SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Baby darling doll face honey
Uhm?quote:Op zondag 29 september 2024 15:49 schreef Nizno het volgende:
[..]
niet uit bad halen?
wat voor reclame was dat ook alweer? geweldig genoten
quote:
quote:
Ik ben nu wel het probleem met m'n internet aan het uitzoeken dat ik al het hele weekend aan het uitstellen ben. Dat moet vandaag omdat ik het gereedschap daarvoor morgen terug naar m'n vader moetquote:Op zondag 29 september 2024 15:50 schreef Crack_ het volgende:
óf hij dacht 'hueoeeo gaat vunzig worden, doe maar niet op zondag'
quote:Op zondag 29 september 2024 15:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ben nu wel het probleem met m'n internet aan het uitzoeken dat ik al het hele weekend aan het uitstellen ben. Dat moet vandaag omdat ik het gereedschap daarvoor morgen terug naar m'n vader moet
Misschien was dat het wel.
ik denk dat ze een beetje als de date van NK isquote:
jawel maar in mijn airb&b heb ik een eigen en vandaag dinsdag als ik op dat eiland zit moet ik naar wasserettesquote:
koffer 5quote:Op zondag 29 september 2024 15:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als koffer vermommen en meenemen.
FOK! natuurlijkquote:Op zondag 29 september 2024 15:56 schreef UitStraling het volgende:
Waar zijn jullie je "serieuze voor langere tijd partners" tegengekomen?
Ik zit op drie wat dat betreft als ik alleen degenen met samenwonen bekijk en dan is het kroeg, kroeg, werk.
Probleem is dat de meesten op dit forum al ruim voorbij de 30 zijn, dus voor de twintigers onder ons werkt dat allemaal iets minder.quote:Op zondag 29 september 2024 16:01 schreef Ama het volgende:
Maar er zijn veel stelletjes via FOK onstaan dus er is nog hoop voor de vrijgezelle mensen hier.
Oh ja dat weet ik niet.quote:Op zondag 29 september 2024 16:02 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Probleem is dat de meesten op dit forum al ruim voorbij de 30 zijn, dus voor de twintigers onder ons werkt dat allemaal iets minder.
Niks mis met een leuke cougar hoor nattekatquote:Op zondag 29 september 2024 16:02 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Probleem is dat de meesten op dit forum al ruim voorbij de 30 zijn, dus voor de twintigers onder ons werkt dat allemaal iets minder.
De meerderheid hier is denk ik wel 40+quote:
Zal jou eens opzoeken en vastpakkenquote:Op zondag 29 september 2024 16:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja ik snap ook niet dat meer mensen hier elkaar niet opzoeken en vastpakken hoor.
Daar hoor ik dan weer niet bij. Nog niet.quote:Op zondag 29 september 2024 16:06 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
De meerderheid hier is denk ik wel 40+
quote:Op zondag 29 september 2024 16:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zal jou eens opzoeken en vastpakken
Ik wel, al voelt dat soms helemaal niet zoquote:Op zondag 29 september 2024 16:08 schreef Haags het volgende:
[..]
Daar hoor ik dan weer niet bij. Nog niet.
Hou dat gevoel vast!quote:Op zondag 29 september 2024 16:08 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik wel, al voelt dat soms helemaal niet zo
30 worden is kut.quote:Op zondag 29 september 2024 16:12 schreef Nattekat het volgende:
Dat heb ik met de immer aanstormende 30e verjaardag
En dan op je 40e zou je willen dat je weer 30 bent.
Het is eigenlijk de laatste keer dat je ouder worden kut vindtquote:
Hoezo?quote:Op zondag 29 september 2024 16:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het is eigenlijk de laatste keer dat je ouder worden kut vindt
pak een laptop doe de netwerkkabel er in. netwerkkabel in je modemquote:Op zondag 29 september 2024 16:17 schreef Nattekat het volgende:
Kak, ik heb mijn kabeltester aan laten staan en nu is die veel te dure batterij leeg.
Ik heb een Crapple laptop waar geen kabel in kan.quote:Op zondag 29 september 2024 16:20 schreef Nizno het volgende:
[..]
pak een laptop doe de netwerkkabel er in. netwerkkabel in je modem
als je internet hebt dan werkt de kabel
geen peperdure batterij in een kabeltester nodig
Tenminste dat was bij mij zo.quote:
Ik kruip nu richting de 40. Heb het idee dat ik daar meer moeite mee heb dan toen ik 30 werd.quote:Op zondag 29 september 2024 16:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Tenminste dat was bij mij zo.
Maar ja, ik ben natuurlijk niet de maatstaf der dingen voor sommigen.
Oh ja dat kan. Het was ook zo weer over hoor, toen ik eenmaal 30-en-drie-dagen wasquote:Op zondag 29 september 2024 16:23 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik kruip nu richting de 40. Heb het idee dat ik daar meer moeite mee heb dan toen ik 30 werd.
had ik minder moeite mee, ook na de 40... t zal allemaal wel...quote:Op zondag 29 september 2024 16:23 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik kruip nu richting de 40. Heb het idee dat ik daar meer moeite mee heb dan toen ik 30 werd.
Het is zondagquote:
Ik vind het elk jaar meer traumatisch wordenquote:Op zondag 29 september 2024 16:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het is eigenlijk de laatste keer dat je ouder worden kut vindt
ja je loopt in bangkok zo snel zoveel stappenquote:Op zondag 29 september 2024 16:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het is zondag![]()
Ik heb 3500 zoveel en het zal nog wel 4k worden maar verder niet denk ik
Ohquote:
Nee je moet nog 30 worden zeg je netquote:Op zondag 29 september 2024 16:39 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik kom van 30 ofzo, dus het is al heel wat
Op het eiland straks minder?quote:Op zondag 29 september 2024 16:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja je loopt in bangkok zo snel zoveel stappen
ja das niet echt loopbaar. doe je alles met de scooter. Er zijn vrijwel geen stoepen waar je kan lopenquote:
Ohquote:Op zondag 29 september 2024 16:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja das niet echt loopbaar. doe je alles met de scooter. Er zijn vrijwel geen stoepen waar je kan lopen
Beidequote:Op zondag 29 september 2024 17:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dat je geen voetpaden hebt of dat je alles met de scooter doet?
Ja raak je wel aan gewend. In thong sala, das het stukje waar de meeste boten aan komen dus het meest ontwikkeld heb je wel voetpaden Dus kan je wel van het een naar het ander lopen. Maar als je daar uit bent dan heb je die eigenlijk niet meer. Maar dan is de loopafstand ook al te ver.quote:
That's the spirit fles!quote:Op zondag 29 september 2024 17:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja gelukkig ook bijna weer maart
Hmmquote:Op zondag 29 september 2024 17:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja raak je wel aan gewend. In thong sala, das het stukje waar de meeste boten aan komen dus het meest ontwikkeld heb je wel voetpaden Dus kan je wel van het een naar het ander lopen. Maar als je daar uit bent dan heb je die eigenlijk niet meer. Maar dan is de loopafstand ook al te ver.
je hebt ook geen OV waar je naar toe kan lopen want dat is er niet
ja is een luxe ook denk dat je dat kan. ook veel gezondere levenstijlquote:Op zondag 29 september 2024 17:08 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hmm
Je zal er wel aan wennen idd. Maar blij dat je hier gewoon bijna overal kan lopen
Bijna weer Top2000quote:Op zondag 29 september 2024 17:04 schreef essnhills het volgende:
Jaar is weer hartstikke snel gegaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
quote:Op zondag 29 september 2024 17:35 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Bijna weer Top2000
Zonder Gijs BEK DichtGewoon standaard als iemand er doorheen lukt uiteraardSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Jij zou nog even de “geopolitieke status” van Libanon uitleggen en waarom de bevolking dolblij is .quote:Op zondag 29 september 2024 17:34 schreef Nattekat het volgende:
Ja, volledige verbinding van start tot eind. Godverdomme.
quote:Op zondag 29 september 2024 17:35 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Bijna weer Top2000
Zonder Gijs BEK DichtIk roep ieder jaar wel dat ik ga luisteren maar meestal alleen met kerst bij mijn pa thuis en oudejaarsavond.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Ik luister zo veel mogelijk. Altijd gezellig ook in het topicquote:Op zondag 29 september 2024 18:00 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik roep ieder jaar wel dat ik ga luisteren maar meestal alleen met kerst bij mijn pa thuis en oudejaarsavond.
Ja weet ook niet waarom ik het niet meer luister. Dit jaar weer een nieuwe poging.quote:Op zondag 29 september 2024 18:02 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik luister zo veel mogelijk. Altijd gezellig ook in het topic
Vanaf Chrome?quote:
We laten de Joden alle troep zelf opruimen.quote:Op zondag 29 september 2024 17:48 schreef Lospedrosa het volgende:
In dat licht:
[ afbeelding ]
Mission Completed
Ik gebruik al jaren firefoxquote:
gewoon in de vaatwasserquote:Op zondag 29 september 2024 18:28 schreef Ama het volgende:
Poetsen jullie meestal je tanden met een gewone tandenborstel of een elektrische?
Jaquote:Op zondag 29 september 2024 18:28 schreef Ama het volgende:
Poetsen jullie meestal je tanden met een gewone tandenborstel of een elektrische?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |