SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
Pre dierendag?quote:
Vliegende spin.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 15:36 schreef bitterbal het volgende:
vloog iets diks tegen de ventilator , hoorde tik en zag wat vliegen
O ja, winkels dichtquote:Op woensdag 2 oktober 2024 15:36 schreef gianni61 het volgende:
en tevens: TAG DER DEUTSCHE EINHEIT!!
oh ja, Leidens ontzet, iets met een tachtig jarige oorlogquote:
Dag der Duitse eenwording.quote:
en allemaal gezellig hier naar de ikea en de outlet in roermondquote:
En de Efteling blijkbaar.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 15:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en allemaal gezellig hier naar de ikea en de outlet in roermond
Je zou eigenlijk op 3 oktober het luchtalarm voor de gein moeten kunnen laten afgaanquote:Op woensdag 2 oktober 2024 15:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en allemaal gezellig hier naar de ikea en de outlet in roermond
wat doen jullie op die dag?quote:Op woensdag 2 oktober 2024 15:40 schreef IJsdraakje het volgende:
Daarom is Alkmaars Ontzet (8 oktober) beter, want dan heeft er verder niemand vrij.
Zuurkool eten, optochten kijken, naar de Efteling gaan.quote:
Oh je hebt dan ook echt vrij op die dag?quote:Op woensdag 2 oktober 2024 15:43 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zuurkool eten, optochten kijken, naar de Efteling gaan.
quote:
quote:Op woensdag 2 oktober 2024 15:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou ja, ik denk eerst 'wat de fuck' en dan 'het ligt aan mij'
Nu eigenlijk alleen nog scholen en gemeente, bedrijven gaan gewoon door.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 15:43 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh je hebt dan ook echt vrij op die dag?
op prinsjesdag is men in den haag vrijquote:Op woensdag 2 oktober 2024 15:43 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh je hebt dan ook echt vrij op die dag?
Op de middelbare had ik ook vrij.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 15:45 schreef Crack_ het volgende:
[..]
op prinsjesdag is men in den haag vrijOke niet iedereen maar redelijk wat wel, komt ook doordat basisscholen dicht zijn
Tadaa. Vrij bescheiden bakje, mooie handzame stukjes (niet van die onhandelbare aanelkaargeklonterde hompen) met erg lekkere eigengemaakte saus. ¤ 5,50. Een 8.quote:
En die maandag ervoor was een studiedag dus zaten kennissen met hun Haagse kleinkinderen een weekend in Disneyquote:Op woensdag 2 oktober 2024 15:45 schreef Crack_ het volgende:
[..]
op prinsjesdag is men in den haag vrijOke niet iedereen maar redelijk wat wel, komt ook doordat basisscholen dicht zijn
lijkt me ook lastig voor bedrijven, want veel medewerkers en relaties hebben weer niks met zo'n dag te maken.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 15:44 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nu eigenlijk alleen nog scholen en gemeente, bedrijven gaan gewoon door.
quote:Op woensdag 2 oktober 2024 15:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Tadaa. Vrij bescheiden bakje, mooie handzame stukjes (niet van die onhandelbare aanelkaargeklonterde hompen) met erg lekkere eigengemaakte saus. ¤ 5,50. Een 8.
[ afbeelding ]
Heb je je grapjurk aan ofzoquote:Op woensdag 2 oktober 2024 15:40 schreef IJsdraakje het volgende:
Daarom is Alkmaars Ontzet (8 oktober) beter, want dan heeft er verder niemand vrij.
ik zou 5 mei wel als vrije dag leuk vinden, maar die heeft onze cao helaas ook nooit.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 15:45 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Vind het best weinig vis voor 8 euro eigenlijkquote:Op woensdag 2 oktober 2024 15:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Tadaa. Vrij bescheiden bakje, mooie handzame stukjes (niet van die onhandelbare aanelkaargeklonterde hompen) met erg lekkere eigengemaakte saus. ¤ 5,50. Een 8.
[ afbeelding ]
12,12 gulden!quote:Op woensdag 2 oktober 2024 15:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 2 oktober 2024 15:45 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Op de middelbare had ik ook vrij.
[..]
[ afbeelding ]
lekkerquote:Op woensdag 2 oktober 2024 15:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En die maandag ervoor was een studiedag dus zaten kennissen met hun Haagse kleinkinderen een weekend in Disney
Same, ik ben eigenlijk voorstander van een soort strippenkaart oid. Ik heb níks met pinksteren en zou dan geen vrij hoeven, het vieren van bevrijding en daarnaar streven vind ik persoonlijk veel belangrijk.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 15:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik zou 5 mei wel als vrije dag leuk vinden, maar die heeft onze cao helaas ook nooit.
[..]
[ afbeelding ]
wat eten we vanavond?quote:
Doe dan iets van groente.quote:
boterham met courgettesliertenquote:
niks? *kijkt naar kcalquote:
Heb je een grote vriezer? Grotere porties maken en invriezen.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 16:08 schreef Karzai het volgende:
zag dat de sperziebonen spotgoedkoop waren, net nog even weekboodschappen wezen doen 25 euro kwijt
in principe wel, toch heb ik gisteravond voor 100 euro boodschappen gehaald en ga ik vrijdag weerquote:Op woensdag 2 oktober 2024 16:08 schreef Karzai het volgende:
voor 50 euro in de week kan je in principe royaal eten
ook hier hebben mensen een pittige mening over..quote:Op woensdag 2 oktober 2024 16:09 schreef CherryLips het volgende:
Ik ga binnenkort maar weer voor een weeshuis macaroni en nasi maken en invriezen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |