Ik heb er nog nooit van gehoord. Ben ook niet van plan om te kijken.quote:Op maandag 30 september 2024 16:56 schreef MMaRsu het volgende:
Ok. Kijken mensen deze fucking trash?
Gijs heeft dat niet nodigquote:Op maandag 30 september 2024 17:21 schreef Nober het volgende:
Dacht dat RTL Liesbeth en Gijs wel een goed salaris betaalden voor deze serie.
Volgens mij wel maar die heeft ook wel een verleden met justitie weet ik uit betrouwbare bronquote:Op maandag 30 september 2024 17:29 schreef Nober het volgende:
[..]
Is Sjef Snijders, broer van Liesbeth, ook opgepakt?
Ik kom nu ook Harrie Snijders, de grote ex on the beachster, tegen die zal dan ook wel opgepakt zijn. Wiens zoon is dat?quote:Op maandag 30 september 2024 17:30 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Volgens mij wel maar die heeft ook wel een verleden met justitie weet ik uit betrouwbare bron
Zoon van Sjefquote:Op maandag 30 september 2024 17:31 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik kom nu ook Harrie Snijders, de grote ex on the beachster, tegen die zal dan ook wel opgepakt zijn. Wiens zoon is dat?
Dit soort video's, godvertyfus.quote:
Vandaag jarig.quote:Op maandag 30 september 2024 17:29 schreef Nober het volgende:
[..]
Is Sjef Snijders, broer van Liesbeth, ook opgepakt?
We vragen woonwagenbewoner @Zipportal even voor zijn duidingquote:Op maandag 30 september 2024 17:37 schreef Nober het volgende:
[..]
Doe bij hem ook maar een zonnetje ervoor. 😅
Zit die niet ook vast nu?quote:Op maandag 30 september 2024 18:51 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
We vragen woonwagenbewoner @:zipportal even voor zijn duiding
Maakt Liesbeth je horse?quote:Op maandag 30 september 2024 22:16 schreef de_boswachter het volgende:
Goh. En maar extra standplaatsen eisen. En voor niks krijgen hé.
Ik denk dat deze vissen wel wat groter zijn dan de "telegramchageraars" die een grammetje op bestelling komen leveren.quote:Op maandag 30 september 2024 22:17 schreef Mylene het volgende:
Misschien wel getraceerd via een van de vele Telegram kanalen, groepen, die inmiddels uit de lucht zijn gehaald. Als een klant d.m.v. een Tikkie afrekent, i.p.v. bitcoin, is het niet meer zo anoniem aan de hand van de bankgegevens.
Heeft daar niks mee te maken. Gijs en consorten hebben al jaaaaaaren problemen met justitie. Doet de serie niets aan af.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 08:02 schreef koemleit het volgende:
hehe dit was de grootste open deur ooit.
Altijd overal super patserig mee doen, grote feesten, dure auto's, dure reisjes, mega dure cadeaus geven.
En nooit ene poot uitsteken. Nooit werd er geluld over hoe z'n aan het geld kwamen.
Die serie kan zomaar meden hun ondergang geweest zijn. Justitie kijkt ook mee.
Die mensen hielden zo van aandacht dat ze hun eigen handeltje vol in de spotlight hebben geplaatst.
Houdt het een beetje onder de radar, dus ga geen dikke auto's rijden, maar bovenal laat niet al je dure shit op tv zien.![]()
.
[..]
Ik denk dat deze vissen wel wat groter zijn dan de "telegramchageraars" die een grammetje op bestelling komen leveren.
wat voor problemen? Ik merk dat jij de mensen kent of zijdelingskent.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 12:23 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Heeft daar niks mee te maken. Gijs en consorten hebben al jaaaaaaren problemen met justitie. Doet de serie niets aan af.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 12:28 schreef koemleit het volgende:
[..]
wat voor problemen? Ik merk dat jij de mensen kent of zijdelingskent.
Is Gijs eerder veroordeeld voor Drugs?
want jij stelt "problemen met justitie". dat heeft verschillende gradaties natuurlijk.
Je kunt een keer een partij autoradio's verpatsen, of je laadt een zeecontainer coke komen.
Het uitgaven patroon van de familie leek op het laatste, dat heeft justitie ook gezien.
Denk dat die serie ze niet geholpen heeft.
RTL is hier ook dubieus bezig, want iedere gek zag dat het niet klopte, maar toch deze familie erbij betrekken. Had ze gewoon weg gelaten en alleen "de rest" gevolgd, waarbij je niet het idee had dat ze af en toe een lading"bananen" verkochten.toch denk ik dat het bedrijfje van z’n vrouw ook best wel aardig loopt. Ze had toch ook een zaak geopend en ze deed daarbij ook behandelingen bij haar thuis..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kids are like farts in that way. They never seem to bother the owner as much as they bother everyone else.
Tussen een bedrijfje dat "best aardig loopt" en het uitgavenpatroon van de familie zat ongeveer een lading coke per half jaar.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 12:52 schreef Bzzzzt het volgende:
[..]
toch denk ik dat het bedrijfje van z’n vrouw ook best wel aardig loopt. Ze had toch ook een zaak geopend en ze deed daarbij ook behandelingen bij haar thuis..
oh en hoe weet jij dat?quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 12:53 schreef koemleit het volgende:
[..]
Tussen een bedrijfje dat "best aardig loopt" en het uitgavenpatroon van de familie zat ongeveer een lading coke per half jaar.
toegegeven met 1 lading per jaar zul je ook wel uitkomen.quote:
Als ik haar website bekijk en Google de prijzen van de behandelingen die aangeboden worden dan denk ik dat men zich er nog flink kan vergissen met hoeveel geld ze via haar salons binnen haalt.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 12:57 schreef koemleit het volgende:
[..]
toegegeven met 1 lading per jaar zul je ook wel uitkomen.
maar jij hebt denk ik de serie niet gezien ofwel? Dat uitgavenpatroon redt je echt niet met een paar botox injecties.
Ook niet met een paar mensen in dienst.
Maar je hebt gelijk, zeker weten doe ik het niet.
Die camper die ze meegenomen hebben alleen al heb je echt niet onder de 100k. Dan nog de rest van dat wagenpark, de extravagante feesten, merkkleding, absurde cadeau's etc. etc.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 13:05 schreef Bzzzzt het volgende:
[..]
Als ik haar website bekijk en Google de prijzen van de behandelingen die aangeboden worden dan denk ik dat men zich er nog flink kan vergissen met hoeveel geld ze via haar salons binnen haalt.
Dat bedrijfje zal wel flink wat omzet draaien. Of er daadwerkelijk veel klanten komen....quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 12:52 schreef Bzzzzt het volgende:
[..]
toch denk ik dat het bedrijfje van z’n vrouw ook best wel aardig loopt. Ze had toch ook een zaak geopend en ze deed daarbij ook behandelingen bij haar thuis..
SPOILER: Woonwagen van 2008Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 'Woonwagen' van 2023Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."In the quiet words of the Virgin Mary… come again?"
quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 13:52 schreef KinKiJan het volgende:
Ik keek eens op maps .. Wat een verschil zeg
SPOILER: Woonwagen van 2008Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 'Woonwagen' van 2023Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 13:52 schreef KinKiJan het volgende:
Ik keek eens op maps .. Wat een verschil zeg
SPOILER: Woonwagen van 2008Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.in 15 jaar tijd kan er indd best iets flink veranderen.. ook de buren hebben blijkbaar vernieuwd.SPOILER: 'Woonwagen' van 2023Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kids are like farts in that way. They never seem to bother the owner as much as they bother everyone else.
Dat zeg ik, 'flink verschil'quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 14:01 schreef Bzzzzt het volgende:
[..]
in 15 jaar tijd kan er indd best iets flink veranderen.. ook de buren hebben blijkbaar vernieuwd.
Daar wonen de kids.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 14:01 schreef Bzzzzt het volgende:
[..]
in 15 jaar tijd kan er indd best iets flink veranderen.. ook de buren hebben blijkbaar vernieuwd.
En in Zaltbommel dus, waar Gijs oorspronkelijk vandaan komt.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 14:05 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Dat zeg ik, 'flink verschil'
Van hun 7 buren zijn er gisteren ook 2 opgepakt trouwens
Dat knalt lekker met hun zonnebankbruin en inktvlekkenquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 14:50 schreef Mylene het volgende:
[..]
En in Zaltbommel dus, waar Gijs oorspronkelijk vandaan komt.
Ze hebben ook allemaal hun tanden spierwit gebleekt.
[..]
want jij stelt "problemen met justitie". dat heeft verschillende gradaties natuurlijk.
Je kunt een keer een partij autoradio's verpatsen, of je laadt een zeecontainer coke komen.
Het uitgaven patroon van de familie leek op het laatste, dat heeft justitie ook gezien.
RTL is hier ook dubieus bezig, want iedere gek zag dat het niet klopte, maar toch deze familie erbij betrekken. Had ze gewoon weg gelaten en alleen "de rest" gevolgd, waarbij je niet het idee had dat ze af en toe een lading"bananen" verkochten.Deze familie ligt al jaren onder de loep er is ook wat jaartjes terug een neefje van Liesbeth vermoord ook actief in het criminele circuit Johan van Boxtel en hebben destijds nog een beloning uitgeloofd voor de gouden tip van ¤50.000... Is ook geen bedrag wat je zo ff neerlegt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die wagen van hun kost zeer zeker een paar tonen dat komt niet van die prikjes botox
En ze kakken ook allemaalquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 14:50 schreef Mylene het volgende:
[..]
Ze hebben ook allemaal hun tanden spierwit gebleekt.
@tong80quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 14:50 schreef Mylene het volgende:
Zal een Damen zijn. Familie van zanger Henk. Wiens broer 15 jaar geleden een Thermolen doodschoot voor een lagere school. Ruzie om wiet/hash. 30 jaar geleden groot artikel in Telegraaf over criminele kampers in Bommel. Was toen schering en helikopters inslag. Vuurgevaarlijke kamper toen doodgeschoten door poltitie.quote:
Gradje Damen is dat tochquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 18:14 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zal een Damen zijn. Familie van zanger Henk.
Of trainer van een eredivisie club. Bv Joseph Oosting op het moment bij Twente, komt van het kamp in Emmen.quote:Ik ken andere kampers die "gewoon" deugen. Goede voetballers ook en ondernemers met cafetaria's.
[..]
RTL is hier ook dubieus bezig, want iedere gek zag dat het niet klopte, maar toch deze familie erbij betrekken. Had ze gewoon weg gelaten en alleen "de rest" gevolgd, waarbij je niet het idee had dat ze af en toe een lading"bananen" verkochten.Ik ken ze inderdaad evenals Henk Damen de volkszanger en tevens ex prof voetballer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Grad is zanger maar Henk ook. Heten beide Damen toevalligquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 18:17 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Gradje Damen is dat toch
[..]
Of trainer van een eredivisie club. Bv Joseph Oosting op het moment bij Twente, komt van het kamp in Emmen.
Ik bedoelde kampers uit Bommel. Dit is Henk Damen, ooit speler bij FC Den Bosch en door Hans Kraaij jr. gemanaged.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 18:17 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Gradje Damen is dat toch
[..]
Of trainer van een eredivisie club. Bv Joseph Oosting op het moment bij Twente, komt van het kamp in Emmen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |