abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215190346
Ik vond dat nog wel het mooiste van de wedstrijd. Ik zag direct dat het buitenspel was (op tv was het goed te zien), dus ik lag al te rollen van het lachen toen ik ze de dugout uit zag komen. ;)

Dat gezegd hebbende: de volgende tegen AZ zie ik PSV niet winnen. Het zal toch niet zo makkelijk gaan als afgelopen jaar.
pi_215191280
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2024 09:32 schreef VEM2012 het volgende:
Ik vond dat nog wel het mooiste van de wedstrijd. Ik zag direct dat het buitenspel was (op tv was het goed te zien), dus ik lag al te rollen van het lachen toen ik ze de dugout uit zag komen. ;)

Dat gezegd hebbende: de volgende tegen AZ zie ik PSV niet winnen. Het zal toch niet zo makkelijk gaan als afgelopen jaar.
Dat ligt natuurlijk een beetje aan de gebleseerden/afwezigen. Zonder Veerman/Schouten is het hele hart van je voetbalspel afwezig, als je dan ook nog een helft moet voetballen met 10 man tegen een (redelijk) goed Sparta dan is 2-1 winst gewoon prima. Mensen hebben het nu alleen over de momenten van Sparta, maar volgens mij kwam PSV ook nog 2x 1 op 1 en schoot Til nog op de lat, dan is de wedstrijd ook gewoon voorbij natuurlijk.

Met 11 man (en Schouten weer terug) zie ik geen enkele reden waarom PSV niet van AZ zou kunnen winnen, zo'n goed elftal is dat ook niet.
pi_215191380
En dan te bedenken dat er een user is (ik zal geen namen noemen, straks komt hij weer) die denkt dat PSV beter af is zonder Veerman en Schouten :') Dan ben je rijp voor een enkeltje PG hoor.
pi_215191449
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 oktober 2024 22:03 schreef ISVV het volgende:
Man man, wat een geluk!
Sparta of PSV? Want volgens mij kwam PSV nog 2x 1 op 1 en schoot Til nog op de lat.. of werkt geluk maar in 1 richting?

quote:
0s.gif Op zaterdag 5 oktober 2024 22:06 schreef tompsv18 het volgende:
Die invalbeurten van Bakayoko en Lang waren te schandalig voor woorden.
Met name die eerste.. ik zat Bakayoko echt te vervloeken na die goede actie van Karsdorp aan de zijlijn :P Maar ook een inschattingsfout van Bosz hoor.. dat zijn bij uitstek jongens die je dergelijke verantwoordelijkheden niet kan toevertrouwen in zo'n fase van deze wedstrijd.
pi_215191576
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2024 11:50 schreef Solispolar het volgende:

[..]
Dat ligt natuurlijk een beetje aan de gebleseerden/afwezigen. Zonder Veerman/Schouten is het hele hart van je voetbalspel afwezig, als je dan ook nog een helft moet voetballen met 10 man tegen een (redelijk) goed Sparta dan is 2-1 winst gewoon prima. Mensen hebben het nu alleen over de momenten van Sparta, maar volgens mij kwam PSV ook nog 2x 1 op 1 en schoot Til nog op de lat, dan is de wedstrijd ook gewoon voorbij natuurlijk.

Met 11 man (en Schouten weer terug) zie ik geen enkele reden waarom PSV niet van AZ zou kunnen winnen, zo'n goed elftal is dat ook niet.
PSV begint te slecht aan de wedstrijden in Nederland, waardoor je de tegenstander in het zadel helpt.

Start PSV zoals ze dat dinsdag deden, dan zullen ze wel winnen.

Maar onder de streep is het gewoon niet zo soeverein als de eerste seizoenshelft van afgelopen seizoen.
pi_215191588
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2024 12:05 schreef Solispolar het volgende:
En dan te bedenken dat er een user is (ik zal geen namen noemen, straks komt hij weer) die denkt dat PSV beter af is zonder Veerman en Schouten :') Dan ben je rijp voor een enkeltje PG hoor.
Die loopt overduidelijk te trollen. En wij maar happen. ;)
pi_215191594
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2024 12:15 schreef Solispolar het volgende:

[..]
Sparta of PSV? Want volgens mij kwam PSV nog 2x 1 op 1 en schoot Til nog op de lat.. of werkt geluk maar in 1 richting?
[..]
Met name die eerste.. ik zat Bakayoko echt te vervloeken na die goede actie van Karsdorp aan de zijlijn :P Maar ook een inschattingsfout van Bosz hoor.. dat zijn bij uitstek jongens die je dergelijke verantwoordelijkheden niet kan toevertrouwen in zo'n fase van deze wedstrijd.
Bakayoko speelde tot dat moment gewoon prima. Hij had nog voor die rode kaart een uitstekende voorzet waarmee de wedstrijd in het slot gegooid had kunnen worden.
pi_215191776
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2024 12:36 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Bakayoko speelde tot dat moment gewoon prima. Hij had nog voor die rode kaart een uitstekende voorzet waarmee de wedstrijd in het slot gegooid had kunnen worden.
Dan hebben we denk ik een andere wedstrijd gekeken. Ik vond Bakayoko juist onwijs slecht spelen.. vooral verdedigend echt compleet clueless. Dat je niet kunt verdedigen is niet zo'n ramp; maar je voelt toch aan elke vezel in je lijf dat dit geen potje is om dom balverlies te lijden op het middenveld terwijl je 4 man voor de bal hebt? Ik las dat hij graag naar een topclub wilde; als je dit 1x flikt bij Guardiola dan zit je gewoon 3 maanden op de bank he.
pi_215191780
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2024 09:32 schreef VEM2012 het volgende:

Moet je makkelijk kunnen winnen. Je zag zonder Veerman (tegen Sporting( al dat het veel beter liep. Tegen Sparta liep het zonder die 2 verlepte poffertjes nog veel beter. Het is alleen dat die waardeloze verdediger alle plannen door de war schopte.

Ik denk 5-2/2-5 voor PSV. Weet even niet wie er thuis speelt. Alleen uitkijken voor Karlsson en Pavlidis.
pi_215191842
quote:
1s.gif Op zondag 6 oktober 2024 13:15 schreef CR7 het volgende:

[..]
Moet je makkelijk kunnen winnen. Je zag zonder Veerman (tegen Sporting( al dat het veel beter liep. Tegen Sparta liep het zonder die 2 verlepte poffertjes nog veel beter. Het is alleen dat die waardeloze verdediger alle plannen door de war schopte.

Ik denk 5-2/2-5 voor PSV. Weet even niet wie er thuis speelt. Alleen uitkijken voor Karlsson en Pavlidis.
Ook nog oppassen voor Barry van Galen? _O-

Een beetje trollen is leuk maar dit..
pi_215192019
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2024 13:24 schreef Solispolar het volgende:

[..]
Ook nog oppassen voor Barry van Galen? _O-

Een beetje trollen is leuk maar dit..
Geen idee wat hij ermee te maken heeft.

Vreemd dat je blijft geloven in je verzinsels. Soms lijkt het wel alsof je niet wil dat je club doorgroeit.
pi_215192079
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2024 13:14 schreef Solispolar het volgende:

[..]
Dan hebben we denk ik een andere wedstrijd gekeken. Ik vond Bakayoko juist onwijs slecht spelen.. vooral verdedigend echt compleet clueless. Dat je niet kunt verdedigen is niet zo'n ramp; maar je voelt toch aan elke vezel in je lijf dat dit geen potje is om dom balverlies te lijden op het middenveld terwijl je 4 man voor de bal hebt? Ik las dat hij graag naar een topclub wilde; als je dit 1x flikt bij Guardiola dan zit je gewoon 3 maanden op de bank he.
Die laatste actie was inderdaad dom en had dodelijk kunnen zijn, maar hij had die bal daar ook nooit mogen krijgen.
  zondag 6 oktober 2024 @ 16:39:27 #213
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_215193874
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2024 13:43 schreef CR7 het volgende:

[..]
Geen idee wat hij ermee te maken heeft.

Vreemd dat je blijft geloven in je verzinsels. Soms lijkt het wel alsof je niet wil dat je club doorgroeit.
:D het is nog nooit zo simpel geweest om door te groeien, Hans. Drie jaar op rij CL-miljoentjes harken.
Dit, dus.
pi_215193956
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2024 16:39 schreef Buitendam het volgende:

[..]
:D het is nog nooit zo simpel geweest om door te groeien, Hans. Drie jaar op rij CL-miljoentjes harken.
Ja idd, want geld betekent automatisch groei.

Gr. Marc Dickpick!
pi_215194983
Ik lees dat Makkelie zijn egootje een deuk heeft opgelopen omdat Bosz het lef had om te zeggen wat veel meer mensen in de voetballerij vinden: dat hij niet zo’n geweldige scheidsrechter is.

Je zal toch maar een volwassen kerel zijn en dan gaan janken op de radio dat PSV aan Bosz een reprimande moet geven.

Hij is dus niet alleen een waardeloze scheids, maar ook nog een jankbal.

En bij PSV zijn ze waarschijnlijk verstandig genoeg om achter gesloten deuren die Pipo uit te lachen.
  zondag 6 oktober 2024 @ 18:58:37 #216
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_215195370
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2024 16:46 schreef CR7 het volgende:

[..]
Ja idd, want geld betekent automatisch groei.

Gr. Marc Dickpick!
Inderdaad. Je snapt het principe van een commercieel bedrijf.
Dit, dus.
pi_215196212
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2024 12:15 schreef Solispolar het volgende:

[..]
[..]
Ik ben voor PSV, maar hier mogen we gezien de gebeurtenissen in de blessuretijd (+ die lucky goal van Boscagli) gewoon van geluk spreken. Is niet erg, maar een gelijkspel was hier doodnormaal geweest.
pi_215196269
Voor het eerst in 2 jaar een beetje geluk gehad in onze speeltuindivisie.. mag wel een keertje. Je speelde zonder een middenveld en 45 min met 10 tegen 12. En dat na een zware europse pot..

De interlandperiode komt voor mijn gevoel wel precies optijd voor PSV, kunnen de bepaalde spelers wat tot rust komen.
pi_215197813
Az laat ook al punten liggen
pi_215197905
Vandaag was wel vrij gelukkig, maargoed, zo ben je natuurlijk wel kampioen (van de armoede) in februari.

Eredivisieseizoen is al wel zo’n beetje klaar, ben hooguit nog benieuwd of we met z’n nog wat gaan klaarspelen op Europees niveau.
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
pi_215199944
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2024 20:15 schreef ISVV het volgende:

[..]
Ik ben voor PSV, maar hier mogen we gezien de gebeurtenissen in de blessuretijd (+ die lucky goal van Boscagli) gewoon van geluk spreken. Is niet erg, maar een gelijkspel was hier doodnormaal geweest.
Oke, dat mag je vinden natuurlijk. Maar nogmaals: je benadrukt nu de pluspunten van de tegenstander en de minpunten van PSV. Als het andersom nou ook eens doet? Het is nou ook niet dat Sparta stormde en kans op kans bij elkaar speelde he.. En daarnaast mogen ze ook van geluk spreken dat ze een helft tegen 10 mogen. Dat de scheidsrechter hier de overtreding geeft kan ik ergens wel inkomen (anders krijgt hij heel Nederland weer over zich heen), maar de herhaling laat vrij duidelijk zien dat het vasthouden echt van 2 kanten gebeurde.
pi_215199965
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2024 00:08 schreef De_Pel het volgende:
Vandaag was wel vrij gelukkig, maargoed, zo ben je natuurlijk wel kampioen (van de armoede) in februari.

Eredivisieseizoen is al wel zo’n beetje klaar, ben hooguit nog benieuwd of we met z’n nog wat gaan klaarspelen op Europees niveau.
Wat een droevige toevoeging weer (van de armoede) :') Zeg dan gewoon niks.

Ajax wint überhaupt alleen maar met geluk en Feyenoord heeft ook nog nauwelijks een fatsoenlijke pot op de mat gelegd. PSV speelt weliswaar niet zo flitsend als vorig seizoen (door afwezigheid van een aantal bepalende spelers, zo ook vandaag en met Dest je natuurlijk aanvallend ook veel heeft gebracht) maar op eergisteren na alles vrij makkelijk gewonnen natuurlijk.

En gisteren (tegen een goed Sparta, eerlijk is eerlijk) zonder je complete verdedigende middenveld en een helft tegen 10 man; waarin je zelf ook nog 3 goede kansen creëert om de 3-1 te maken.
  maandag 7 oktober 2024 @ 12:03:30 #223
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_215200360
Kampioen van de armoede :D totdat de Champions League gelden worden overgemaakt. Dan is het straks weer janken over en oneerlijk competitie met zulke financiële verschillen.
Dit, dus.
  maandag 7 oktober 2024 @ 12:08:48 #224
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_215200405
quote:
0s.gif Op maandag 7 oktober 2024 12:03 schreef Buitendam het volgende:
Kampioen van de armoede :D totdat de Champions League gelden worden overgemaakt. Dan is het straks weer janken over en oneerlijk competitie met zulke financiële verschillen.
Niemand jankt hoor.
  Redactie Sport maandag 7 oktober 2024 @ 12:10:21 #225
274204 crew  Mexicanobakker
pi_215200422
Ah de jaarlijkse kampioen van de armoede act

Zin in om de beker weer een troostprijs te noemen als we daar uitgeschakeld zouden worden
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')