Daar staat geen een foto van Mike.quote:Op donderdag 3 oktober 2024 18:39 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
1. Hierboven staan foto's.
2. Ik kende die fake zwangerschap foto al heel lang. Moest daarom extra hard lachen dat je dacht dat je iets had gevonden.
3. Ik wankel nooit.
4. Iemand anders begon over dat we nu Kamala moesten aanpakken ipv Obama en zijn man Mike.
🤣🤣🤣🤣quote:Op donderdag 3 oktober 2024 16:28 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Zijn tal van filmpjes dat Obama, Michelle, Mike noemt.
Welke man, noemt zijn vrouw die Michelle heeft, af en toe per ongeluk Mike?
Kan de foto ook wel posten, maar de video fragmenten zijn veel belastender.
Michael LaVaughn Robinson bestaat ook gewoon niet meer, terwijl er wel een geboorte akte van bestaat. Niemand weet waar Michael is. BIG MIKEEEEEEEEE
[ afbeelding ]
Breder dan Badr Hari en Rico Verhoeven.. BIG MIKEEEEEEEEEEEEEE
https://rumble.com/vfwfqh-michelle-obama-is-a-man....-oh-yeah.html
Waarom geen slotjequote:Op donderdag 3 oktober 2024 18:53 schreef Flitsbezorger het volgende:
Hoog BNW gehalte icm TS, dus schopje VER.
clicksquote:Op donderdag 3 oktober 2024 19:19 schreef tong80 het volgende:
[..]
Waarom geen slotjeDit gaat nergens over. Is zelfs walgelijk.
ik wordt betaald door FOK om topics te openen die de eigenaren rijker maken dan elon muskquote:
Nou, dan heeft hij de verkeerde ingehuurdquote:Op vrijdag 4 oktober 2024 10:30 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
ik wordt betaald door FOK om topics te openen die de eigenaren rijker maken dan elon musk
Dat gaat vast lukken als je dingen schrijft als 'ik wordt'quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 10:30 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
ik wordt betaald door FOK om topics te openen die de eigenaren rijker maken dan elon musk
Dat is idd wel heel ergquote:Op vrijdag 4 oktober 2024 12:53 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Dat gaat vast lukken als je dingen schrijft als 'ik wordt'
Slotje Vergaarbak same shitquote:Op donderdag 3 oktober 2024 19:19 schreef tong80 het volgende:
[..]
Waarom geen slotjeDit gaat nergens over. Is zelfs walgelijk.
De grapjes van de schrijvers...quote:Op woensdag 2 oktober 2024 15:05 schreef Näsenbar het volgende:
TS is ziedend omdat er alleen maar andere kalende rechtse mannen om zijn grapjes lachen en dat vrouwen wel om de grapjes van Lubach kunnen lachen.
Ik heb zo'n 60.000 topics geopend. En jij ?quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 10:30 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
En Geert Wilders is het liefdeskind van Soekarno en Imelda Marcos.quote:Op donderdag 3 oktober 2024 16:54 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Dit is eigenlijk het lubach topic, weet niet waarom we het nu over big mike hebben.
Maakt het er niet minder leuk op iig.![]()
Oh Kamala, ja die heeft ook alles bij elkaar gelogen.
Liegen over je familie is het slechtste wat je kan doen. Maarja ook Obama heette eigenlijk Barry Soetoro.
quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 18:31 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
En Geert Wilders is het liefdeskind van Soekarno en Imelda Marcos.
Geertje heeft het niet ontkend dus we mogen aannemen dat het waar is.quote:
Plaatselijke sufferdje van Zaltbommel.quote:
Oplage 25.000quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 18:54 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Plaatselijke sufferdje van Zaltbommel.
Sorry, maar mijn Engels en Spaans zijn beter dan mijn Nederlands. Nederlands is over 10 jaar toch niet meer de gesproken taal in Nederland. Plus over 10 jaar woon ik niet meer in dit koude landje maar tax haven Canarische Eilanden.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 12:53 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Dat gaat vast lukken als je dingen schrijft als 'ik wordt'
Je hebt een rijke fantasie.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 23:17 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Sorry, maar mijn Engels en Spaans zijn beter dan mijn Nederlands. Nederlands is over 10 jaar toch niet meer de gesproken taal in Nederland. Plus over 10 jaar woon ik niet meer in dit koude landje maar tax haven Canarische Eilanden.
Dat zie je wel vaker bij visionaire mensen zoals Elon Musk en ik.quote:
De sociale dienst is ongetwijfeld blij met jequote:Op zaterdag 5 oktober 2024 00:21 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Dat zie je wel vaker bij visionaire mensen zoals Elon Musk en ik.
Daarom is mijn werkgever ook zo blij met mij, ik denk out of the box.
Wanneer het bedrijf A doet, denk ik al weer aan C. Dos stepjes ahead.
Nee, jij trekt volle zalen, zullen we zeggenquote:
Correct, daar is heel fok inmiddels wel achter.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |