quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 16:07 schreef nixxx het volgende:
Ken twee jonge Turkse vrouwen hier in bedrijf en die zijn absoluut niet religieus conservatief, prima immigranten
Een harde klap in het gezicht van de Erdogan gezinde Turken.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 16:04 schreef hollandia02 het volgende:
Een steeds grotere groep Turken in Nederland van recente komaf, zal dat gaan botsen met de al wat langer aanwezig Turken die wat conservatiever zijn in de leer? Zeker gezien de nieuwe Turken vaak als kennismigrant aan de slag gaan en dus hoger opgeleid zijn.
Stukje slanker, maar jaquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 18:11 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik ga leven
@:maxi-mus
@:wereldgozer
Ik denk persoonlijk dat dit een goed iets is.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 18:02 schreef Origami94 het volgende:
We schakelen over naar Gulmez @:bmw1993 voor zijn reactie
Het zijn niet alleen kennismigranten ook een grote groep gulen en PKK sympathisanten (familie yesilgoz) die hier asiel.krijgenquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 16:04 schreef hollandia02 het volgende:
Voor het eerst in jaren zijn er weer meer eerste dan tweede generatie Turken in Nederland op de eerste van de maand.
1 september 2024: 234 693 eerste generatie, 234 614 tweede generatie, dit door de komst van kennismigranten en een steeds lager wordend geboortecijfer onder Turkse Nederlanders.
In totaal zijn er op 1 september dit jaar 469 307 eerste en tweede generatie Turken in Nederland.
Bron: Dataset CBS (https://opendata.cbs.nl/s(...)ble?ts=1727790536991)
[ afbeelding ]
Een steeds grotere groep Turken in Nederland van recente komaf, zal dat gaan botsen met de al wat langer aanwezig Turken die wat conservatiever zijn in de leer? Zeker gezien de nieuwe Turken vaak als kennismigrant aan de slag gaan en dus hoger opgeleid zijn.
Tering wat is die dikgeworden van het zitten op de bank zoals ze dat kennelijk in haar tweede boek beschreef. "Ik ga leven" had "ik ga eten" moeten zijn.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 18:11 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik ga leven
Hier ook een aantal eerste generatie Turken werkzaam en dat zijn stuk voor stuk universitair geschoolde atheisten, zoals god het bedoeld heeft.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 16:07 schreef nixxx het volgende:
Ken twee jonge Turkse vrouwen hier in bedrijf en die zijn absoluut niet religieus conservatief, prima immigranten
Blanke Nederlanders houden daarvan omdat ze geen zuurstof gebrek hebben door zo'n strak doekje en de reet afvegen met Erdo pamfletten.quote:Op maandag 7 oktober 2024 14:38 schreef egayalS het volgende:
[..]
Tering wat is die dikgeworden van het zitten op de bank zoals ze dat kennelijk in haar tweede boek beschreef. "Ik ga leven" had "ik ga eten" moeten zijn.
Maar ik begrijp wel waarom veel blanke Nederlanders houden van dit soort huisnegers. Of een yesilgoz , Özcan akyol, Erdal balcı, Aylin Biliç, fidan Ekiz, ebru umar.
quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 18:11 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik ga leven
Kennismigrant? Sommige mensen zijn daadwerkelijk op de vlucht voor Erdolf. Hoeveel mensen daar zitten er nog zonder proces in de bak?quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 16:04 schreef hollandia02 het volgende:
Voor het eerst in jaren zijn er weer meer eerste dan tweede generatie Turken in Nederland op de eerste van de maand.
1 september 2024: 234 693 eerste generatie, 234 614 tweede generatie, dit door de komst van kennismigranten en een steeds lager wordend geboortecijfer onder Turkse Nederlanders.
In totaal zijn er op 1 september dit jaar 469 307 eerste en tweede generatie Turken in Nederland.
Bron: Dataset CBS (https://opendata.cbs.nl/s(...)ble?ts=1727790536991)
[ afbeelding ]
Snap je ook waarom veel Nederlanders een afkeer hebben/krijgen van niet integrerende, extreem gelovige, immigranten, met een afkeer van alles waar we in het vrije democratische westen voor staan? Het soort mensen dat termen als “huisneger” gebruikt…quote:Op maandag 7 oktober 2024 14:38 schreef egayalS het volgende:
[..]
Tering wat is die dikgeworden van het zitten op de bank zoals ze dat kennelijk in haar tweede boek beschreef. "Ik ga leven" had "ik ga eten" moeten zijn.
Maar ik begrijp wel waarom veel blanke Nederlanders houden van dit soort huisnegers. Of een yesilgoz , Özcan akyol, Erdal balcı, Aylin Biliç, fidan Ekiz, ebru umar.
in 2023 deden 3.823 mensen uit Turkije een asielaanvraag, 7% van het totaal aantal aanvragen (Turkije staat tweede als herkomstland, na Syrie)quote:
[..]
[ afbeelding ]
Ik ga leven
Koekoek.quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 14:20 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Talentvolle dame die ver gaat komen.
Vgm loop jij gewoon stiekem op haar te fappen hoor.quote:Op maandag 7 oktober 2024 14:38 schreef egayalS het volgende:
[..]
Het is een leuke griet, dat kan ik niet ontkennen, maar door wat er uit haar strot komt, krijg ik hem niet omhoogquote:Op dinsdag 8 oktober 2024 15:17 schreef Cruzinats het volgende:
[..]
Vgm loop jij gewoon stiekem op haar te fappen hoor.
Wat ben jij ook een engnek.quote:Op maandag 7 oktober 2024 14:38 schreef egayalS het volgende:
[..]
Je bent gewoon salty omdat ze die kwaadaardige doodscultus van jullie de rug heeft toegekeerd.quote:Op maandag 7 oktober 2024 14:38 schreef egayalS het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Ik ga leven
Je bent gewoon ziek jaloers omdat ze achterlijke islamofacisten zoals jou niet pruimt. Ga jij maar weer lekker kijken naar ingepakte vuilniszakken. Dat is meer jouw type vrouw.quote:Op maandag 7 oktober 2024 14:38 schreef egayalS het volgende:
[..]
Precies dit. En maar janken over islamofobiequote:Op dinsdag 8 oktober 2024 11:24 schreef nixxx het volgende:
[..]
Snap je ook waarom veel Nederlanders een afkeer hebben/krijgen van niet integrerende, extreem gelovige, immigranten, met een afkeer van alles waar we in het vrije democratische westen voor staan? Het soort mensen dat termen als “huisneger” gebruikt…
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |