaakt zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |