Maar echt idd. Dan nog liever zo’n debiel moppie van de week. Deze gast had echt niets toe te voegen.quote:Op woensdag 30 oktober 2024 22:07 schreef BillDauterive het volgende:
Een bijzonder matige gast, ik heb weinig gasten gezien die zo niet grappig waren.
Nooit zo beseft, maar huisartsen moeten ook gewoon met dit soort figuren omgaan, verschrikkelijk.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 13:02 schreef Mani89 het volgende:
Pfff dat opgenomen gesprek van Tukkertje. Ben het wel met Jan eens inmiddels, gegen die mauer en abschieen. Leuk geweest zo.
Ik zie liever Alex. UUSHH!quote:Op donderdag 31 oktober 2024 13:22 schreef Paul het volgende:
Ik vind de gasten van Dennis altijd wel leuk
Wordt genieten volgende week met Tukkertje
Zit nog te wachten op mdemma.quote:Op donderdag 31 oktober 2024 13:22 schreef Paul het volgende:
Ik vind de gasten van Dennis altijd wel leuk
Wordt genieten volgende week met Tukkertje
Dennis zou : Gewoon Rutger regelen als gastquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SCOOOOOOOOOOOOOOP.
quote:Op donderdag 31 oktober 2024 18:02 schreef Zipportal het volgende:
Voor het eerst dat ik zeg: Je kan 'm gerust overslaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SCOOOOOOOOOOOOOOP.
Wat een sukkeltje ook die gast in het midden.Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
quote:Volkskrant
Via een contact bij de AIVD ben ik gisteren genformeerd dat de Volkskrant aanstaande vrijdag een “hitpiece” publiceert tegen mij, van de hand van ene Robert van de Griend.
De afgelopen 6 tot 8 weken (!) heeft de extreem linkse Robert van de Griend alle gelegenheid gekregen om een uitputtend onderzoek te doen en zo heeft hij naar ik inschat (en vele malen heb gezien) tientallen mensen uit mijn netwerk benaderd met het excuus dat hij wilde onderzoeken hoe invloedrijk Dr Mulder was in het rechts politieke Nederlandse spectrum.
De kans dat hij daarmee een opzienbarend stuk zou kunnen schrijven was nihil (eenvoudig omdat ik die invloed helemaal niet heb), maar het was wel een mooie binnenkomer om een hitpiece te schrijven om mij en iedereen in mijn netwerk te beschadigen, direct of indirect.
Mijn geweten is brandschoon. Al mijn zonden heb ik al opgebiecht in mijn autobiografie ‘Vrijwel Onbeperkt’ en voor het overige heb ik al meer dan 30 jaar geleden de fuck you level bereikt. Het deert mij niet wat links radicalen en links fascisten over mij schrijven of over mij denken. Ik heb zo mijn mening over tal van maatschappelijk en politiek relevant onderwerpen en deel die al vele jaren publiekelijk.
De Volkskrant journalist stuurde mij zojuist een lijst met aantijgingen, beschuldigingen en vuilspuiterij, met de vraag of ik voor morgen vroeg 10 uur Nederlandse tijd mijn commentaar wil geven. Ondertussen heeft hij naar zeggen zijn stuk alvast gedeeld met het CvdM, de NPO en Min OCW, terwijl hij het artikel niet met mij deelde. Trial by the extreme left media.
Met hartelijke groeten van verre
Dr Gert Jan Mulder
SCOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOP. @Noberquote:Na de twijfelachtige gast van vorige week hebben we komende week weer een topper aan tafel: Johan Pieters!
Zeiden ze inderdaad in de uitzending van vorige week.quote:Op dinsdag 5 november 2024 15:48 schreef Zipportal het volgende:
[..]
SCOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOP. @:nober
Ik mag die Johan Pieters wel, doet best leuk mee. Die gezichtsuitdrukkingen alleen al, geweldig. Wat een figuur.quote:Op donderdag 7 november 2024 13:21 schreef J83 het volgende:
Een hele uitzending naar dat hoofd van Johan Pieters moeten kijken valt ook niet mee.
Power Rangers en mevrouw Schaap
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SCOOOOOOOOOOOOOOOOPJENEN
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |