Interim management is gearriveerd zo te zien. (is wel oud filmpje, trounes)quote:
Ik zie het. 2016, haal hem wel weg.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 10:36 schreef Perrin het volgende:
[..]
Interim management is gearriveerd zo te zien. (is wel oud filmpje, trounes)
Ik hoop het van harte. Ik hoop dat Hezbollah knockout geslagen wordt en dat dit hun einde betekent. Maar ik vrees dat dit een illusie is. Met bijna 50.000 strijders zal de IDF wel meerdere (alle) veldslagen winnen, maar uiteindelijk kan je een extremist met geweld geen nuance of realisme bijbrengen.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 09:22 schreef Ulx het volgende:
[..]
Hezbollah kan beter opgeven. Het zal duidelijk zijn dat ze niet meer kunnen blijven bestaan. Een flink deel van de bevolking moet ze ook niet, of is in ieder geval niet bereid om bommen voor ze te koppen. Iran is impotent. Israël blaast rustig een Russische basis op als het moet, dus voor dat land zijn ze ook niet bang. Een jaar geleden hebben ze gegokt en ze hebben verloren. Het is over. Dit heeft geen zin meer.
In de eerste periode van het bestaan van de staat Israël was Egypte het land dat Palestijnse terreur stimuleerde. Egypte en een aantal andere landen in de regio stellen zich niet meer agressief op richting Israël. Terreuraanslagen van extremisten zal je altijd wel houden, maar het zal een stuk rustiger worden als het kwaadaardige regime in Iran verdwijnt. Hamas geen steun meer.. Hezbollah geen steun meer. Dan hoeft er ook niemand meer selectief verontwaardigd te zijn over 'Israëlische agressie'quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 11:49 schreef Gia het volgende:
Het zou goed zijn als al die onderdrukkende regimes verdwijnen. Iran zal van binnenuit een revolutie moeten doormaken wil er verandering komen. In Libanon en Gaza kan Israël actief Hezbollah en Hamas uitroeien, zeker als die bommetjes blijven gooien op Israël. Dan krijgen ze die ook terug. De burgerdoden vallen vooral doordat terroristen zich schuil houden onder burgers. Dat is jammer, maar niet te voorkomen op deze manier.
Maar als je alleen al kijkt naar de kledingstijl van vrouwen in die landen, vroeger en nu! Is toch triest dat ze nu kleurloos en volledig bedekt over straat moeten, als ze al over straat mogen.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 12:06 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
In de eerste periode van het bestaan van de staat Israël was Egypte het land dat Palestijnse terreur stimuleerde. Egypte en een aantal andere landen in de regio stellen zich niet meer agressief op richting Israël. Terreuraanslagen van extremisten zal je altijd wel houden, maar het zal een stuk rustiger worden als het kwaadaardige regime in Iran verdwijnt. Hamas geen steun meer.. Hezbollah geen steun meer. Dan hoeft er ook niemand meer selectief verontwaardigd te zijn over 'Israëlische agressie'
Als de bevolking er geen zin meer in heeft kan een club als Hamas of Hezbollah ook niet veel meer doen dan het eigen volk keihard onderdrukken. Maar da's in Libanon wat lastig, want dan breekt er weer een burgeroorlog uit.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 11:34 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ik hoop het van harte. Ik hoop dat Hezbollah knockout geslagen wordt en dat dit hun einde betekent. Maar ik vrees dat dit een illusie is. Met bijna 50.000 strijders zal de IDF wel meerdere (alle) veldslagen winnen, maar uiteindelijk kan je een extremist met geweld geen nuance of realisme bijbrengen.
Fijn dat het straks even rustig is, misschien brengt het op lange termijn perspectief
In opstand komen kost ze de kop. Letterlijk. Volgens Amnesty zijn er in 2023 minimaal 850 geëxecuteerd.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 12:13 schreef Gia het volgende:
[..]
Maar als je alleen al kijkt naar de kledingstijl van vrouwen in die landen, vroeger en nu! Is toch triest dat ze nu kleurloos en volledig bedekt over straat moeten, als ze al over straat mogen.
Vermoed dat hun mannen wel blij zijn met die regels, want dan hoeven ze niet bang te zijn dat het vrouwtje op een ander gaat. Kan me anders niet voorstellen waarom er nog geen tegengas vanuit de bevolking is gekomen.,
Ja anders is het de schuld van Hezbollah dat er onschuldige omkomen door bommen van Israelquote:Op vrijdag 4 oktober 2024 09:28 schreef Ulx het volgende:
[..]
De kans dat Israël nog stopt acht ik nul. Dus Hezbollah kan beter stoppen voordat er ook onschuldige Christenen en Druzen omkomen. Of niet soms?
Klopt. Dat is het ook. Als Hezbollah zich lekker met Libanon bemoeide en ophield met hun vuurpijlen richting hun buren te schieten dan was er niks aan het handje. Maar helaas ze moeten hun moordlust botvieren op hun buren. En die buren schieten uiteindelijk terug.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 13:06 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Ja anders is het de schuld van Hezbollah dat er onschuldige omkomen door bommen van Israel
Nou, voor een hoop Libanezen wel. Die hebben hun land zien veranderen in een troosteloze puinzooi door import-extremisten.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 13:14 schreef Perrin het volgende:
[..]
Klopt. Dat is het ook. Als Hezbollah zich lekker met Libanon bemoeide en ophield met hun vuurpijlen richting hun buren te schieten dan was er niks aan het handje.
Eerst hebben ze dat dus binnenlands gedaan totdat ze de overhand hadden over de andere zuilen, hebben hun positie verstevigd en zijn gaan schieten op de buren, Israël.quote:Maar helaas ze moeten hun moordlust botvieren op hun buren. En die buren schieten uiteindelijk terug.
Het waren twee leuke dagen.quote:
Ja maar ze hebben een miljoenmilard raketten.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 09:22 schreef Ulx het volgende:
[..]
Hezbollah kan beter opgeven. Het zal duidelijk zijn dat ze niet meer kunnen blijven bestaan. Een flink deel van de bevolking moet ze ook niet, of is in ieder geval niet bereid om bommen voor ze te koppen. Iran is impotent. Israël blaast rustig een Russische basis op als het moet, dus voor dat land zijn ze ook niet bang. Een jaar geleden hebben ze gegokt en ze hebben verloren. Het is over. Dit heeft geen zin meer.
Klopt natuurlijk maar dan hadden ze iig niet óók last gehad van bombardementen van Israël.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 13:41 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Nou, voor een hoop Libanezen wel. Die hebben hun land zien veranderen in een troosteloze puinzooi door import-extremisten.
[..]
Eerst hebben ze dat dus binnenlands gedaan totdat ze de overhand hadden over de andere zuilen, hebben hun positie verstevigd en zijn gaan schieten op de buren, Israël.
De Libanezen die hier wonen verklaren ons compleet voor gek dat we de extremisten hier zoveel ruimte geven want die hebben dat helemaal fout zien gaan daar.
Er werkt hier een Libanees.. wel benieuwd hoe die ertegenaan kijkt.. maar ken die niet zo goedquote:Op vrijdag 4 oktober 2024 13:41 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Nou, voor een hoop Libanezen wel. Die hebben hun land zien veranderen in een troosteloze puinzooi door import-extremisten.
[..]
Eerst hebben ze dat dus binnenlands gedaan totdat ze de overhand hadden over de andere zuilen, hebben hun positie verstevigd en zijn gaan schieten op de buren, Israël.
De Libanezen die hier wonen verklaren ons compleet voor gek dat we de extremisten hier zoveel ruimte geven want die hebben dat helemaal fout zien gaan daar.
Je hebt gelijk, ik had het over de Libanezen die ik ken. Het kan zijn dat hij een andere kant heeft.quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 14:27 schreef nixxx het volgende:
[..]
Er werkt hier een Libanees.. wel benieuwd hoe die ertegenaan kijkt.. maar ken die niet zo goed
Hehehe, geen idee of hij kookt..quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 14:52 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, ik had het over de Libanezen die ik ken. Het kan zijn dat hij een andere kant heeft.
Ongeacht zijn politieke kleur zou ik hem proberen beter te leren kennen; men kookt daar goddelijk.
Waarom kan dat niet?quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 15:47 schreef Wantie het volgende:
[..]
Nee, je kunt geen datum noemen.
Zoals verwacht.
Want je kletst uit je nek.
Wil iemand het baantje nog?quote:
Ze gaan wel in rap tempo door de haatbaarden heen zo.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |