Dit, ja.quote:Op maandag 30 september 2024 23:05 schreef Sapstengel het volgende:
Nooit gezien en zal het ook nooit kijken.
Voornamelijk jongeren kijken Stuk maar ik denk dat het voor alle leeftijden is.quote:Op maandag 30 september 2024 23:23 schreef aloa het volgende:
Is meer voor een jongere generatie denk ik.
Weleens gezien, maar dat was omdat mijn kinderen het keken.
Jachtseizoen was wel leuk.
Misschien had een nieuwe generatie aan een dergelijke show kunnen beginnen. Een beetje zoals de eerste K3-generatie op een gegeven moment vervangen werd.quote:Op maandag 30 september 2024 23:29 schreef vacuum1 het volgende:
[..]
Voornamelijk jongeren kijken Stuk maar ik denk dat het voor alle leeftijden is.
Idd werkelijk nog nooit gezien, snap de hype ook niet zo, zal de leeftijd wel zijnquote:Op maandag 30 september 2024 23:05 schreef Sapstengel het volgende:
Crimgequote:Op maandag 30 september 2024 23:05 schreef Sapstengel het volgende:
Er zijn veel Youtubers op de wereld die stoppen met het platform.quote:Op maandag 30 september 2024 23:01 schreef vacuum1 het volgende:
StukTV stapt over naar Videoland: 'Ons publiek is streamer'
"StukTV, bekend van 'Het Jachtseizoen', stapt over van Talpa naar Videoland. De drie vrienden gaan exclusief aan de slag voor de streamingdienst. Ze nemen hun bekende titel mee en noemen het: 'Jachtseizoen: Most Wanted'. Ook onthullen de boys welke 'B&B Vol Liefde'-ster hun eerste prooi wordt in het nieuwe seizoen."
https://www.rtl.nl/boulev(...)r-naar-videoland-ons
Einde van een tijdperk.StukTV was, na Enzo Knol, het meest bekeken Nederlandse YouTube-kanaal met meer dan 500 miljoen views.
Ik vind het echt heel jammer dat ze stoppen want ik was een groot fan. De opdrachten waren altijd leuk en ook 'De Drop' , 'Jachtseizoen' en 'Prankoorlog' waren mijn favorieten.
Nu moet je dus de Videoland app downloaden en dat kost ook geld neem ik aan. Vrijblijvend even wat filmpjes van StukTV kijken is er dus niet meer bij.Ik ga ze in ieder geval missen.
Yt is dan ook echt helemaal kut geworden. Zowel voor makers als kijkers.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 09:38 schreef KingRadler het volgende:
[..]
Er zijn veel Youtubers op de wereld die stoppen met het platform.
Er zijn veel betere alternatieven.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |