Ik ben voorquote:Op vrijdag 4 oktober 2024 21:25 schreef VoMy het volgende:
De KKD-periodetitelzenuwen zijn enorm aan het leveren.
Ik zag beelden van het feest na binnenhalen periodetitel, geweldigquote:Op vrijdag 4 oktober 2024 21:25 schreef VoMy het volgende:
De KKD-periodetitelzenuwen zijn enorm aan het leveren.
Jij bent echt heel erg afquote:Op vrijdag 4 oktober 2024 21:28 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik ben voor
1. De Graafschap
2. Helmond
3. Excelsior
4. Den Bosch
In het regeerprogramma staat dat het kabinet de uitzonderingen voor ondernemers landelijk wil regelen. Maar dat is al gebeurd.quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 07:38 schreef DeeBee het volgende:
Kabinet legt zich neer bij de komst van uitstootvrije binnensteden - https://nos.nl/l/2539660
Ach, kabinet, deel 423
Alles voor de krantenkoppenquote:Op zaterdag 5 oktober 2024 11:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
In het regeerprogramma staat dat het kabinet de uitzonderingen voor ondernemers landelijk wil regelen. Maar dat is al gebeurd.
Maar het is iedere week een andere club waar het misgaat!quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 20:49 schreef Szura het volgende:
Hebben de NAC-tokkies zich nou alweer misdragen? Ach, Sjoerd met z’n scheve bakkus.
quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 20:49 schreef Szura het volgende:
Hebben de NAC-tokkies zich nou alweer misdragen? Ach, Sjoerd met z’n scheve bakkus.
quote:
Op het veld ging het ook al mis.quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 20:49 schreef Szura het volgende:
Normaal huilt Vincent Schildkamp zijn microfoon vol als er gestaakt moet worden, maar die was gisteren opvallend braaf. Heeft hij toevallig aandelen in NAC Breda?quote:Op zondag 6 oktober 2024 09:11 schreef maxi-mus het volgende:
[..]![]()
Vintage Sjoerd. 'maar verder is de sfeer geweldig hoor'!!!!
Zelfs de MLS krijgt regelmatig berichten, want Messi. Op weg naar de clickbaitstatusquote:Op zondag 6 oktober 2024 11:14 schreef DeeBee het volgende:
Depay maakt basisdebuut bij Corinthians en is belangrijk met assist - https://nos.nl/l/2539790
De NOS tiklaven obsessie met het voetbalvlaggetjeis echt een genante rubriek
DE PAAI met een assist in een kelderkraker in Brazilie, hi ha ho, weer een website vol
ESPN Nederland is bij de NBA preseason games bij jou daar in de zandbak. Ze hebben een interview met Kevin Garnett. Hey Kevin, wat vind je van Rik Smits?quote:Op zondag 6 oktober 2024 11:14 schreef DeeBee het volgende:
Depay maakt basisdebuut bij Corinthians en is belangrijk met assist - https://nos.nl/l/2539790
De NOS tiklaven obsessie met het voetbalvlaggetjeis echt een genante rubriek
DE PAAI met een assist in een kelderkraker in Brazilie, hi ha ho, weer een website vol
Rik Smits is wel een god overigens, mooi man.quote:Op zondag 6 oktober 2024 11:22 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
ESPN Nederland is bij de NBA preseason games bij jou daar in de zandbak. Ze hebben een interview met Kevin Garnett. Hey Kevin, wat vind je van Rik Smits?
Geen grap overigens.
Als zelfs Shaq hem 1 van de meest lastige tegenstanders vond, dan moet hij wel extreem goed zijn geweest!quote:Op zondag 6 oktober 2024 11:22 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
ESPN Nederland is bij de NBA preseason games bij jou daar in de zandbak. Ze hebben een interview met Kevin Garnett. Hey Kevin, wat vind je van Rik Smits?
Geen grap overigens.
Luister nou eens: je bent een antisemiet als je kritiek hebt op Israël, is dat duidelijk?!??!?quote:Op zondag 6 oktober 2024 12:34 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Ieniemienie is weer doodvermoeiend.
Toen ik vanochtend na het openslaan van 'Armoede uitgelegd aan mensen met geld' even research deed, zag ik ook alweer een dramatische take over armoede van Ieniemienie. Ik word zo doodmoe van dat mens.
Dick Schoof heeft Iran gebeld en hun agressie veroordeeld!!!1!!!quote:Op zondag 6 oktober 2024 13:47 schreef Szura het volgende:
[..]
Luister nou eens: je bent een antisemiet als je kritiek hebt op Israël, is dat duidelijk?!??!?
Satan, Lucifer, Beëlzebub,Yesilgoz.quote:Op zondag 6 oktober 2024 12:34 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Ieniemienie is weer doodvermoeiend.
Toen ik vanochtend na het openslaan van 'Armoede uitgelegd aan mensen met geld' even research deed, zag ik ook alweer een dramatische take over armoede van Ieniemienie. Ik word zo doodmoe van dat mens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |