Vermoedelijk het spul dat voor rookgordijnen wordt gebruikt.quote:
Waar lees je dat?quote:Op zondag 6 oktober 2024 13:40 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Weer een aanslag oid in Israel volgens mij. in Be'er Sheva. Maar nog geen duidelijke bronnen gezien.
quote:Op zondag 6 oktober 2024 13:40 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Weer een aanslag oid in Israel volgens mij. in Be'er Sheva. Maar nog geen duidelijke bronnen gezien.
tenminste 1 dode en 10 gewonden alweer. Zal zo wel meer info volgen.quote:
10 te veel.quote:Op zondag 6 oktober 2024 17:26 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Komt net langs, 10 Palestijnse schoolkinderen en een Mime artiest omgekomen.
Ik kan het niet lezen maar wordt hier nou impliciet gesteld dat Neta het heeft laten gebeuren?quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 23:51 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
https://www.washingtonpos(...)-attacks-hamas-gaza/
Dat mag je vanuit emotie even denken om er vervolgens je mond over te houden.quote:Op zondag 6 oktober 2024 17:03 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Altijd fijn; guilty by association.
Waarom zou je dat doen? Beter laat je iedereen vliegen zodat Israël niet durft om raketten te lanceren, want als er één raak is en een passagiersvliegtuig gaat neer dan ben je mooi de lul.quote:Op zondag 6 oktober 2024 17:28 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Nu het avond wordt komen de geruchten weer. Voor wat het waard is:
[ x ]
Je burgers als menselijk schild gebruiken.quote:Op zondag 6 oktober 2024 19:15 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Waarom zou je dat doen? Beter laat je iedereen vliegen zodat Israël niet durft om raketten te lanceren, want als er één raak is en een passagiersvliegtuig gaat neer dan ben je mooi de lul.
Klinkt als…quote:Op zondag 6 oktober 2024 20:13 schreef Wantie het volgende:
[..]
Je burgers als menselijk schild gebruiken.
Slim!
Ze moeten wat, nu Pallywood voor het grootste deel op zijn gat ligt.quote:Op zondag 6 oktober 2024 17:54 schreef HowardRoark het volgende:
Bij de NOS zit men inmiddels al zo diep in bepaalde fuikjes op de socials, dat men het dagelijkse liveblog inmiddels doodleuk aanvult met berichten en claims die ze op Facebook vinden van willekeurige Palestijnse accounts.
Het volledige artikel:quote:Op zondag 6 oktober 2024 17:55 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Ik kan het niet lezen maar wordt hier nou impliciet gesteld dat Neta het heeft laten gebeuren?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.are we infinite or am I alone
Slim is het zeker.quote:Op zondag 6 oktober 2024 20:13 schreef Wantie het volgende:
[..]
Je burgers als menselijk schild gebruiken.
Slim!
Het werkt ook uitstekend in Libanon en Gaza.quote:
quote:Op zondag 6 oktober 2024 20:38 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Het volledige artikel:Thanks. Ze gooien het dus op sexisme en bureaucratie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |