Zijn er Baskische darters?quote:Op zondag 29 september 2024 23:48 schreef hhh38 het volgende:
[ x ]
Misschien dat @:Rellende_Rotscholier wel warmloopt voor dartsen zo?
quote:De parlementsverkiezingen in Oostenrijk zijn gewonnen door de radicaal-rechtse FPÖ. Uit prognoses komt naar voren dat de FPÖ van partijleider Herbert Kickl zo'n 29 procent van de stemmen heeft gekregen.
De conservatieve ÖVP van bondskanselier Nehammer blijft steken op ongeveer 26 procent en de sociaaldemocratische SPÖ op 21 procent. Nog niet alle stemmen zijn geteld, maar Nehammer heeft zijn nederlaag al toegegeven.
Wie is de Oostenrijkse Dick Schoof? @AllesKaputtquote:Kickl geen kanselier?
Het vormen van een coalitie zal naar verwachting niet gemakkelijk worden voor de partij. De ÖVP is de enige partij die samenwerking met de FPÖ heeft opengehouden, maar ÖVP-leider Nehammer heeft geregeld gezegd dat Kickl onder geen beding bondskanselier mag worden. Dat heeft onder meer te maken met Kickls rol in een Russisch spionageschandaal.
Nehammer wilde vanavond niet in detail ingaan op de vorming van een regering, maar "wat ik voor de verkiezingen zei, zeg ik ook na de verkiezingen". Ook noemde hij het bitter dat zijn partij niet de grootste is geworden.
Ik zou hier gaan zoeken.quote:Op maandag 30 september 2024 09:53 schreef hhh38 het volgende:
[..]
[..]
Wie is de Oostenrijkse Dick Schoof? @:AllesKaputt
quote:Op maandag 30 september 2024 11:13 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Het afscheid van Antoine Griezmann is de doodsteek voor Didier Deschamps. het Franse elftal.
Beetje hetzelfde principe als miljarden besteden om een paar duizend euro aan uitkeringsfraude op te sporen terwijl de miljarden aan belastingfraude consequent genegeerd wordt.quote:Op maandag 30 september 2024 14:59 schreef VoMy het volgende:
De kampbewoners van RTL-programma Bij ons op het kamp blijken criminelen. Dat moet toch wel het minst schokkende nieuws ooit zijn in de toch altijd al misdadigers opheerlijkende tv-wereld.
De immer racistische reflex om vrijblijvend te wijzen naar Opsporing Verzocht als het gaat om overlast van De Buitenlanders negeert doorgaans dat er tegelijk met een uitzending daarvan op 3 andere kanalen wel een Brabants familiesyndicaat gevolgd wordt.
Maar de uitkeringstrekkers moeten kapot!quote:Op maandag 30 september 2024 15:12 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Beetje hetzelfde principe als miljarden besteden om een paar duizend euro aan uitkeringsfraude op te sporen terwijl de miljarden aan belastingfraude consequent genegeerd wordt.
Moet je het liedje wel hier plaatsen natuurlijk!quote:Op maandag 30 september 2024 17:46 schreef DutchSuomiFan1992 het volgende:
Hahaha, Martijn Tusveld liket op Instagram gewoon het liedje dat ik heb gemaakt voor Excelsior-speler Mike van Duinen. Had ik niet verwacht![]()
.
Sluit jij aan deze winter in het warme bad?quote:Op zondag 29 september 2024 23:48 schreef hhh38 het volgende:
[ x ]
Misschien dat @:Rellende_Rotscholier wel warmloopt voor dartsen zo?
Vorig jaar ben ik ook al een paar keer komen buurten! Maar ik durf niets te beloven, weet nog niet hoe mijn feestdagen eruit gaan zien.quote:Op maandag 30 september 2024 18:15 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Sluit jij aan deze winter in het warme bad?
En dat was ontzettend leuk makker, ik hoop dat je aansluitquote:Op maandag 30 september 2024 18:17 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Vorig jaar ben ik ook al een paar keer komen buurten! Maar ik durf niets te beloven, weet nog niet hoe mijn feestdagen eruit gaan zien.
Ik kijk nu al uit naar de winterstop inderdaadquote:Op maandag 30 september 2024 18:32 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
En dat was ontzettend leuk makker, ik hoop dat je aansluitlelijke darters analyseren is toch altijd een stuk gezelliger dan Feyenoord analyseren
Oké, hier heb je 'm! Ik wilde eigenlijk de reel van Instagram posten, maar op de één of andere manier lukt dat niet. Het liedje heeft op Instagram meer dan 2300 likes.quote:Op maandag 30 september 2024 17:50 schreef franklop het volgende:
[..]
Moet je het liedje wel hier plaatsen natuurlijk!
Vanwege de drank of vanwege zijn haar?quote:Op maandag 30 september 2024 18:45 schreef DutchSuomiFan1992 het volgende:
[..]
Oké, hier heb je 'm! Ik wilde eigenlijk de reel van Instagram posten, maar op de één of andere manier lukt dat niet. Het liedje heeft op Instagram meer dan 2300 likes.
[ x ]
Dat tweede in ieder geval wel, dat eerste weet ik niet.quote:Op maandag 30 september 2024 18:51 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Vanwege de drank of vanwege zijn haar?
Robben die het belangrijker vindt om de winnende in een CL finale te maken dan in een WK finale is ook een jammere rubriekquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 13:10 schreef VoMy het volgende:
[..]
Was sowieso een corner en een overtreding op Elia. Howard Webb, de originele Bald Fraud.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |