abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215138121
Gijs, bekend van het RTL 5-programma 'Bij Ons Op Het Kamp', is aangehouden. Dat bevestigen bronnen dichtbij het onderzoek aan RTL Boulevard. De man speelt, samen met zijn vrouw Liesbeth, een belangrijke rol in het RTL-programma.

De politie viel maandagochtend op verschillende plekken woningen binnen met arrestatieteams. Mannen van 27, 27, 32, 51 en 53 jaar werden daarbij gearresteerd. Ze worden verdacht van de betrokkenheid bij handel en productie van harddrugs. Volgens een politiewoordvoerder zou dit aan het licht zijn gekomen door versleutelde cryptogesprekken.
Een woordvoerder van RTL liet eerder al weten op de hoogte te zijn van de inval. "Op dit moment zijn we niet bekend met de feiten, behalve dat wat in de media is genoemd. We wachten nadere informatie af en kunnen hier op dit moment dan ook geen uitspraken over doen", laat de zegsman weten.

Verschillende media, waaronder Omroep Brabant, meldden maandagochtend, en dat heeft deze site geverifieerd, dat er een gecoördineerde politieactie heeft plaatsgevonden op het kamp waar de opnames van het programma zijn gedaan. De redactie heeft geprobeerd om een reactie te krijgen namens Gijs of Liesbeth, maar is daarin nog niet geslaagd.

Liesbeth en Gijs zijn vanaf het eerste seizoen in de realityserie te zien. In het programma krijgt de kijker een uniek kijkje krijgt in de wereld van woonwagenbewoners. Het vijfde seizoen van Bij Ons Op Het Kamp wordt op donderdagen uitgezonden bij RTL 5 en Videoland.

https://www.rtl.nl/boulev(...)het-kamp-aangehouden

Een ander uniek kijkje in de wereld van de woonwagenbewoners ja, verrassend.

[ Bericht 0% gewijzigd door Mylene op 30-09-2024 17:01:03 ]
  maandag 30 september 2024 @ 16:56:36 #2
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_215138133
Ok. Kijken mensen deze fucking trash?
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_215138149
Binnenkort bij ons in de Bajes
  Spellchecker maandag 30 september 2024 @ 17:00:37 #4
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_215138240
quote:
9s.gif Op maandag 30 september 2024 16:56 schreef MMaRsu het volgende:
Ok. Kijken mensen deze fucking trash?
Ik heb er nog nooit van gehoord. Ben ook niet van plan om te kijken.
pi_215138277
Gijs en ook de familie uit Steenbergen doen veel drugs etc
pi_215138329
En Johan de :7 mag er niks van zeggen :') |:(
pi_215138400
dit is naar
#Anoniem graag
pi_215138407
Dacht dat RTL Liesbeth en Gijs wel een goed salaris betaalden voor deze serie.
pi_215138429
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2024 17:21 schreef Nober het volgende:
Dacht dat RTL Liesbeth en Gijs wel een goed salaris betaalden voor deze serie.
Gijs heeft dat niet nodig ;)
pi_215138474
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2024 17:23 schreef Poepz0r het volgende:

[..]
Gijs heeft dat niet nodig ;)
Is Sjef Snijders, broer van Liesbeth, ook opgepakt?
pi_215138476
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2024 17:29 schreef Nober het volgende:

[..]
Volgens mij wel maar die heeft ook wel een verleden met justitie weet ik uit betrouwbare bron :D
pi_215138479
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2024 17:30 schreef Poepz0r het volgende:

[..]
Volgens mij wel maar die heeft ook wel een verleden met justitie weet ik uit betrouwbare bron :D
Ik kom nu ook Harrie Snijders, de grote ex on the beachster, tegen die zal dan ook wel opgepakt zijn. Wiens zoon is dat?
pi_215138491
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2024 17:31 schreef Nober het volgende:

[..]
Ik kom nu ook Harrie Snijders, de grote ex on the beachster, tegen die zal dan ook wel opgepakt zijn. Wiens zoon is dat?
Zoon van Sjef
pi_215138508
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2024 17:29 schreef Nober het volgende:

[..]
Vandaag jarig.

pi_215138523
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2024 17:35 schreef Mylene het volgende:

[..]
Vandaag jarig.

[ afbeelding ]
Doe bij hem ook maar een zonnetje ervoor. 😅
pi_215139156
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2024 17:37 schreef Nober het volgende:

[..]
Doe bij hem ook maar een zonnetje ervoor. 😅
We vragen woonwagenbewoner @Zipportal even voor zijn duiding
pi_215139234
Komt er nog een persconferentie met RTL directeur Peter en mrs. Big Star Liesbeth?

quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2024 18:51 schreef Poepz0r het volgende:

[..]
We vragen woonwagenbewoner @:zipportal even voor zijn duiding
Zit die niet ook vast nu? :P

[ Bericht 5% gewijzigd door Nober op 30-09-2024 19:10:59 ]
pi_215141225
Goh. En maar extra standplaatsen eisen. En voor niks krijgen hé.
U MAD?
pi_215141232
Misschien wel getraceerd via een van de vele Telegram kanalen, groepen, die inmiddels uit de lucht zijn gehaald. Als een klant d.m.v. een Tikkie afrekent, i.p.v. bitcoin, is het niet meer zo anoniem aan de hand van de bankgegevens.
pi_215141377
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2024 22:16 schreef de_boswachter het volgende:
Goh. En maar extra standplaatsen eisen. En voor niks krijgen hé.
Maakt Liesbeth je horse?
pi_215141707
Ja die Harrie Snijders is waarschijnlijk ook opgepakt,die moest vanavond draaien en is gecanceld 🙈🤣
pi_215141905
quote:
1s.gif Op maandag 30 september 2024 17:35 schreef Nober het volgende:

[..]
Dit soort video's, godvertyfus.
Wat zien ze ook eruit zeg 🥴 maar dit is toch geen verassing toch?
pi_215142944
hehe dit was de grootste open deur ooit.
Altijd overal super patserig mee doen, grote feesten, dure auto's, dure reisjes, mega dure cadeaus geven.
En nooit ene poot uitsteken. Nooit werd er geluld over hoe z'n aan het geld kwamen.

Die serie kan zomaar meden hun ondergang geweest zijn. Justitie kijkt ook mee.

Die mensen hielden zo van aandacht dat ze hun eigen handeltje vol in de spotlight hebben geplaatst.
Houdt het een beetje onder de radar, dus ga geen dikke auto's rijden, maar bovenal laat niet al je dure shit op tv zien.
:') :').

quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2024 22:17 schreef Mylene het volgende:
Misschien wel getraceerd via een van de vele Telegram kanalen, groepen, die inmiddels uit de lucht zijn gehaald. Als een klant d.m.v. een Tikkie afrekent, i.p.v. bitcoin, is het niet meer zo anoniem aan de hand van de bankgegevens.
Ik denk dat deze vissen wel wat groter zijn dan de "telegramchageraars" die een grammetje op bestelling komen leveren.
pi_215145266
quote:
7s.gif Op dinsdag 1 oktober 2024 08:02 schreef koemleit het volgende:
hehe dit was de grootste open deur ooit.
Altijd overal super patserig mee doen, grote feesten, dure auto's, dure reisjes, mega dure cadeaus geven.
En nooit ene poot uitsteken. Nooit werd er geluld over hoe z'n aan het geld kwamen.

Die serie kan zomaar meden hun ondergang geweest zijn. Justitie kijkt ook mee.

Die mensen hielden zo van aandacht dat ze hun eigen handeltje vol in de spotlight hebben geplaatst.
Houdt het een beetje onder de radar, dus ga geen dikke auto's rijden, maar bovenal laat niet al je dure shit op tv zien.
:') :').
[..]
Ik denk dat deze vissen wel wat groter zijn dan de "telegramchageraars" die een grammetje op bestelling komen leveren.
Heeft daar niks mee te maken. Gijs en consorten hebben al jaaaaaaren problemen met justitie. Doet de serie niets aan af.
pi_215145313
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2024 12:23 schreef Poepz0r het volgende:

[..]
Heeft daar niks mee te maken. Gijs en consorten hebben al jaaaaaaren problemen met justitie. Doet de serie niets aan af.
wat voor problemen? Ik merk dat jij de mensen kent of zijdelingskent.

Is Gijs eerder veroordeeld voor Drugs?

want jij stelt "problemen met justitie". dat heeft verschillende gradaties natuurlijk.
Je kunt een keer een partij autoradio's verpatsen, of je laadt een zeecontainer coke komen.
Het uitgaven patroon van de familie leek op het laatste, dat heeft justitie ook gezien.
Denk dat die serie ze niet geholpen heeft.

RTL is hier ook dubieus bezig, want iedere gek zag dat het niet klopte, maar toch deze familie erbij betrekken. Had ze gewoon weg gelaten en alleen "de rest" gevolgd, waarbij je niet het idee had dat ze af en toe een lading"bananen" verkochten.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_215145640
quote:
7s.gif Op dinsdag 1 oktober 2024 12:28 schreef koemleit het volgende:

[..]

want jij stelt "problemen met justitie". dat heeft verschillende gradaties natuurlijk.
Je kunt een keer een partij autoradio's verpatsen, of je laadt een zeecontainer coke komen.
Het uitgaven patroon van de familie leek op het laatste, dat heeft justitie ook gezien.

RTL is hier ook dubieus bezig, want iedere gek zag dat het niet klopte, maar toch deze familie erbij betrekken. Had ze gewoon weg gelaten en alleen "de rest" gevolgd, waarbij je niet het idee had dat ze af en toe een lading"bananen" verkochten.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
toch denk ik dat het bedrijfje van z’n vrouw ook best wel aardig loopt. Ze had toch ook een zaak geopend en ze deed daarbij ook behandelingen bij haar thuis..
Kids are like farts in that way. They never seem to bother the owner as much as they bother everyone else.
pi_215145651
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2024 12:52 schreef Bzzzzt het volgende:

[..]
toch denk ik dat het bedrijfje van z’n vrouw ook best wel aardig loopt. Ze had toch ook een zaak geopend en ze deed daarbij ook behandelingen bij haar thuis..
Tussen een bedrijfje dat "best aardig loopt" en het uitgavenpatroon van de familie zat ongeveer een lading coke per half jaar.
pi_215145656
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2024 12:53 schreef koemleit het volgende:

[..]
Tussen een bedrijfje dat "best aardig loopt" en het uitgavenpatroon van de familie zat ongeveer een lading coke per half jaar.
oh en hoe weet jij dat?
Kids are like farts in that way. They never seem to bother the owner as much as they bother everyone else.
pi_215145673
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2024 12:54 schreef Bzzzzt het volgende:

[..]
oh en hoe weet jij dat?
toegegeven met 1 lading per jaar zul je ook wel uitkomen.

maar jij hebt denk ik de serie niet gezien ofwel? Dat uitgavenpatroon redt je echt niet met een paar botox injecties.
Ook niet met een paar mensen in dienst.

Maar je hebt gelijk, zeker weten doe ik het niet.
pi_215145751
quote:
7s.gif Op dinsdag 1 oktober 2024 12:57 schreef koemleit het volgende:

[..]
toegegeven met 1 lading per jaar zul je ook wel uitkomen.

maar jij hebt denk ik de serie niet gezien ofwel? Dat uitgavenpatroon redt je echt niet met een paar botox injecties.
Ook niet met een paar mensen in dienst.

Maar je hebt gelijk, zeker weten doe ik het niet.
Als ik haar website bekijk en Google de prijzen van de behandelingen die aangeboden worden dan denk ik dat men zich er nog flink kan vergissen met hoeveel geld ze via haar salons binnen haalt.
pi_215146021
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2024 13:05 schreef Bzzzzt het volgende:

[..]
Als ik haar website bekijk en Google de prijzen van de behandelingen die aangeboden worden dan denk ik dat men zich er nog flink kan vergissen met hoeveel geld ze via haar salons binnen haalt.
Die camper die ze meegenomen hebben alleen al heb je echt niet onder de 100k. Dan nog de rest van dat wagenpark, de extravagante feesten, merkkleding, absurde cadeau's etc. etc.

Dat red je gewoon niet met een schoonheidssalon. Vriendin van m'n zus doet hetzelfde, 6 dagen per week volle agenda en 2 man personeel en ondanks dat ze er bovengemiddeld van kan leven vraagt ze zich wel af waar het voor haar dan 'fout' gaat als ze hun op TV zo bezig ziet.
"In the quiet words of the Virgin Mary… come again?"
  Moderator dinsdag 1 oktober 2024 @ 13:45:17 #35
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_215146075
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2024 12:52 schreef Bzzzzt het volgende:

[..]
Dat bedrijfje zal wel flink wat omzet draaien. Of er daadwerkelijk veel klanten komen.... :P

Die Gijs vind ik echt afschuwelijk figuur met z'n popi Jopie gedrag :r

Zag onlangs iets voorbij komen waarbij ze met een quad door een winkelcentrum reden. Eigenaar zei daar (logisch) iets van. Gijs was boos "met die man was niet te praten"

Hij verwart "niet mee te praten" met "ik mag niet doen wat ik wil" en ja daar kunnen zulke types als Gijs niet tegen. Sneu figuur :')
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_215146119
Ik keek eens op maps .. Wat een verschil zeg :D _O-

SPOILER: Woonwagen van 2008
SPOILER: 'Woonwagen' van 2023
  Spellchecker dinsdag 1 oktober 2024 @ 13:53:09 #37
197773 crew  maily
pi_215146124
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2024 13:52 schreef KinKiJan het volgende:

_O- _O_
pi_215146171
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2024 13:52 schreef KinKiJan het volgende:

in 15 jaar tijd kan er indd best iets flink veranderen.. ook de buren hebben blijkbaar vernieuwd.
pi_215146189
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2024 14:01 schreef Bzzzzt het volgende:

[..]
in 15 jaar tijd kan er indd best iets flink veranderen.. ook de buren hebben blijkbaar vernieuwd.
Dat zeg ik, 'flink verschil'

Van hun 7 buren zijn er gisteren ook 2 opgepakt trouwens :D
  dinsdag 1 oktober 2024 @ 14:05:48 #40
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_215146190
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2024 14:01 schreef Bzzzzt het volgende:

[..]
Daar wonen de kids. :D
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_215146549
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2024 14:05 schreef KinKiJan het volgende:

[..]
Dat zeg ik, 'flink verschil'

Van hun 7 buren zijn er gisteren ook 2 opgepakt trouwens :D
En in Zaltbommel dus, waar Gijs oorspronkelijk vandaan komt.

Ze hebben ook allemaal hun tanden spierwit gebleekt.
  Spellchecker dinsdag 1 oktober 2024 @ 16:41:13 #42
197773 crew  maily
pi_215147665
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2024 14:50 schreef Mylene het volgende:

[..]

Dat knalt lekker met hun zonnebankbruin en inktvlekken :+
pi_215148115
quote:

[..]

SPOILER
Deze familie ligt al jaren onder de loep er is ook wat jaartjes terug een neefje van Liesbeth vermoord ook actief in het criminele circuit Johan van Boxtel en hebben destijds nog een beloning uitgeloofd voor de gouden tip van ¤50.000... Is ook geen bedrag wat je zo ff neerlegt.
Die wagen van hun kost zeer zeker een paar tonen dat komt niet van die prikjes botox
pi_215148163
quote:

[..]

En ze kakken ook allemaal :Y

Die buren hebben dan ook niks te maken met de constatering dat die hut flink veranderd is.
  dinsdag 1 oktober 2024 @ 17:43:13 #45
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_215148218
quote:
@tong80
  Trouwste user 2022 dinsdag 1 oktober 2024 @ 18:14:47 #46
7889 tong80
Spleenheup
pi_215148451
quote:
5s.gif Op dinsdag 1 oktober 2024 17:43 schreef Kopiko het volgende:

[..]
@:tong80
Zal een Damen zijn. Familie van zanger Henk. Wiens broer 15 jaar geleden een Thermolen doodschoot voor een lagere school. Ruzie om wiet/hash. 30 jaar geleden groot artikel in Telegraaf over criminele kampers in Bommel. Was toen schering en helikopters inslag. Vuurgevaarlijke kamper toen doodgeschoten door poltitie.

Ik ken andere kampers die "gewoon" deugen. Goede voetballers ook en ondernemers met cafetaria's.

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Moderator dinsdag 1 oktober 2024 @ 18:17:57 #47
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_215148479
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2024 18:14 schreef tong80 het volgende:

[..]
Zal een Damen zijn. Familie van zanger Henk.
Gradje Damen is dat toch

quote:
Ik ken andere kampers die "gewoon" deugen. Goede voetballers ook en ondernemers met cafetaria's.
Of trainer van een eredivisie club. Bv Joseph Oosting op het moment bij Twente, komt van het kamp in Emmen.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_215148552
quote:

[..]

SPOILER
Ik ken ze inderdaad evenals Henk Damen de volkszanger en tevens ex prof voetballer.
pi_215148559
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 oktober 2024 18:17 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Gradje Damen is dat toch
[..]
Of trainer van een eredivisie club. Bv Joseph Oosting op het moment bij Twente, komt van het kamp in Emmen.
Grad is zanger maar Henk ook. Heten beide Damen toevallig
  Trouwste user 2022 dinsdag 1 oktober 2024 @ 18:27:51 #50
7889 tong80
Spleenheup
pi_215148580
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 oktober 2024 18:17 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Gradje Damen is dat toch
[..]
Ik bedoelde kampers uit Bommel. Dit is Henk Damen, ooit speler bij FC Den Bosch en door Hans Kraaij jr. gemanaged.

https://music.youtube.com/watch?v=X7Tefx2qFvc

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')