ja.quote:
Ik ookquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 16:59 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik ging het ook echt net kijken terwijl ik aan het eten was.
Hoi Bossiequote:
Ritje naar de dierenarts in 3... 2... 1...quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 17:01 schreef datismijnmening het volgende:
Er zit hier een bij binnen en Zoë Char probeert 'm te vangen![]()
Wat een domme doos is het ook
Dit geloof ik meteenquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 17:04 schreef Bomenverzameling het volgende:
@:haags had vroeger als scholier een bijbaantje als imker
quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 17:04 schreef Bomenverzameling het volgende:
Is het leuke weetjes over andere users uurtje begonnen?quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 17:04 schreef Bomenverzameling het volgende:
Schep kolen in de Excelserver en gaan met die banaanquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 17:12 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Is het leuke weetjes over andere users uurtje begonnen?
* kwiwi gaat er even goed voor zitten
Goede sloten op ramen en deuren?quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 17:14 schreef bitterbal het volgende:
Niet slecht , niet slecht
[ afbeelding ]
nee niet echtquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 17:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Goede sloten op ramen en deuren?
Nee het is een woordgrapjequote:Op dinsdag 1 oktober 2024 17:12 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Is het leuke weetjes over andere users uurtje begonnen?
* kwiwi gaat er even goed voor zitten
Je beddengoed is oranjequote:Op dinsdag 1 oktober 2024 17:14 schreef bitterbal het volgende:
Niet slecht , niet slecht
[ afbeelding ]
Je bent er ook niet weg te slaan he. Ook nog krezanten en zalm gegeten?quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 17:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja gekocht bij de ikea hier bangkok.
Behalve sinaasappels en koningsdagkleding heeft de kleur oranje geen plek in deze wereldquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 17:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja gekocht bij de ikea hier bangkok.
nee dat niet. Ze hebben daar geen gerookte zalm helaas. Ze hadden wel fried chicken zag ikquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 17:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je bent er ook niet weg te slaan he. Ook nog krezanten en zalm gegeten?
nou dat bepaal ik lekker zelf wel in mijn eigen bed hier in mijn huisjequote:Op dinsdag 1 oktober 2024 17:19 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Behalve sinaasappels en koningsdagkleding heeft de kleur oranje geen plek in deze wereld
Halloween/herfstquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 17:19 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Behalve sinaasappels en koningsdagkleding heeft de kleur oranje geen plek in deze wereld
En kaki vruchten?quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 17:19 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nederland in sportquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 17:19 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
is het de echte?quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 17:32 schreef datismijnmening het volgende:
JK Rowling followed me op X![]()
![]()
What the actual fuck
En hoe merk je daar überhaupt iets van precies?quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 17:32 schreef datismijnmening het volgende:
![]()
What the actual fuck
omdat je transgender bent??quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 17:32 schreef datismijnmening het volgende:
![]()
What the actual fuck
En basedquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 17:35 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
omdat je transgender bent??
snap ik wle . ken haar ook alleen omdat ik haar op insta voorbij zag komenquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 17:37 schreef Bomenverzameling het volgende:
Mijn vader wist overigens niet wie Nikki de Jager is/was net bij madame Tussauds
Zou ik ook zo straal voorbij lopen op straat.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 17:37 schreef Bomenverzameling het volgende:
Mijn vader wist overigens niet wie Nikki de Jager is/was net bij madame Tussauds
Ik ken haar doordat ik naar WIDM kijk. En ook door het ESF toen hier in NLquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 17:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
snap ik wle . ken haar ook alleen omdat ik haar op insta voorbij zag komen
Ik ook, maar dat doe ik dan bewust...quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 17:39 schreef Haags het volgende:
[..]
Zou ik ook zo straal voorbij lopen op straat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |