SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Baby darling doll face honey
Uhm?quote:Op zondag 29 september 2024 15:49 schreef Nizno het volgende:
[..]
niet uit bad halen?
wat voor reclame was dat ook alweer? geweldig genoten
quote:
quote:
Ik ben nu wel het probleem met m'n internet aan het uitzoeken dat ik al het hele weekend aan het uitstellen ben. Dat moet vandaag omdat ik het gereedschap daarvoor morgen terug naar m'n vader moetquote:Op zondag 29 september 2024 15:50 schreef Crack_ het volgende:
óf hij dacht 'hueoeeo gaat vunzig worden, doe maar niet op zondag'
quote:Op zondag 29 september 2024 15:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ben nu wel het probleem met m'n internet aan het uitzoeken dat ik al het hele weekend aan het uitstellen ben. Dat moet vandaag omdat ik het gereedschap daarvoor morgen terug naar m'n vader moet
Misschien was dat het wel.
ik denk dat ze een beetje als de date van NK isquote:
jawel maar in mijn airb&b heb ik een eigen en vandaag dinsdag als ik op dat eiland zit moet ik naar wasserettesquote:
koffer 5quote:Op zondag 29 september 2024 15:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als koffer vermommen en meenemen.
FOK! natuurlijkquote:Op zondag 29 september 2024 15:56 schreef UitStraling het volgende:
Waar zijn jullie je "serieuze voor langere tijd partners" tegengekomen?
Ik zit op drie wat dat betreft als ik alleen degenen met samenwonen bekijk en dan is het kroeg, kroeg, werk.
Probleem is dat de meesten op dit forum al ruim voorbij de 30 zijn, dus voor de twintigers onder ons werkt dat allemaal iets minder.quote:Op zondag 29 september 2024 16:01 schreef Ama het volgende:
Maar er zijn veel stelletjes via FOK onstaan dus er is nog hoop voor de vrijgezelle mensen hier.
Oh ja dat weet ik niet.quote:Op zondag 29 september 2024 16:02 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Probleem is dat de meesten op dit forum al ruim voorbij de 30 zijn, dus voor de twintigers onder ons werkt dat allemaal iets minder.
Niks mis met een leuke cougar hoor nattekatquote:Op zondag 29 september 2024 16:02 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Probleem is dat de meesten op dit forum al ruim voorbij de 30 zijn, dus voor de twintigers onder ons werkt dat allemaal iets minder.
De meerderheid hier is denk ik wel 40+quote:
Zal jou eens opzoeken en vastpakkenquote:Op zondag 29 september 2024 16:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja ik snap ook niet dat meer mensen hier elkaar niet opzoeken en vastpakken hoor.
Daar hoor ik dan weer niet bij. Nog niet.quote:Op zondag 29 september 2024 16:06 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
De meerderheid hier is denk ik wel 40+
quote:Op zondag 29 september 2024 16:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zal jou eens opzoeken en vastpakken
Ik wel, al voelt dat soms helemaal niet zoquote:Op zondag 29 september 2024 16:08 schreef Haags het volgende:
[..]
Daar hoor ik dan weer niet bij. Nog niet.
Hou dat gevoel vast!quote:Op zondag 29 september 2024 16:08 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik wel, al voelt dat soms helemaal niet zo
30 worden is kut.quote:Op zondag 29 september 2024 16:12 schreef Nattekat het volgende:
Dat heb ik met de immer aanstormende 30e verjaardag
En dan op je 40e zou je willen dat je weer 30 bent.
Het is eigenlijk de laatste keer dat je ouder worden kut vindtquote:
Hoezo?quote:Op zondag 29 september 2024 16:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het is eigenlijk de laatste keer dat je ouder worden kut vindt
pak een laptop doe de netwerkkabel er in. netwerkkabel in je modemquote:Op zondag 29 september 2024 16:17 schreef Nattekat het volgende:
Kak, ik heb mijn kabeltester aan laten staan en nu is die veel te dure batterij leeg.
Ik heb een Crapple laptop waar geen kabel in kan.quote:Op zondag 29 september 2024 16:20 schreef Nizno het volgende:
[..]
pak een laptop doe de netwerkkabel er in. netwerkkabel in je modem
als je internet hebt dan werkt de kabel
geen peperdure batterij in een kabeltester nodig
Tenminste dat was bij mij zo.quote:
Ik kruip nu richting de 40. Heb het idee dat ik daar meer moeite mee heb dan toen ik 30 werd.quote:Op zondag 29 september 2024 16:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Tenminste dat was bij mij zo.
Maar ja, ik ben natuurlijk niet de maatstaf der dingen voor sommigen.
Oh ja dat kan. Het was ook zo weer over hoor, toen ik eenmaal 30-en-drie-dagen wasquote:Op zondag 29 september 2024 16:23 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik kruip nu richting de 40. Heb het idee dat ik daar meer moeite mee heb dan toen ik 30 werd.
had ik minder moeite mee, ook na de 40... t zal allemaal wel...quote:Op zondag 29 september 2024 16:23 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik kruip nu richting de 40. Heb het idee dat ik daar meer moeite mee heb dan toen ik 30 werd.
Het is zondagquote:
Ik vind het elk jaar meer traumatisch wordenquote:Op zondag 29 september 2024 16:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het is eigenlijk de laatste keer dat je ouder worden kut vindt
ja je loopt in bangkok zo snel zoveel stappenquote:Op zondag 29 september 2024 16:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het is zondag![]()
Ik heb 3500 zoveel en het zal nog wel 4k worden maar verder niet denk ik
Ohquote:
Nee je moet nog 30 worden zeg je netquote:Op zondag 29 september 2024 16:39 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik kom van 30 ofzo, dus het is al heel wat
Op het eiland straks minder?quote:Op zondag 29 september 2024 16:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja je loopt in bangkok zo snel zoveel stappen
ja das niet echt loopbaar. doe je alles met de scooter. Er zijn vrijwel geen stoepen waar je kan lopenquote:
Ohquote:Op zondag 29 september 2024 16:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja das niet echt loopbaar. doe je alles met de scooter. Er zijn vrijwel geen stoepen waar je kan lopen
Beidequote:Op zondag 29 september 2024 17:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dat je geen voetpaden hebt of dat je alles met de scooter doet?
Ja raak je wel aan gewend. In thong sala, das het stukje waar de meeste boten aan komen dus het meest ontwikkeld heb je wel voetpaden Dus kan je wel van het een naar het ander lopen. Maar als je daar uit bent dan heb je die eigenlijk niet meer. Maar dan is de loopafstand ook al te ver.quote:
That's the spirit fles!quote:Op zondag 29 september 2024 17:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja gelukkig ook bijna weer maart
Hmmquote:Op zondag 29 september 2024 17:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja raak je wel aan gewend. In thong sala, das het stukje waar de meeste boten aan komen dus het meest ontwikkeld heb je wel voetpaden Dus kan je wel van het een naar het ander lopen. Maar als je daar uit bent dan heb je die eigenlijk niet meer. Maar dan is de loopafstand ook al te ver.
je hebt ook geen OV waar je naar toe kan lopen want dat is er niet
ja is een luxe ook denk dat je dat kan. ook veel gezondere levenstijlquote:Op zondag 29 september 2024 17:08 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hmm
Je zal er wel aan wennen idd. Maar blij dat je hier gewoon bijna overal kan lopen
Bijna weer Top2000quote:Op zondag 29 september 2024 17:04 schreef essnhills het volgende:
Jaar is weer hartstikke snel gegaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
quote:Op zondag 29 september 2024 17:35 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Bijna weer Top2000
Zonder Gijs BEK DichtGewoon standaard als iemand er doorheen lukt uiteraardSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Jij zou nog even de “geopolitieke status” van Libanon uitleggen en waarom de bevolking dolblij is .quote:Op zondag 29 september 2024 17:34 schreef Nattekat het volgende:
Ja, volledige verbinding van start tot eind. Godverdomme.
quote:Op zondag 29 september 2024 17:35 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Bijna weer Top2000
Zonder Gijs BEK DichtIk roep ieder jaar wel dat ik ga luisteren maar meestal alleen met kerst bij mijn pa thuis en oudejaarsavond.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Ik luister zo veel mogelijk. Altijd gezellig ook in het topicquote:Op zondag 29 september 2024 18:00 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik roep ieder jaar wel dat ik ga luisteren maar meestal alleen met kerst bij mijn pa thuis en oudejaarsavond.
Ja weet ook niet waarom ik het niet meer luister. Dit jaar weer een nieuwe poging.quote:Op zondag 29 september 2024 18:02 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik luister zo veel mogelijk. Altijd gezellig ook in het topic
Vanaf Chrome?quote:
We laten de Joden alle troep zelf opruimen.quote:Op zondag 29 september 2024 17:48 schreef Lospedrosa het volgende:
In dat licht:
[ afbeelding ]
Mission Completed
Ik gebruik al jaren firefoxquote:
gewoon in de vaatwasserquote:Op zondag 29 september 2024 18:28 schreef Ama het volgende:
Poetsen jullie meestal je tanden met een gewone tandenborstel of een elektrische?
Jaquote:Op zondag 29 september 2024 18:28 schreef Ama het volgende:
Poetsen jullie meestal je tanden met een gewone tandenborstel of een elektrische?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Elektrisch duhquote:Op zondag 29 september 2024 18:28 schreef Ama het volgende:
Ja deze staan achter ons huisquote:Op zondag 29 september 2024 16:10 schreef bitterbal het volgende:
heb je deze al in je tuin @:kwiwi
https://www.instagram.com(...)rce=ig_web_copy_link
Onmogelijkquote:Op zondag 29 september 2024 18:56 schreef Nattekat het volgende:
Ik ben de vrouwelijke versie van @:dud0r tegen gekomen
je date ging niet door toch?quote:Op zondag 29 september 2024 18:56 schreef Nattekat het volgende:
Een dikke dinosaurus die fan is van Disney en Pokemon?quote:Op zondag 29 september 2024 18:56 schreef Nattekat het volgende:
En DnDquote:Op zondag 29 september 2024 19:01 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Een dikke dinosaurus die fan is van Disney en Pokemon?
Ik ben helemaal geen fan van DnDquote:
Jij mag dat prinsesjequote:
Bakkes stinkpoesquote:Op zondag 29 september 2024 19:20 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Gelukkig maakte ik geen garpje dan
gelukkigquote:Op zondag 29 september 2024 19:27 schreef Bomenverzameling het volgende:
Was is terecht. Gelukkig maar
Begon me al zorgen voor je te maken.quote:Op zondag 29 september 2024 19:27 schreef Bomenverzameling het volgende:
En terechtquote:Op zondag 29 september 2024 19:27 schreef Bomenverzameling het volgende:
Je krijgt wat je verdientquote:
Kijk jij eigenlijk wel eens Zwitserse TV?quote:Op zondag 29 september 2024 19:32 schreef kwiwi het volgende:
NL Ziet eruit, Prime er weer in. Kan geen enkel leuk programma meer vinden op de Nederlandse tv
Kan je NL Ziet überhaupt afnemen in Schweiz?quote:Op zondag 29 september 2024 19:32 schreef kwiwi het volgende:
NL Ziet eruit, Prime er weer in. Kan geen enkel leuk programma meer vinden op de Nederlandse tv
Mja, is veelal Duitse programma's hier op tv. Maar ook wel eens Zwitserse jaquote:Op zondag 29 september 2024 19:33 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Kijk jij eigenlijk wel eens Zwitserse TV?
1.5 jaar gedaan, dus lukte jaquote:Op zondag 29 september 2024 19:33 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Kan je NL Ziet überhaupt afnemen in Schweiz?
misschien overbodig maar mijn mening... op afstand houden. Goed maken niet nodig. We houden contact beperkt tot hoi en doeiquote:Op zondag 29 september 2024 19:38 schreef Crack_ het volgende:
Kwam aanrandman tegen, volgens mij is zn spijt heel oprecht. Blijf lastig beoordelen natuurlijk maar hij vroeg best smekend hoe hij het goed kon maken en nog keer sorry sorry en was echt super dom blabla
Daar hoef ik nu niet voor naar buiten.quote:Op zondag 29 september 2024 19:38 schreef Crack_ het volgende:
Het is koud genoeg buiten dat je na eventjes buiten zijn zo'n snotneus hebt en zin hebt in een lekker warm theetje. Dat is wel heerlijk
Dat slaapt toch niet lekkerquote:Op zondag 29 september 2024 19:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Een heerlijke 22,5 graad in m'n slaapkamer
Is dat niet te warm?quote:Op zondag 29 september 2024 19:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Een heerlijke 22,5 graad in m'n slaapkamer
Liefquote:Op zondag 29 september 2024 19:39 schreef Nizno het volgende:
[..]
misschien overbodig maar mijn mening... op afstand houden. Goed maken niet nodig. We houden contact beperkt tot hoi en doei
quote:Op zondag 29 september 2024 19:38 schreef Crack_ het volgende:
Kwam aanrandman tegen, volgens mij is zn spijt heel oprecht. Blijf lastig beoordelen natuurlijk maar hij vroeg best smekend hoe hij het goed kon maken en nog keer sorry sorry en was echt super dom blabla
Ditquote:Op zondag 29 september 2024 19:39 schreef Nizno het volgende:
[..]
misschien overbodig maar mijn mening... op afstand houden. Goed maken niet nodig. We houden contact beperkt tot hoi en doei
Dit.quote:Op zondag 29 september 2024 19:39 schreef Nizno het volgende:
[..]
Trots op jouquote:Op zondag 29 september 2024 19:42 schreef Crack_ het volgende:
[..]
LiefMerk dat ik er niet meer veel moeite mee heb om mezelf te uiten sinds hij zn excuses heeft aangeboden. Hij bood aan dat ik weer langs zou komen en ik zei meteen 'nee', en toen hij 'ja nee dan doe ik echt niks!!', toen ook duidelijk gezegd dat samen gezellig doen er echt niet in zit
. En kan me daar ergens wel in vinden dat ie dat wil, als je echt zoiets hebt 'kut ik wil dit goed maken' dan wil je iets doen. Maarja, indd nee.
Heb gezegd dat ik het terecht vind dat ie zich er rot over voelt, en dat zn excuses fijn is maar blijft kut en had ie niet moeten doen. Gewoon op vriendelijke maar duidelijke manier wel.
Voordeel van z'n koude buitenneus is dat het tijdelijk is en plaatselijk. Jouw snotneus is dat vast nietquote:Op zondag 29 september 2024 19:39 schreef Recce het volgende:
[..]
Daar hoef ik nu niet voor naar buiten.Maar dat is wel lekker inderdaad.
Ik zit ook onder een dekentje.
Ik had alleen maar gezegd dat ie bij me uit buurt moest blijven. Goed maken niet nodig.quote:Op zondag 29 september 2024 19:42 schreef Crack_ het volgende:
[..]
LiefMerk dat ik er niet meer veel moeite mee heb om mezelf te uiten sinds hij zn excuses heeft aangeboden. Hij bood aan dat ik weer langs zou komen en ik zei meteen 'nee', en toen hij 'ja nee dan doe ik echt niks!!', toen ook duidelijk gezegd dat samen gezellig doen er echt niet in zit
. En kan me daar ergens wel in vinden dat ie dat wil, als je echt zoiets hebt 'kut ik wil dit goed maken' dan wil je iets doen. Maarja, indd nee.
Heb gezegd dat ik het terecht vind dat ie zich er rot over voelt, en dat zn excuses fijn is maar blijft kut en had ie niet moeten doen. Gewoon op vriendelijke maar duidelijke manier wel.
Dat kan ookquote:Op zondag 29 september 2024 19:45 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik had alleen maar gezegd dat ie bij me uit buurt moest blijven. Goed maken niet nodig.
Ja, het stelt niet heel veel voor gelukkig. Ik was ook een beetje te veel aan het stressen met allerlei dingen aan m'n hoofd en veel afspraken de laatste tijd en daar kon ik nu goed van bijkomen.quote:Op zondag 29 september 2024 19:43 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Voordeel van z'n koude buitenneus is dat het tijdelijk is en plaatselijk. Jouw snotneus is dat vast niet![]()
Gaat het al de betere kant op?
Raaaaaaaaarquote:Op zondag 29 september 2024 19:44 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik sliep vorige week beter toen het nog wat warmer was
Precies, raar kereltje heeft slechts zijn tactiek gewijzigd, meer niet.quote:Op zondag 29 september 2024 19:45 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik had alleen maar gezegd dat ie bij me uit buurt moest blijven. Goed maken niet nodig.
Dat klinkt ook wel weer fijn, zo'n stop die je even wordt opgelegd zodat je moetquote:Op zondag 29 september 2024 19:48 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, het stelt niet heel veel voor gelukkig. Ik was ook een beetje te veel aan het stressen met allerlei dingen aan m'n hoofd en veel afspraken de laatste tijd en daar kon ik nu goed van bijkomen.
je lijkt verbaast.quote:
Echt hè, als iemand wel alles over raar moet weten, is meneer 'gouden visje' raar het wel.quote:
Lekker!quote:Op zondag 29 september 2024 20:06 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo, maar gauw een elektrische deken besteld. Morgen binnen. Mooi op tijd.
Ja de vorige was stuk gegaan eind van de kou (mei of zo). Maar nu vind ik het wel weer nodigquote:
Trustequote:Op zondag 29 september 2024 20:23 schreef Dr_Flash het volgende:
And on that bombshell![]()
![]()
![]()
tot morgen liebchens
Mag ik weten wat?quote:Op zondag 29 september 2024 20:06 schreef Crack_ het volgende:
Ik ga iets voor vier euro op marktplaats zetten
Het is half negenquote:Op zondag 29 september 2024 20:23 schreef Dr_Flash het volgende:
![]()
![]()
tot morgen liebchens
quote:Op zondag 29 september 2024 20:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja de vorige was stuk gegaan eind van de kou (mei of zo). Maar nu vind ik het wel weer nodig
Goodnight, morgen je dekentjequote:Op zondag 29 september 2024 20:23 schreef Dr_Flash het volgende:
![]()
![]()
tot morgen liebchens
Vaatwasser al uitgepakt?quote:Op zondag 29 september 2024 21:12 schreef Nattekat het volgende:
Zo, het duurde 3 jaar, maar ik heb eindelijk m'n kabels achter m'n bureau netjes weggewerkt.
Om er uiteraard daarna achter te komen dat ik vergeten ben een hdmi kabel in alle tieraps te verwerken, maar die wordt gelukkig niet gebruikt voor nu.
Was jij het niet die aan het janken was over het gebrek aan HDMI-aansluitingen bij videokaarten terwijl daar gewoon verloopstukjes voor zijn? En nu blijkt dat je die kabel niet eens gebruikt?quote:Op zondag 29 september 2024 21:12 schreef Nattekat het volgende:
Zo, het duurde 3 jaar, maar ik heb eindelijk m'n kabels achter m'n bureau netjes weggewerkt.
Om er uiteraard daarna achter te komen dat ik vergeten ben een hdmi kabel in alle tieraps te verwerken, maar die wordt gelukkig niet gebruikt voor nu.
Andere kabel. Gaat niet naar de video uit van de GPU.quote:Op zondag 29 september 2024 21:22 schreef Recce het volgende:
[..]
Was jij het niet die aan het janken was over het gebrek aan HDMI-aansluitingen bij videokaarten terwijl daar gewoon verloopstukjes voor zijn? En nu blijkt dat je die kabel niet eens gebruikt?
Hmm, ik hou het in de gaten.quote:Op zondag 29 september 2024 21:24 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Andere kabel. Gaat niet naar de video uit van de GPU.
Huh, nee? Dat is een andere stalker.quote:Op zondag 29 september 2024 21:34 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Oh, jij bent die gozer in de bosjes aan de overkant.
quote:Op zondag 29 september 2024 21:34 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Oh, jij bent die gozer in de bosjes aan de overkant.
Owquote:Op zondag 29 september 2024 21:38 schreef Recce het volgende:
[..]
Huh, nee? Dat is een andere stalker.
Verschrikkelijke reli muziek.quote:
Niet echt van deze tijd nee.quote:Op zondag 29 september 2024 21:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Verschrikkelijke reli muziek.
wat vind je wel interessante TV dan?quote:Op zondag 29 september 2024 21:56 schreef UitStraling het volgende:
Ik keek net een stukje Oranjezomer, dat is televisie voor zware zwakzinnigen, wat is dat joh
Ik kijk eigenlijk alleen maar documentaires en als er iets groots geopolitiek gebeurt vreet ik de TV van links naar rechts op.quote:Op zondag 29 september 2024 22:13 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
wat vind je wel interessante TV dan?
Ik kijk de laatste tijd weleens Close-up maar niet als er kunstenaars inzitten, kut volk.
Oké Johan Derks.quote:Op zondag 29 september 2024 22:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik kijk eigenlijk alleen maar documentaires en als er iets groots geopolitiek gebeurt vreet ik de TV van links naar rechts op.
jaja senquote:Op zondag 29 september 2024 22:24 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
https://www.advieskeuze.n(...)nerwaard/johan-derks
![]()
Krijg je daarna je kerstbonusquote:Op zondag 29 september 2024 22:32 schreef Lospedrosa het volgende:
Ben nog even op de zaak, nieuwe campagne en webshop, even die bomber van maart 2023 evenaren.
Nu verzand in bier en muziek knalhard uit de speakers, gelukkig woont hier niemand op 1km omgeving
Nou ja was bij de accountant en moet (of mag)meer investeren of (veel) meer belasting betalen.quote:Op zondag 29 september 2024 22:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Krijg je daarna je kerstbonus
Ja bijna bedtijd alweerquote:
Ik hoef pas over drie uur bij de psych te zijnquote:
Ja goed. Lig bij het zwembad maar de muggen hebben mij ontdekt. Dus stribbel nu flink tegenquote:Op maandag 30 september 2024 06:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]Hoe is het daar vandaag?
doe dat dan!quote:Op maandag 30 september 2024 06:54 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik hoef pas over drie uur bij de psych te zijn![]()
Had makkelijk nog twee uur kunnen slapen
Ballie wordt straks helemaal leeggezogenquote:
al mijn salpicon wegquote:Op maandag 30 september 2024 07:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ballie wordt straks helemaal leeggezogen
huehuequote:Op maandag 30 september 2024 07:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ballie wordt straks helemaal leeggezogen
Heb ik al vorige week gedaan.quote:
Oei.quote:Op maandag 30 september 2024 07:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja goed. Lig bij het zwembad maar de muggen hebben mij ontdekt. Dus stribbel nu flink tegen
Om terug naar bed te gaan? JA.quote:Op maandag 30 september 2024 08:18 schreef UitStraling het volgende:
HEBBEN WE ER ALLEMAAL WEER ZIN AN?
Ja, die komen daar gewoon voor.quote:Op maandag 30 september 2024 07:16 schreef bitterbal het volgende:
het was een aziatischte tijgermug, zag de streepjes
Ik doe meequote:Op maandag 30 september 2024 08:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Om terug naar bed te gaan? JA.
Voorlopig nog droog hier.quote:
Hier ook, maar ik maakte de fout om de weerapp te openen.quote:Op maandag 30 september 2024 08:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Voorlopig nog droog hier.
Maar mijn knie doet pijn.
Ja die zijn ook overdag actief en zijn de ziekte verspreidersquote:Op maandag 30 september 2024 08:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, die komen daar gewoon voor.
Veel gedraaid?quote:Op maandag 30 september 2024 08:47 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik heb gisteren 2200 calorieën verbrand door alleen maar in bed te gaan liggen volgens mijn fitbit horloge.
Immuunsysteem heeft hard gewerkt.quote:
Je was okay.quote:Op maandag 30 september 2024 07:16 schreef bitterbal het volgende:
het was een aziatischte tijgermug, zag de streepjes
geen idee hoe warm het is hier..quote:
gewoon moedertje natuur die even daadkrachtig probeert te zijnquote:Op maandag 30 september 2024 08:56 schreef bitterbal het volgende:
Hadden jullie gelezen over dat zeldzame virus is Afrika wat 6 mensen. Fataal is geworden. Sterftekans van bijna 90 procent
Marburg virus toch? Dat geven vleermuizen en tijgermuggen door.quote:Op maandag 30 september 2024 08:56 schreef bitterbal het volgende:
Hadden jullie gelezen over dat zeldzame virus is Afrika wat 6 mensen. Fataal is geworden. Sterftekans van bijna 90 procent
Hoe heet dat virus, werk?quote:Op maandag 30 september 2024 08:56 schreef bitterbal het volgende:
Oh die tijgermuggen is nieuw geloof ikquote:Op maandag 30 september 2024 08:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Marburg virus toch? Dat geven vleermuizen en tijgermuggen door.
Ja, die hadden zin in wat variatie. Dengue doorgeven is leuk, maar als je nog wat anders hebt om door te geven dan is het nog leuker.quote:Op maandag 30 september 2024 09:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Oh die tijgermuggen is nieuw geloof ik
Good idea, let's fuck and eat some more chimps.quote:Op maandag 30 september 2024 09:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ja, die hadden zin in wat variatie. Dengue doorgeven is leuk, maar als je nog wat anders hebt om door te geven dan is het nog leuker.
De mug heeft al 3 ziektes op zijn naam. Is dat niet genoegquote:Op maandag 30 september 2024 09:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ja, die hadden zin in wat variatie. Dengue doorgeven is leuk, maar als je nog wat anders hebt om door te geven dan is het nog leuker.
Gonna catch them all.quote:Op maandag 30 september 2024 09:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
De mug heeft al 3 ziektes op zijn naam. Is dat niet genoeg
Mooi toch. Hoef je geen fooi meer te bedenken.quote:Op maandag 30 september 2024 09:06 schreef bitterbal het volgende:
Hier in Bangkok rekenen ze allemaal 10 procent service charge in restaurants
De baas natuurlijk.quote:Op maandag 30 september 2024 09:06 schreef bitterbal het volgende:
Vraag mij af naar wie dat geld gaat
Naar de baas van alle Aziaten, Xi Jinpingping Pingpingquote:Op maandag 30 september 2024 09:06 schreef bitterbal het volgende:
en jij geeft normaal 20% fooi?quote:Op maandag 30 september 2024 09:06 schreef bitterbal het volgende:
Hier in Bangkok rekenen ze allemaal 10 procent service charge in restaurants
Gaat naar een fonds voor slachtoffers van Tafeltje-Vol-kwesties.quote:Op maandag 30 september 2024 09:06 schreef bitterbal het volgende:
Gewoon t-shirt weer. Dit ga ik ook weer net zo koppig volhouden tot het gevecht met de collega's in dikke truien verloren isquote:Op maandag 30 september 2024 08:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik hoor allemaal collega's klagen over kou op kantoor, maar ik vind het helemaal niet koud.
Met een service charge geef ik niets meerquote:Op maandag 30 september 2024 09:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
en jij geeft normaal 20% fooi?
Man man man. Aanstellers zijn datquote:Op maandag 30 september 2024 09:10 schreef Recce het volgende:
[..]
Gaat naar een fonds voor slachtoffers van Tafeltje-Vol-kwesties.
Jij kan ook een aanvraag doen bij het fonds, denk ik!quote:Op maandag 30 september 2024 09:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Man man man. Aanstellers zijn dat
quote:Op maandag 30 september 2024 09:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb verse worstenbroodjes voor zomedadelijk
Is niet alleen voor de financiële compensatie, maar ook omdat problemen lang niet serieus genomen zijn door het bediende personeel.quote:Op maandag 30 september 2024 09:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Man man man. Aanstellers zijn dat
Ik heb nog een gehaktbalquote:Op maandag 30 september 2024 09:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Que?quote:Op maandag 30 september 2024 08:33 schreef Wereldgozer het volgende:
Gaat weer geweldig in gidsland Duitsland
Daarmee kunnen we de zorg wel betaalbaar houdenquote:Op maandag 30 september 2024 09:40 schreef UitStraling het volgende:
"Rookwaar voor roker moet weer goedkoper worden en niet rokers moeten gewoon meer betalen want die houden geld over en na je dood kan je dat niet meenemen"
quote:Op maandag 30 september 2024 09:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ah, de regen is begonnen. Fijn.
Met open eindjes?quote:Op maandag 30 september 2024 09:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
quote:Op maandag 30 september 2024 09:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Daarmee kunnen we de zorg wel betaalbaar houden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |