En jij bent al 112!quote:Op zondag 29 september 2024 19:25 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik heb vorige week juist allemaal PRs gezet in Limburg.
Arisch bloed is het beste bloed.quote:Op zondag 29 september 2024 19:25 schreef Immerdebestebob het volgende:
Johannes Heesters trad nog op tot zijn 107e
Waar slaat deze reactie op? Dit is niet meer of minder dan wat Van der Poel tijdens het interview zei.quote:
User VoMy was er, vanwege mijn aanhoudende kritiek op Van der Poel en zijn gebrek aan wedstrijden, vorige week als de kippen bij om mij te wijzen op de mogelijke deelname van Van der Poel in Lombardije, dus ik haalde toch nog even mijn gram.quote:Op zondag 29 september 2024 19:45 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Waar slaat deze reactie op? Dit is niet meer of minder dan wat Van der Poel tijdens het interview zei.
@Koffieplanter slaat na het zoveelste demasque van zijn favorieten in een wegrit op dit WK wanhopig om zich heen. Hoewel hij zelf eerder nog stellig wist dat Van der Poel niets meer zou rijden na vandaag probeert hij nu te scoren omdat Lombardije zou worden geskipt.quote:Op zondag 29 september 2024 19:45 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Waar slaat deze reactie op? Dit is niet meer of minder dan wat Van der Poel tijdens het interview zei.
Ieder weldenkend mens bekijkt dit met meer dan enige scepsis.quote:Op zondag 29 september 2024 19:58 schreef The_Undertone het volgende:
Er schemert wel enige scepsis door bij de reactie van Evenepoel:
https://sporza.be/nl/2024(...)rd-is~1727618629252/
Klopt, Taddeüs heeft het wielrennen geen dienst bewezen.quote:Op zondag 29 september 2024 20:04 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ieder weldenkend mens bekijkt dit met meer dan enige scepsis.
Wielrennen an sich zit echt in hele een slechte positie momenteel. Dezelfde renners vijf à zes renners winnen alle grote wedstrijden en door de obsessie met de punten worden alle kleinere koersen gewonnen door 20 verschillende renners van dezelfde ploeg.quote:Op zondag 29 september 2024 20:09 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
Klopt, Taddeüs heeft het wielrennen geen dienst bewezen.
Strade Bianche, Catalonië(+4 etappes), LBL, Giro(+6 etappes), Tour(+6 etappes), Montreal, WK. En tenzij hij zich de komende week volledig lam gaat zuipen gaat hij die Italiaanse najaarskoersen ook allemaal winnen.quote:Op zondag 29 september 2024 20:09 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
Klopt, Taddeüs heeft het wielrennen geen dienst bewezen.
En z'n ploeg wordt volgend jaar nog een stukje beter.quote:Op zondag 29 september 2024 20:12 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Strade Bianche, Catalonië(+4 etappes), LBL, Giro(+6 etappes), Tour(+6 etappes), Montreal, WK. En tenzij hij zich de komende week volledig lam gaat zuipen gaat hij die Italiaanse najaarskoersen ook allemaal winnen.
Moet kunnen.
Ik zou me vooral zorgen maken over of het wielrennen als sport de onvermijdelijke onthullingen die ooit zullen komen over Pogacar wel gaat overleven.quote:Op zondag 29 september 2024 20:11 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Wielrennen an sich zit echt in hele een slechte positie momenteel. Dezelfde renners vijf à zes renners winnen alle grote wedstrijden en door de obsessie met de punten worden alle kleinere koersen gewonnen door 20 verschillende renners van dezelfde ploeg.
Hoezo, in talloze sporten komen die onthullingen nooit.quote:Op zondag 29 september 2024 20:17 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ik zou me vooral zorgen maken over of het wielrennen als sport de onvermijdelijke onthullingen die ooit zullen komen over Pogacar wel gaat overleven.
Pogacar wordt gefinanceerd door een sjeik. De kans lijkt me klein dat de altijd corrupte UCI een paar steekpenningen laat liggen op dit dossier.quote:Op zondag 29 september 2024 20:17 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ik zou me vooral zorgen maken over of het wielrennen als sport de onvermijdelijke onthullingen die ooit zullen komen over Pogacar wel gaat overleven.
Tijd voor een budgetcapquote:Op zondag 29 september 2024 20:15 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
En z'n ploeg wordt volgend jaar nog een stukje beter.
Vergeet ook niet dat Lappartient voorzitter van het IOC wil worden, die heeft echt geen enkele behoefte aan een groot dopingschandaal.quote:Op zondag 29 september 2024 20:21 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Pogacar wordt gefinanceerd door een sjeik. De kans lijkt me klein dat de altijd corrupte UCI een paar steekpenningen laat liggen op dit dossier.
Dat is ook wel weer zo inderdaad. De bobo's van de UCI geven geen ene fuck om een schone, eerlijke wielersport. Of überhaupt om de wielersport in het algemeen.quote:Op zondag 29 september 2024 20:21 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Pogacar wordt gefinanceerd door een sjeik. De kans lijkt me klein dat de altijd corrupte UCI een paar steekpenningen laat liggen op dit dossier.
Of van Hajo Seppeltgodquote:Op zondag 29 september 2024 20:23 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Vergeet ook niet dat Lappartient voorzitter van het IOC wil worden, die heeft echt geen enkele behoefte aan een groot dopingschandaal.
We gaan zoals altijd weer afhankelijk zijn van een goed getimede inval van de politie.
Alle Sloveentjes die onder Erzen hebben gereden bij Adria Mobil en Baggerijn vooral. Die kogel heeft Pogacar dan weer vakkundig ontweken.quote:Op zondag 29 september 2024 20:26 schreef Immerdebestebob het volgende:
Alle Sloveentjes waren toch betrokken bij operatie Aderlass?
We krijgen straks ook nog een opgevoerde Erzen juniorquote:Op zondag 29 september 2024 20:31 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Alle Sloveentjes die onder Erzen hebben gereden bij Adria Mobil en Baggerijn vooral. Die kogel heeft Pogacar dan weer vakkundig ontweken.
Ja dat gaat helemaal nergens meer over.quote:Op zondag 29 september 2024 17:51 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Total 2024: 4922
Pogacar gaat binnenkort over de 5000 CQ-punten heen.
3000 was ooit de magische grens.
Kan straks ook zomaar de dubbele punten hebben van de nummer 2..quote:Op zondag 29 september 2024 20:36 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Ja dat gaat helemaal nergens meer over.
Pogacar is ook al bijna Sagan voorbij op de allertijdenlijst van PCS.quote:Op zondag 29 september 2024 17:51 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Total 2024: 4922
Pogacar gaat binnenkort over de 5000 CQ-punten heen.
3000 was ooit de magische grens.
De altijd zichzelf onderschattende Mathieu.quote:Op zondag 29 september 2024 21:33 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
'Je kon dus ook niet heel veel meer doen. Ik hoefde van Mathieu niets speciaals meer te doen, hij zei dat hij naar de klote was. Maar als je dan derde kan worden, ben je niet zo slecht', glimlacht de ancien. 'In zo'n afvalkoers komen de beste renners uiteindelijk ook bovendrijven. Voor mijzelf was het een doel om zo goed mogelijk voor de dag te komen, waar ik heel blij mee ben. Zo'n slopende koers, op mijn leeftijd, dat is wel heel fijn...'
Dit is ook wel weer classic Mathieu.
Fascinerend dat het niet in hem opkomt dat de rest misschien ook wel moe is.quote:Op zondag 29 september 2024 21:42 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
De altijd zichzelf onderschattende Mathieu.
Reed op het einde ook alles nog dicht terwijl de helft van de groep moest lossen bij die remontes. Hij was echt vrij sterk vandaag. Beetje vreemd dat hij met Onley zo bleef hangen dan eigenlijkquote:Op zondag 29 september 2024 21:42 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
De altijd zichzelf onderschattende Mathieu.
Ja dat vond ik ook opvallend. Maar dat was wel aan het eind van een langere inspanning bergop, dat ligt hem meestal niet.quote:Op zondag 29 september 2024 22:05 schreef VoMy het volgende:
[..]
Reed op het einde ook alles nog dicht terwijl de helft van de groep moest lossen bij die remontes. Hij was echt vrij sterk vandaag. Beetje vreemd dat hij met Onley zo bleef hangen dan eigenlijk
En op de Bergstrasse moet het toch een redelijke versnelling zijn geweest om de rest te lossen. Daar zal die even van hebben moeten herstellen.quote:Op zondag 29 september 2024 22:07 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ja dat vond ik ook opvallend. Maar dat was wel aan het eind van een langere inspanning bergop, dat ligt hem meestal niet.
Daar ging ie wel net wat te laat.quote:Op zondag 29 september 2024 22:33 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
En op de Bergstrasse moet het toch een redelijke versnelling zijn geweest om de rest te lossen. Daar zal die even van hebben moeten herstellen.
Bardet wel sterk zonder vooraf genoemd te zijn als kopman. Die heb van de week nog met de afwezige Arensman getraind als het goed is.quote:Op zondag 29 september 2024 22:40 schreef Szura het volgende:
Franse masterclass is ook wel uitgebleven hè, al reed Sivakov nog een tijd als beeldvulling mee
Beetje pech met Alaphilippe natuurlijk.quote:Op zondag 29 september 2024 22:40 schreef Szura het volgende:
Franse masterclass is ook wel uitgebleven hè, al reed Sivakov nog een tijd als beeldvulling mee
Wat hadden ze moeten doen? Uiteindelijk werd het achter Pogacar toch vooral een afvalrace en bleven de sterkste renners over. Sivakov die zichzelf leegrijdt voor Pogacar en vervolgens als een baksteen lost was uiteindelijk ook niet de ideale pion vooraan.quote:Op zondag 29 september 2024 22:40 schreef Szura het volgende:
Morgenquote:Op zondag 29 september 2024 22:57 schreef Steven184 het volgende:
Is die lange nabeschouwing op de vrouwen van Thijs vandaag nog uitgekomen?
Mwah, een paar grondoffensiefjes van Bibi verder, en we zitten met Pier-André Côté als WK.quote:Op zondag 29 september 2024 20:21 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ik trek de trend moeiteloos door.quote:Op maandag 30 september 2024 08:45 schreef Faraday01 het volgende:
Bijna een rode lantaarn in de FPCL maar de overwinning die echt telt binnen gehaald
Deden zij ook mee gisteren?quote:Op zondag 29 september 2024 22:49 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Italiaantjes ook helemaal nergens.
Ow daar.quote:Op maandag 30 september 2024 12:07 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
Bagioli even op de bagagedrager bij Pogi maar dan gelost.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |