Vraag me af of het erger is dan bij andere clubs.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 10:41 schreef ISVV het volgende:
[..]
Soms is het wellicht overmacht, maar die medische staf van ons wordt wel een hoofdpijndossier.
schouten verteld gewoon de waarheid en moet met psv gaan pratenquote:NOS Voetbal
•
vandaag, 13:46
PSV niet blij met uitspraken geblesseerde Schouten, club wil snel met hem om tafel
PSV is niet blij met uitlatingen van Jerdy Schouten in De Telegraaf. De middenvelder vertelde dat hij de Nations League-wedstrijden van het Nederlands elftal niet mist vanwege vermoeidheid, maar vanwege een botkneuzing in zijn knie.
De Eindhovense club wil snel met Schouten rond de tafel gaan zitten om dergelijke zaken in de toekomst te voorkomen.
Met pijnstillers gespeeld
Voor het eerst dit jaar is Schouten afwezig bij wedstrijden van Oranje, dat vanavond om 20.45 uur tegen Hongarije speelt. Vanwege algehele vermoeidheid, liet PSV-coach Peter Bosz vorige week vrijdag weten.
Schouten meldt vandaag dus dat zijn knie het probleem is.
Hij gaat die schorsing gewoon krijgen. Niet omdat hij die verdient, maar omdat het nu eenmaal altijd zo gaat.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 13:43 schreef trein2000 het volgende:
[ x ]
Laat de bond zich kapotschamen.
Ik heb eigenlijk geen beeld van hoe diep die tuchtcommissie in de reet van de aanklager zitten momenteel.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 17:06 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Hij gaat die schorsing gewoon krijgen. Niet omdat hij die verdient, maar omdat het nu eenmaal altijd zo gaat.
Peter mag zichzelf ook wel een beetje schamen, want het is een domme opmerking.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 13:43 schreef trein2000 het volgende:
[ x ]
Laat de bond zich kapotschamen.
3 met nog eens 3 voorwaardelijk, dat had pas goed de zwaarte van dit wangedrag duidelijk gemaakt dunkt me.quote:Op vrijdag 11 oktober 2024 19:36 schreef klaasweetalles het volgende:
1 wedstrijd maar
minimaal 2 was reëel geweest
Hij zei Februari.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 10:30 schreef tja77 het volgende:
Dest gisteren in een interview aangegeven dat hij voor de winterstop niet terug is, maar hij mikt op januari. Zou mooi zijn, dan pikt ie nog wat wedstrijden mee dit seizoen.
Is ook al eerder bekend gemaakt. Maar ja, terug op het veld is niet hetzelfde als weer terug op niveau.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 10:30 schreef tja77 het volgende:
Dest gisteren in een interview aangegeven dat hij voor de winterstop niet terug is, maar hij mikt op januari. Zou mooi zijn, dan pikt ie nog wat wedstrijden mee dit seizoen.
Hoe danquote:
Wat is een gebeurd tussen de loting en nu dat rechtvaardigt om dit op zo’n korte termijn te besluiten? Niet welkom is een, maar op zulke korte termijn is gewoon mensen op kosten jagen en supportertje pesten.quote:Op maandag 14 oktober 2024 21:36 schreef CR7 het volgende:
Tja helaas terecht. Als je ziet wat voor ellende de PSV supporters elke keer achterlaten kan je toch moeilijk zeggen dat dit als een verrassing komt?
Kijk op wie je reageert. Die knul is nota bene zelf voor Feyenoord..quote:Op maandag 14 oktober 2024 21:39 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Wat is een gebeurd tussen de loting en nu dat rechtvaardigt om dit op zo’n korte termijn te besluiten? Niet welkom is een, maar op zulke korte termijn is gewoon mensen op kosten jagen en supportertje pesten.
We lijken als Nederland wel gekke henkie met dit soort dingen. Veel laagdrempeliger gaan weigeren.quote:Op maandag 14 oktober 2024 21:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als PSG naar Eindhoven had moeten komen hadden ze dit niet geflikt.
Wat heeft dat eerste (laat staan dat tweede) er mee te maken? PSV'ers laten altijd een enorme ravage achter. Of ze vernederen zwervers tot op het bot. Ja dan snap ik dat ze dat in Parijs niet willen.quote:Op maandag 14 oktober 2024 21:43 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Kijk op wie je reageert. Die knul is nota bene zelf voor Feyenoord..
Daarover gesproken: die Timber is voorlopig wel klaar in Oranje toch? Mijn hemel wat slecht.
Volgens mij valt dat nog wel mee. Misschien ben je in de war met de fonteinslopers van Feyenoord?quote:Op maandag 14 oktober 2024 21:48 schreef CR7 het volgende:
[..]
Wat heeft dat eerste (laat staan dat tweede) er mee te maken? PSV'ers laten altijd een enorme ravage achter. Of ze vernederen zwervers tot op het bot. Ja dan snap ik dat ze dat in Parijs niet willen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |