https://thesis.eur.nl/pub/50073/Toetenel-Cheyenne.pdfquote:Op woensdag 2 oktober 2024 13:12 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Wat een non-discussie als je met zulke argumenten aankomt.
1 google was genoeg.quote:Tot slot beschouwt Lubach een aantal rechtse politici als populistisch, wat hij neerzet als een
gevaarlijke politieke stijl. Een enkeling van hen wordt gezien als ‘gevaarlijke populist’. Zo benoemt
Lubach Wilders tot “de Nederlandse Trump” (S5-A8) en maakt hij zelfs een vergelijking met Hitler.
Binnen deze segmenten spreekt Lubach van racisme, xenofobie, ongenuanceerdheid en extreemrechtse
opvattingen.
Behoorlijk ja, dat blijkt maar weer uit jullie reactiesquote:Op woensdag 2 oktober 2024 13:14 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Jawel hoor, de losse segmenten staan allemaal op YouTube, kijk er altijd wat in de pauze en op de plee enzo
Altijd weer leuk
WOKE is stom
En vooral heel hard CANCELLUUUH roepen...quote:Op woensdag 2 oktober 2024 13:14 schreef heywoodu het volgende:
Oh nee, verkeerde topic daarvoor: het is WOKE en WOKE is stom We moeten TEGEN WOKE zijn
Uit de thesis:quote:Op woensdag 2 oktober 2024 13:17 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
https://thesis.eur.nl/pub/50073/Toetenel-Cheyenne.pdf
Lees anders deze thesis eens door.
[..]
1 google was genoeg.
quote:Het slechte beleid dat de linkse coalitiepartners voeren is een terugkerend onderwerp in ZML. Lubach spreekt politici persoonlijk aan op hun fouten en hij valt ze aan op hun falende, onbegrijpelijke en onverantwoorde beleid
En kom nu eens met argumenten waarom PVV en BBB niet populistisch zijn?quote:Op woensdag 2 oktober 2024 13:17 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
https://thesis.eur.nl/pub/50073/Toetenel-Cheyenne.pdf
Lees anders deze thesis eens door.
[..]
1 google was genoeg.
Ik zie geen materiaal dat uitgebracht is onder de naam Lubachquote:Op woensdag 2 oktober 2024 13:21 schreef epicbeardman het volgende:
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.WOW! Gelikt campagnefilmpje Geert Wilders (video)
Dit soort eigen youtube kanalen hebben de schrijvers, lachwekkend slecht allemaal.
@:ieniminimuis
Hierboven staat een voorbeeld in het afstudeerproject.
Zo machtig is het linkse bolwerk helaas...quote:Op woensdag 2 oktober 2024 12:24 schreef epicbeardman het volgende:
Browse ik rond op youtube, zie ik weer dat die extreem linkse hippie met zijn extreem linkse propaganda spin-squad heeft geupload.
Ik dacht dat onder PVV regiem de VPRO/NPO en dergelijken werden opgeheven zodat we OngehoordNederland het journaal en nieuwsuur konden laten presenteren.
Waarom krijgt die linkse hypocriet Lubach nog steeds zendtijd, met een colofon van 30/40 extreem linkse schrijvers kan je beter AI/ChatGTP/Gemeni de scripts laten schrijven.
Arjan Lubach en zijn 40koppige colofon bewijst dat linkse mensen geen humor hebben.Dat krijgt allemaal belasting geld om extreem linkse propaganda te produceren. Walgelijk.SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Komt niet eens in de buurt van al die moorden van links... Theo, Pim... etc.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 20:02 schreef spectrumanalyser het volgende:
Achja. Wappies, wappies, wappies.
Vanmorgenvroeg was weer zo'n complotgekkie van het bed gelicht.
De volgende gekken komen ook voor de rechter:
Fakkelgek Max van den Berg 3 Oktober
Heliumkabouter Gideon van Meijeren 7 Oktober
Lasterneuroloog Jan Hollebollegijs Bonte 5 November
Ongeleid projectiel Raisa Blommestijn 21 November
Is Mohammed Bouyeri links?quote:Op woensdag 2 oktober 2024 20:29 schreef Heteerlijkegeluid het volgende:
[..]
Komt niet eens in de buurt van al die moorden van links... Theo, Pim... etc.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop