Dan heb ik iets gemist in de instellingen, zo krijg ik mijn headset met BT niet DIRECT verbonden aan mn PS5quote:
My bad broquote:Op maandag 30 september 2024 14:59 schreef K44S het volgende:
[..]
Dan heb ik iets gemist in de instellingen, zo krijg ik mijn headset met BT niet DIRECT verbonden aan mn PS5
Waardeloos apparaat johquote:The PS5 does not support direct pairing with Apple AirPods or any other Bluetooth headphones for audio output. To enable the connection, you need to use a compatible Bluetooth adapter, and plug the adapter into the PS5's USB port.
Ah, dus: BT usb er in proppen en duimen?quote:Op maandag 30 september 2024 15:00 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
My bad bro
[..]
Waardeloos apparaat joh
Heb je al wel eens geprobeerd om gewone JBL, Sony of Philips oortelefoontjes in de controller te pluggen? Ik vind het geluid echt prima, en best goed surround effect voor stereo oortelefoontjes.quote:Op maandag 30 september 2024 14:53 schreef K44S het volgende:
Hallo!
Ik wil dus het geluid om mijn PS5 verbeteren en hiervoor een headset kopen.
Nu weet ik dat de eigen Sony Pulse er bijvoorbeeld is. Maar ik zie ik ook regelmatig heel veel andere gamingheadset.
Mijn vraag: welke headset verbinden ook via bluetooth met de PS5?
Groet
Jep. Had een Soundcore Q30 met Aux 3.5 mm kabel ingeplugd. Zonder resultaat. En Deze headset meteen koppelen met de PS5 kan helaas niet.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 17:14 schreef SpaceOddity het volgende:
[..]
Heb je al wel eens geprobeerd om gewone JBL, Sony of Philips oortelefoontjes in de controller te pluggen? Ik vind het geluid echt prima, en best goed surround effect voor stereo oortelefoontjes.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |