Huh?quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 20:11 schreef Frutsel het volgende:
NWS / Confrontaties tussen Israël en Iran #14 Iraanse aanval op Israël
Topic Israel - Iran mensuh...
dit is Israel - Hezbollahhhhh/Libanon jongens... leer dat nou eens anders roep ik Jippie en ban ik jullie de moeder
Ik schrik hier vanquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 20:12 schreef BansheeBoy het volgende:
Dit gaat de verkeerde kant op. Ik reken dit israel heel zwaar aan.²
The evil world ja.quote:
Jaquote:
Dit zag niemand aankomen, ik schrik hier van!quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 20:12 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik ook.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 20:11 schreef The-BFG het volgende:
[..]
Dat hoop ik al een tijd, heb namelijk een hogere pet op van de Iraanse bevolking dan van de Russen..
Jij wil alleen die mooie Iraanse dames denk ikquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 20:14 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Ik ook.
Veel volk is heel aardig volk. Echt heel fijn volk zelfs.
Ookquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 20:16 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Jij wil alleen die mooie Iraanse dames denk ik
Maar laten we Iran nou ff in dat andere topic bespreken
Dat is ook een manier om meer topics op fok te krijgenquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 20:14 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ja
we hebben Israel vs Hamas / Gaza
we hebben Israel vs Hezbollah / Libanon
en we hebben Israel vs Iran
en straks Israel vs tessssssssss
Nog steeds is dit veel minder spannend dan bijvoorbeeld de Zesdaagse Oorlog en de Yom Kippoer-oorlog. Hamas en Hezbollah zijn militair geen serieuze bedreiging en mbt Iran.. met alleen het afschieten van raketten win je geen oorlog. Een landinvasie hoef je van die haatbaarden niet te verwachten. Als het om een luchtoorlog gaat, dan zal Israël Iran ook meer pijn kunnen doen dan andersom. De intel van de Israëli's is ook stukken beter.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 20:14 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ja
we hebben Israel vs Hamas / Gaza
we hebben Israel vs Hezbollah / Libanon
en we hebben Israel vs Iran
en straks Israel vs tessssssssss
Ayatolloos, hopelijk.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 20:20 schreef Jahr00n het volgende:
Israel slaat vannacht terug
Morgen worden we wakker in een nieuwe wereld
Meen je dit nou?quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 20:12 schreef BansheeBoy het volgende:
Wapentuig is doorgaans niet gemaakt van fijne stoffen, dus lekker doorknuffelen met de giftige raket jongens.quote:
Wat snap je nou niet aan een voorbeeld dan? Het is niets meer en niets minder. Jij begint gelijk weer over andere dingen. Ik heb het nooit over Rusland gehad. Dat is weer jouw emo-respons.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 20:08 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Waarom blijf je dat herhalen in dit topic, ' zoals Oekraine'. Als er een is die niks deelt en de boel verdraait is het Rusland wel.
Succes met iedereen daar krijgen. Dat gaat je niet lukken. Maar zal er nu heen gaan.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 20:10 schreef Frutsel het volgende:
3rr0r in NWS / Confrontaties tussen Israël en Iran #14 Iraanse aanval op Israël
Topic Israel - Iran mensuh...
dit is Israel - Hezbollahhhhh/Libanon jongens... leer dat nou eens anders roep ik Jippie
Wel als die de topic hier sluitquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 20:27 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Succes met iedereen daar krijgen. Dat gaat je niet lukken. Maar zal er nu heen gaan.
Kunnen ze dat beter doen.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 20:30 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Wel als die de topic hier sluit
Of deze mergen met die andere kan ook natuurlijk
Het is moeilijk te zeggen wat het nou zijn, lijken ook enorm veel kleine raketten te zijn.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 20:29 schreef Glazenmaker het volgende:
Machtig beeld hier hoor: https://x.com/Charles_Lister/status/1841163540364693818
Ik dacht dat het idee dat een ballistische raket was dat ze richting aarde vielen, maar bij deze lijkt de raketmotor nog aan?
Mensen zijn niet achterlijk maar je blijft maar trachtenquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 20:26 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Wat snap je nou niet aan een voorbeeld dan? Het is niets meer en niets minder. Jij begint gelijk weer over andere dingen. Ik heb het nooit over Rusland gehad. Dat is weer jouw emo-respons.
Dat is een feature van Irondome. Iedere kachelpijp uit Gaza stoppen is anders niet te betalen.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 20:35 schreef Zoddie het volgende:
[..]
Het is moeilijk te zeggen wat het nou zijn, lijken ook enorm veel kleine raketten te zijn.
Denk dat ze ook een beetje de Irondome zitten uit te testen om te zien wat er wel en wat er niet door gaat.
Aan de andere kant laat Israel misschien raketten door in 1 dunbevolkt regio om anderen in drukkere regio's neer te halen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |