abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 2 oktober 2024 @ 16:38:31 #26
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_215158785
Hebben we al een Israël-Syrië topic?
twitter
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_215159103
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2024 16:38 schreef Perrin het volgende:
Hebben we al een Israël-Syrië topic? [ x ]
Ja joh, kan er nog wel even bij zo een extra topic - wat een 'modwerk' wordt dat dan @Jippie :')

Het idee van een collectief Israël topic of idee van @missbutterfly nog steeds geen ideetje? Want ik heb zo een voorgevoel dat we bezig gaan blijven anders.. Jemen ... Egypte ... Enzovoorts.

#Israel en de Arabische Liga - topic :Y
pi_215159156
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2024 15:41 schreef Ali_boo het volgende:
boeeeeeee

[ x ]
Olievelden opblazen wellicht? Dan gaan wij dat ook voelen hier.
blablablabla
pi_215159544
Israël is wel laat met antwoorden ondanks dat ze zeiden dat het vannacht zou plaatsvinden. Zou de VS zich er mee bemoeid hebben? Overigens zie ik dit alleen nog maar meer escaleren. De haviken in Iran hebben gewonnen, ik geloof echt niet dat ze niets terug zullen doen.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_215159648
quote:
14s.gif Op woensdag 2 oktober 2024 09:34 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Het gaat er vooral om wat de intenties van deze mensen willen zijn en dit zijn ongebreidelde schurken met slechte intenties.
[..]
Oh nee hoor, dat kan makkelijk. Iran is dit begonnen, niet Israël. Mensen die dat probeert te ontkennen zijn of naïef of heulen stiekem met antiwesterse, antisemitische en fundamentalistische Islamtische schurken.
Ik heb Bibi het afgelopen jaar veel dingen zien doen waardoor ik totaal niet twijfel dat hij ook een schurk is. En dan heb ik de gebeurtenissen in Gaza nog helemaal buiten beschouwing. Dat ontkennen is zeer anti westerse waarden.
pi_215159756
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2024 18:15 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Ik heb Bibi het afgelopen jaar veel dingen zien doen waardoor ik totaal niet twijfel dat hij ook een schurk is. En dan heb ik de gebeurtenissen in Gaza nog helemaal buiten beschouwing. Dat ontkennen is zeer anti westerse waarden.
Dat mag je vinden natuurlijk, ik ben het daar niet mee eens en heb ook het idee dat je je misschien hier iets te veel hebt laten beïnvloeden door bepaalde propaganda uit de media. En welke gebeurtenissen in Gaza heb je het over?
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_215159948
Iran’s president visits Qatar, aims to rally opposition to Israeli crimes

Iranian President Masoud Pezeshkian has arrived in Qatar for bilateral talks and a summit at which he said he hopes to enlist Asian countries’ help in preventing what he called “Israeli crimes” in the Middle East.

“Europeans and the US says if we do not act, there will be a peace in Gaza in one week. We waited for them to have peace but they increased their killing.”

“If the Zionist regime [Israel] does not stop its crimes, it will face harsher reactions,” Iranian state media quotes Pezeshkian as saying as he left for Qatar.

https://www.timesofisrael(...)n-to-israeli-crimes/
pi_215159982
quote:
14s.gif Op woensdag 2 oktober 2024 18:25 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Dat mag je vinden natuurlijk, ik ben het daar niet mee eens en heb ook het idee dat je je misschien hier iets te veel hebt laten beïnvloeden door bepaalde propaganda uit de media. En welke gebeurtenissen in Gaza heb je het over?
Ik zei buiten Gaza. Maar nog even los van gebeurtenissen, wat dacht je van het feit dat die man nog überhaupt op zijn plek zit?

Als de oorlog stopt is hij snel premier af en is er een goede kans dat hij de gevangenis in moet voor corruptie. Na de acute crisis had iemand die geen schurk was afscheid van zijn stoel genomen om deze overduidelijke belangenverstrengeling te voorkomen. Ondertussen is de crisis weer acuut, want de beste man is de afgelopen maand behoorlijk aan het uitdelen geweest.
pi_215160038
Israel gaat niets terug doen
pi_215160058
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2024 18:54 schreef OmniRocket het volgende:
Waarom zouden ze niets terug doen
Intolerant voor intolerantie
pi_215160062
quote:
Via meerdere kanalen hebben ze geroepen van wel en in die kansloze regio moet je dan ook.
pi_215160090
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2024 18:46 schreef Triggershott het volgende:
Iran’s president visits Qatar, aims to rally opposition to Israeli crimes

Iranian President Masoud Pezeshkian has arrived in Qatar for bilateral talks and a summit at which he said he hopes to enlist Asian countries’ help in preventing what he called “Israeli crimes” in the Middle East.

“Europeans and the US says if we do not act, there will be a peace in Gaza in one week. We waited for them to have peace but they increased their killing.”

“If the Zionist regime [Israel] does not stop its crimes, it will face harsher reactions,” Iranian state media quotes Pezeshkian as saying as he left for Qatar.

https://www.timesofisrael(...)n-to-israeli-crimes/
Qatar. Goed dat je het zegt.

Die zijn ook niet onschuldig in dit hele verhaal natuurlijk.
Intolerant voor intolerantie
pi_215160138
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2024 18:56 schreef Glazenmaker het volgende:
Via meerdere kanalen hebben ze geroepen van wel en in die kansloze regio moet je dan ook.
Die regio is nog altijd vredelievender dan Europa waar verschillende oorlogen tientallen miljoenen mensen het leven hebben gekost, waar het in de toekomst weer misgaat tijdens de Derde Wereldoorlog, waar het momenteel nog harder misgaat in Oost-Europa.

Khamenei says US, European presence in Mideast is source of ‘conflicts, wars’

Iran’s Supreme Leader Ayatollah Ali Khamenei slams the presence of American and European nations in the Middle East in his first public remarks since Tehran fired a barrage of ballistic missiles at Israel.

Khamenei says their presence is a source of “conflicts, wars, concerns and enmities” but made no mention of the missile attack the night before.

“Regional nations can manage themselves and… they will live together in peace,” Khamenei is quoted as saying by the official IRNA news agency.

He says Iran is hopeful of getting “rid of the enemies’ evil” and also urged Western nations to “cut their badness.”

Iran has long seen the US troop presence on its doorstep as a threat and demanded their evacuation from neighboring Iraq and elsewhere in the region.

https://www.timesofisrael(...)e-of-conflicts-wars/
pi_215160145
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2024 16:38 schreef Perrin het volgende:
Hebben we al een Israël-Syrië topic? [ x ]
Gewoon apart forum ISR maken :!
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_215160186
"No."
quote:
Biden says Israel should not hit Iran nuclear sites
Asked if he would support an Israeli strike on Iran’s nuclear sites, President Joe Biden said, "no", according to Sky news correspondent Mark Stone.

"The response must be proportionate,” Biden added.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_215160236
quote:
Ik denk het wel. En dan gaat Iran iets terugdoen. En dan Israël weer, etc. Het ijs is nu al gebroken denk ik.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_215160417
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2024 18:15 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Precies dit, Netanyahu is geen haar beter dan een Khamenei. We zien het allemaal door een "VS-bril" waardoor al zijn acties goedgepraat worden.
pi_215160420
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2024 19:00 schreef Triggershott het volgende:

[..]
Die regio is nog altijd vredelievender dan Europa waar verschillende oorlogen tientallen miljoenen mensen het leven hebben gekost, waar het in de toekomst weer misgaat tijdens de Derde Wereldoorlog, waar het momenteel nog harder misgaat in Oost-Europa.

Khamenei says US, European presence in Mideast is source of ‘conflicts, wars’

Iran’s Supreme Leader Ayatollah Ali Khamenei slams the presence of American and European nations in the Middle East in his first public remarks since Tehran fired a barrage of ballistic missiles at Israel.

Khamenei says their presence is a source of “conflicts, wars, concerns and enmities” but made no mention of the missile attack the night before.

“Regional nations can manage themselves and… they will live together in peace,” Khamenei is quoted as saying by the official IRNA news agency.

He says Iran is hopeful of getting “rid of the enemies’ evil” and also urged Western nations to “cut their badness.”

Iran has long seen the US troop presence on its doorstep as a threat and demanded their evacuation from neighboring Iraq and elsewhere in the region.

https://www.timesofisrael(...)e-of-conflicts-wars/
Altijd grappig om die zeer selectieve geschiedenislessen van moslims te krijgen. Hoeveel genocides ontkent Turkije ook alweer? Waarom zijn die Europese landen ook alweer in het MO beland? Waarom zijn tientallen oorspronkelijk christelijke landen überhaupt moslim geworden? Nahhh niet over nadenken.
pi_215160461
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2024 19:17 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Altijd grappig om die zeer selectieve geschiedenislessen van moslims te krijgen. Hoeveel genocides ontkent Turkije ook alweer? Waarom zijn die Europese landen ook alweer in het MO beland? Waarom zijn tientallen oorspronkelijk christelijke landen überhaupt moslim geworden? Nahhh niet over nadenken.
Niet met je supremacistentaaltje die regio wegzetten als kansloos, dan ga ik je ook geen geschiedenisles meer geven.
  woensdag 2 oktober 2024 @ 19:32:31 #45
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_215160716
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2024 19:19 schreef Triggershott het volgende:

[..]
Niet met je supremacistentaaltje die regio wegzetten als kansloos, dan ga ik je ook geen geschiedenisles meer geven.
De enige lessen die jij geeft onderwijzen mensen wat je vooral allemaal niet moet worden.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  woensdag 2 oktober 2024 @ 19:41:10 #46
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_215160854
Fasten your seat belts. Er is straks weinig over van Iran's olie- en nucleaire industrie.
twitter
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 2 oktober 2024 @ 20:04:59 #47
284411 crew  heywoodu
pi_215161345
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2024 19:41 schreef Perrin het volgende:
Fasten your seat belts. Er is straks weinig over van Iran's olie- en nucleaire industrie.
[ x ]
Die response is ook imminent denk ik. Ergens in de komende maanden gaat het echt gebeuren.
  woensdag 2 oktober 2024 @ 20:15:11 #48
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_215161619
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2024 13:11 schreef matthijst het volgende:

[..]
USA en wat pauperlandjes tegen :')
Dat zijn van die landjes die hun stem gewoon verkopen aan de hoogste bieder
The End Times are wild
pi_215161635
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2024 19:41 schreef Perrin het volgende:
[ x ]
Nu is het uitgelezen moment om het Iraanse atoomprogramma naar het stenen tijdperk te bombarderen.
pi_215161699
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2024 19:19 schreef Triggershott het volgende:

[..]
Je domme aanval afgeslagen, dus duik je maar weer in de slachtofferrol. Wat totaal voorspelbaar weer.

Nadat je zelf in de post ervoor zelf ook nog eens een generaliserende negatieve opmerking over een complete regio hebt gemaakt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')