Niks ongezonds aan aardappelen.quote:Op zondag 29 september 2024 19:40 schreef 111210 het volgende:
Ts probeert zijn viesdikke vreetgewoontes goed te praten met een airfryer
Dit inderdaad, een aardappel met hete lucht blijft alsnog een aardappel.quote:
Heeft ook niks met gezond te maken. Vette patat is gewoon niet lekker. Liever gewoon gebakken patat of krieltjesquote:Op zondag 29 september 2024 19:47 schreef tjoptjop het volgende:
Niets vervelenders dan snackbars die 'gezond' willen doen. Plantaardig frituurolie, fritessausALS IK GEZOND WIL ETEN GA IK NIET NAAR EEN FRIETTENT TOE!!1!!
Indd.quote:Op zondag 29 september 2024 19:47 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
Dit inderdaad, een aardappel met hete lucht blijft alsnog een aardappel.
No capquote:Op zondag 29 september 2024 19:56 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Indd.
Dit soort patat uit de oven/airfryer vind ik overigens wel het lekkerst
[ afbeelding ]
Ohja? Ik snijd de aardappelen altijd door midden en dan plakjesquote:Op zondag 29 september 2024 19:58 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
No cap![]()
Maar zijn dat geen wedges?
Onzin. Frituren gebeurt in olie. Een airfryer bereikt hetzelfde resultaat met hete lucht, dus air-fryerquote:Op zondag 29 september 2024 20:13 schreef spectrumanalyser het volgende:
En terecht. Hier trek ik echt de grens. De Airfryer heeft niets met frituren te maken.
Onwaar.quote:Op zondag 29 september 2024 20:47 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Onzin. Frituren gebeurt in olie. Een airfryer bereikt hetzelfde resultaat met hete lucht, dus air-fryer
Ja, dat is zo'n beetje het hele idee van een airfryer. Je krijgt een krokantere korst bij airfryer dan in een normale heteluchtoven.quote:Op zondag 29 september 2024 20:54 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Een air-fryer is niets meer dan een hetelucht oven, in kleiner formaat.
Subjectief. De smaak en textuur van die vettige bende is ranzigquote:Kortom; de smaak en textuur zijn bij frituren beter. Bij kleine porties is frituren tevens sneller.
waar???quote:Op zondag 29 september 2024 21:06 schreef Abid-Meher het volgende:
In Duitsland wel een hippe fastfood keten, wat een speciaal voor hen ontwikkelde airfryer heeft.
Goede smaak.quote:Op zondag 29 september 2024 19:56 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Indd.
[ afbeelding ]
Ik gooi ze in de airfryer omdat ik NIET dezelfde smaak als de frituur wilquote:Op zondag 29 september 2024 21:49 schreef Sorella het volgende:
Als je genoeg olie over de airfryer patat gooit gaat het naar patat uit de frituur smaken
doe je daar iets op?quote:Op zondag 29 september 2024 21:44 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Goede smaak.
Wat ook lekker is zoete aardappelreepjes in de airfryer
En dan stel he... stel... dat deze frietjes op de foto lekker zijn. Hoezo verneuk je die lekkere smaak dan door er ketchup overheen te doen? Of staat die fles er op de achtergrond voor niets?quote:Op zondag 29 september 2024 19:56 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Indd.
[ afbeelding ]
Je wilt dus geen patat.quote:Op zondag 29 september 2024 21:54 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Ik gooi ze in de airfryer omdat ik NIET dezelfde smaak als de frituur wil
Het zijn sowieso geen frietjes.quote:Op zondag 29 september 2024 19:58 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
No cap![]()
Maar zijn dat geen wedges?
Tomatenketchuphaters worden hier niet geaccepteerdquote:Op zondag 29 september 2024 22:04 schreef vigier het volgende:
[..]
En dan stel he... stel... dat deze frietjes op de foto lekker zijn. Hoezo verneuk je die lekkere smaak dan door er ketchup overheen te doen? Of staat die fles er op de achtergrond voor niets?
Airfryerproductenquote:Op zondag 29 september 2024 22:18 schreef Wantie het volgende:
[..]
Je wilt dus geen patat.
Overigens zijn de meeste airfryerproducten voorgefrituurd.
Ik heb het weer helemaal voor je opgezocht dus zou wel een reactie waarderen waarin jij je mening deelt maar hier:quote:
De frietaire was er 1, en nu weer geslotenquote:Op zondag 29 september 2024 22:20 schreef Invisibli het volgende:
Ik wist niet dat airfraaier patatzaken bestaan hebben.
Lijkt me juist een goede optie met de hogere prijzen voor frituur olie tegenwoordig.
Vreemd dat ze juist weggaan.
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Frietquote:Op zondag 29 september 2024 22:20 schreef vigier het volgende:
[..]
Beter plaats je dan een foto van wat volgens jou dan wel frietjes zijn.
quote:Op zondag 29 september 2024 22:25 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Ik heb het weer helemaal voor je opgezocht dus zou wel een reactie waarderen waarin jij je mening deelt maar hier:
Deze lag in Düsseldorf volgens mij ook wel in andere locatie, maar ben er geweest in Düsseldorf toen.
https://www.instagram.com/wearehulala/?hl=en
Alles vegan en gebruiken zelfontwikkelde airfryer of zo:
Vergiss das Ölbad, heute frittieren wir in Luft und Liebe! Superfry heißt für dich, dass wir Fries und Snacks in Heißluft und Dampf auf Betriebstemperatur bringen. Warum? Weil’s wahnsinnig gut schmeckt und auch noch gesünder ist. Unsere neu entwickelte Heißluftfritteuse ist der beste und zukunftsweisende Weg, um jede Menge Kalorien einzusparen
https://www.hulala.org/superfry
Niet waar, jij gaat niet met zelfgemaakte producten naar de airfryer snackbarquote:Op zondag 29 september 2024 22:21 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Airfryerproductenvooral oplichterij.
Ik snij mijn aardappels zelf.
Waarom heet die pagina friet? Inclusiviteitsonzin. Patat is in de meerderheidquote:Op zondag 29 september 2024 22:31 schreef Wantie het volgende:
[..]
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Friet
Klopt. Ik ga er helemaal niet naartoe, want ze zijn geslotenquote:Op zondag 29 september 2024 22:32 schreef Wantie het volgende:
[..]
Niet waar, jij gaat niet met zelfgemaakte producten naar de airfryer snackbar
Düsseldorf is een godenstad. Ik vind Düsseldorf oprecht een van de leukste steden, vooral de Altstadt is gewoon baas.quote:Op zondag 29 september 2024 22:31 schreef Mikeytt het volgende:
[..]dusseldorf is perfect. Daar ben ik elke maand wel voor mijn aankopen in de Kaufland. Kan ik meteen dit erbij pakken!!
Wel jammer dat alle leuke zaken altijd weer in Duitsland liggen
Biertje is daar nog 3 euro op veel plekken. Veel beter dan Nederlands bier.quote:Op zondag 29 september 2024 22:34 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Düsseldorf is een godenstad. Ik vind Düsseldorf oprecht een van de leukste steden, vooral de Altstadt is gewoon baas.
Ik kan het je wel aanbevelen, ze doen ook lekkere cocktails, en de vibe is wel okay. Hoewel de Duitser die naast me zat het een 'Hypeladen' noemde.
Ik vond het prima, lekkere cocktails, lekkere vegan tenders en de friet was prima. Kan het je echt aanbevelen.
En ja helaas is Duitsland qua horeca veel geavanceerder dan Nederland dat is blijven inzetten op de bitterballen garnituur 8 balletjes voor 9.50![]()
Die is nooit hetzelfde als bij frituren.quote:Op zondag 29 september 2024 22:33 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Klopt. Ik ga er helemaal niet naartoe, want ze zijn gesloten
Verder was de frietaire juist bekend om het feit dat ze juist geen olie gebruiken, maar door die industriële ovens kreeg je nog steeds dezelfde krokantheid
Begin dan zelf een horecazaak.quote:Op zondag 29 september 2024 22:35 schreef Abid-Meher het volgende:
Nederland is niet innovatief als het op horeca aankomt. Nederland blijft maar teren op oude dingen en verhoogt enkel de prijs. Ik walg soms van Nederland.
je lijkt met deze post wel een beetje op die man die in Berlijn woontquote:Op zondag 29 september 2024 22:34 schreef Abid-Meher het volgende:
[..]
Düsseldorf is een godenstad. Ik vind Düsseldorf oprecht een van de leukste steden, vooral de Altstadt is gewoon baas.
Ik kan het je wel aanbevelen, ze doen ook lekkere cocktails, en de vibe is wel okay. Hoewel de Duitser die naast me zat het een 'Hypeladen' noemde.
Ik vond het prima, lekkere cocktails, lekkere vegan tenders en de friet was prima. Kan het je echt aanbevelen.
En ja helaas is Duitsland qua horeca veel geavanceerder dan Nederland dat is blijven inzetten op de bitterballen garnituur 8 balletjes voor 9.50![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |