SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
Alle 4 aan elkaar knopen en je hebt een vlotquote:Op maandag 30 september 2024 15:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Met een touwtje erachteraan knopen.
quote:Op maandag 30 september 2024 15:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Alle 4 aan elkaar knopen en je hebt een vlot
Ik heb ergens echt de hoop dat er een kampje is, waar geen enkel spoor van criminaliteit te vinden is, het zal er heus wel zijn, maar niet in de grote stedenquote:Op maandag 30 september 2024 15:47 schreef Modus het volgende:
[..]
Criminaliteit op een kamp, naaaah wie had DAT nou zien aankomen
Kan niet, ze wil niet uit Amsterdam verhuizen.quote:Op maandag 30 september 2024 16:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maak er dan een leuk leven van.
waarom afwachten? direct aanvallen!quote:Op maandag 30 september 2024 16:09 schreef Crack_ het volgende:
Er staan snackseven kijken of er wat overblijft
xDquote:Op maandag 30 september 2024 16:10 schreef gianni61 het volgende:
[..]
waarom afwachten? direct aanvallen!
quote:Op maandag 30 september 2024 16:10 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Voel me eenzaam, dom, dik en lelijk
jeetjequote:Op maandag 30 september 2024 16:10 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
nou nou nou nouquote:Op maandag 30 september 2024 16:10 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dan hebben we elkaarquote:Op maandag 30 september 2024 16:10 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik zou je dit graag willen afradenquote:Op maandag 30 september 2024 16:12 schreef datismijnmening het volgende:
Als ik een shotgun in huis had zou ik die Kurt Cobain style opeten
maakt niet echt uit voor je gevoelquote:Op maandag 30 september 2024 16:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou nou nou nou
is alle 3 niet waar
Oeh, ben benieuwd welke je wel waar vind.quote:Op maandag 30 september 2024 16:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou nou nou nou
is alle 3 niet waar
?? een TR zetten waarvoor ze zijn bedoeldquote:Op maandag 30 september 2024 16:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Aaah kijk, nu komt de aap uit de mouw.
Paul McCartney is dood, de Paus is de duivel, zulke dingen?quote:Op maandag 30 september 2024 16:18 schreef Elvi het volgende:
[..]
andersom zeggen. zoals zo'n LP die je achteruit draait met een verborgen boodschap.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |