SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Stop met mijn meest favo film te verpestenquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 21:41 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
mijn koelkast zit ook vol
[ afbeelding ]
@:datismijnmening
2 dagen later ook nog wel vaak, bij twijfel: ruik en kijk en proefquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 21:46 schreef CherryLips het volgende:
Zo'n stoommaaltijd is de volgende dag toch ook nog goed he? Want ik heb er voor morgen nog een met korting
quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 21:48 schreef CherryLips het volgende:
Ding is echt geweldig. Geen hoerige draaischijf die alleen goed draait als Saturnus in het goede huis staat én een werkende timer.
Oh agent dimmy, do you really think you can dissect me with this blunt little tool?quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 21:50 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Stop met mijn meest favo film te verpesten
En kots terwijl je diarree hebtquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 21:51 schreef mschol het volgende:
[..]
2 dagen later ook nog wel vaak, bij twijfel: ruik en kijk en proef
waarom las ik mavo-filmquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 21:50 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Stop met mijn meest favo film te verpesten
Ik moest toch wat kilo's kwijt.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 21:52 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
En kots terwijl je diarree hebt
Kijk daar na en kots oonieuw
Af en toe moet je een beetje verrassenquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 21:56 schreef Bomenverzameling het volgende:
nou nou dat ben ik niet van je gewend essie
Recensies waren volgens mij niet heel erg positief.quote:
Shitquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 22:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Recensies waren volgens mij niet heel erg positief.
Je kaassouffle is lek.quote:
Bye Karzaiquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 23:13 schreef Karzai het volgende:
ik sluit af tot later maar weer lieve mensen en uistraling
Goddankquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 23:13 schreef Karzai het volgende:
ik sluit af tot later maar weer lieve mensen en uistraling
alle spinnen van thailand zijn er om haar in de ochtend te begroetenquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 23:25 schreef Xilia het volgende:
Hoe zou @:bitterbal haar eerste nacht op haar final destination hebben doorgebracht?
Zou de douche het morgen doen?
En de wifi?
Blijf het hier volgen voor meer nieuws
quote:Op woensdag 2 oktober 2024 00:03 schreef mschol het volgende:
[..]
gewoon achter het lokale station zoeken
quote:Op woensdag 2 oktober 2024 03:02 schreef datismijnmening het volgende:
*Zwaait naar het expatgarnituur*
komt goed dimmiesquote:Op woensdag 2 oktober 2024 03:01 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Mja iets. Het is gewoon allemaal even kut atm
ja best goed geslapen.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 23:25 schreef Xilia het volgende:
Hoe zou @:bitterbal haar eerste nacht op haar final destination hebben doorgebracht?
Zou de douche het morgen doen?
En de wifi?
Blijf het hier volgen voor meer nieuws
Zijn het zwerfhonden of honden van iemand in de buurt?quote:Op woensdag 2 oktober 2024 03:47 schreef bitterbal het volgende:
ik heb ze snacks gegeven. hopelijk eten ze mij nu niet meer op
[ afbeelding ]
Dat weet ik niet. die voorste en die grijze waren erg vriendelijk maar die ene waar ik al voor gewaarschuwd was bleef op afstand en ook geen kwispelende staart ofzo.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 05:40 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zijn het zwerfhonden of honden van iemand in de buurt?
Door ze eten te geven trek je er dan niet steeds meer naar je huisje?quote:Op woensdag 2 oktober 2024 03:47 schreef bitterbal het volgende:
ik heb ze snacks gegeven. hopelijk eten ze mij nu niet meer op
[ afbeelding ]
Dan zou ik ze misschien geen eten geven anders blijven ze om je huis hangen.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 05:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dat weet ik niet. die voorste en die grijze waren erg vriendelijk maar die ene waar ik al voor gewaarschuwd was bleef op afstand en ook geen kwispelende staart ofzo.
Heb op afstand van mijn huisje gegeven. Tis meer om ze om te kopen dat ze mij niet op eten als ik savonds hier terrein op komquote:Op woensdag 2 oktober 2024 05:58 schreef Xilia het volgende:
[..]
Door ze eten te geven trek je er dan niet steeds meer naar je huisje?
Gewoon niet meer douchen. Is toch onbelangrijkquote:Op woensdag 2 oktober 2024 06:05 schreef bitterbal het volgende:
ze komen zo om de douche te checken, wifi is wel gelukt inmiddels
zegt wiequote:Op woensdag 2 oktober 2024 06:09 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Gewoon niet meer douchen. Is toch onbelangrijk
Je bent wel een speciaal walgelijk soort mens als je je hond achterlaat. Gadverquote:Op woensdag 2 oktober 2024 06:24 schreef bitterbal het volgende:
de honden zijn achter gelaten door toeristen die hier langere tijd waren en dan weg moesten
ja gebeurd best veel hier. nemen ze een puppy , moeten ze weg en dan laten ze de hond hierquote:Op woensdag 2 oktober 2024 06:26 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Je bent wel een speciaal walgelijk soort mens als je je hond achterlaat. Gadver![]()
Doodstrafquote:Op woensdag 2 oktober 2024 06:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja gebeurd best veel hier. nemen ze een puppy , moeten ze weg en dan laten ze de hond hier
Best snel geregeldquote:Op woensdag 2 oktober 2024 06:50 schreef bitterbal het volgende:
Oke alles werkt jongens
staks meer hangertjes halen want heb er niet genoeg
Gaat snel allemaalquote:Op woensdag 2 oktober 2024 05:54 schreef bitterbal het volgende:
Heb eindelijk internet aan de praat en tv net ingesteld met mijn google account
En de hdmi kabel is lang genoeg voor de deck
nou nou nouquote:Op woensdag 2 oktober 2024 07:12 schreef Koen66 het volgende:
*kijkt
Mooi, Nederland bestaat nog een dagje langer in deze fucked up world
En dan vakantie?quote:
quote:
De dagen vliegen voorbijquote:
Alle gekheid op een stokje, maar het wordt er allemaal niet echt beter opquote:
tja.. vind het allemaal een ver van mn bed showquote:Op woensdag 2 oktober 2024 07:16 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Alle gekheid op een stokje, maar het wordt er allemaal niet echt beter op
Ja dat is niet best wat er allemaal in de wereld gebeurd.quote:
Morguh Gianniquote:
Bijna niemand inderdaad. Je krijgt het alleen mee omdat de NOS/RTL Nieuws het je laten zien.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 07:32 schreef UitStraling het volgende:
Alsof de meesten hier oog hebben voor de problemen in de wereld, die hebben zelf veel grotere persoonlijke issues.
Oekraïne is geen Europa en Israël en Libanon wel. Wat een leerzame ochtendquote:Op woensdag 2 oktober 2024 07:20 schreef mschol het volgende:
[..]
tja.. vind het allemaal een ver van mn bed show
en uiteindelijk is een grotere oorlog niet uitgesloten, we leven in de langste periode ooit dat er vrede is binnen europa, dus in dat opzich mogen we ons gelukkig prijzen
Wakewake sunshine!!quote:Op woensdag 2 oktober 2024 07:12 schreef Koen66 het volgende:
*kijkt
Mooi, Nederland bestaat nog een dagje langer in deze fucked up world
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |