Die steenquote:Op maandag 30 september 2024 16:55 schreef Puzzie het volgende:
[..]Toen ik vorige week met de trein van van Zwollie naar Cuijk ging kwam ik langs mijn moeders huis
![]()
Vanmorgen zag ik haar huis ook![]()
Anyweez .. Gisteren zaten we nog in de bergen tussen de pieken en dalen in Duitsland en nu weer thuis met
een zooi stenen![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bijzondere buit en mooiquote:Op maandag 30 september 2024 16:55 schreef Puzzie het volgende:
[..]Toen ik vorige week met de trein van van Zwollie naar Cuijk ging kwam ik langs mijn moeders huis
![]()
Vanmorgen zag ik haar huis ook![]()
Anyweez .. Gisteren zaten we nog in de bergen tussen de pieken en dalen in Duitsland en nu weer thuis met
een zooi stenen![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
@cuijkquote:
Ja zo zullen er nog vele gemeenten volgenquote:Op maandag 30 september 2024 21:52 schreef pullup het volgende:
En ik lees nu dat Oldenzaal toch de leukste gemeente is![]()
https://www.dnws.nl/kenni(...)eente-van-nederland/
We hebben het heel erg leuk gehad , veel gelachen , lekker wijnen , stenen zoeken , edelstenen musea bezocht , we wilden graag de edelstenenmijn in , veel gelopen maar ook spannende momenten gehad in de bergen met de autoquote:Op maandag 30 september 2024 17:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Amethist!
Welkom terug! Ik hoop dat je leuke dagen hebt gehad met je moeder
Het is er prachtig ! Behoorlijke steile wegen .. dat was soms best spannend !! Het lopen was soms best pittig , zeker omdat die weg ineens zo schuin naar boven liep , dus de eerste keer aftasten , de keren daarna vooral de ademhaling gelijkmatig proberen te houden en kleine stapjes nemen. Geen last van de kuiten en de benen gehad. De laatste nacht heb ik van de sterren genoten .. Dat was adembenemend om te zien vanuit mijn bedquote:Op maandag 30 september 2024 17:54 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Leuke foto's
Hoe was het verder daar? Naar je zin gehad? En het wandelen gelukt?
Klinkt helemaal goed dusquote:Op maandag 30 september 2024 23:05 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Het is er prachtig ! Behoorlijke steile wegen .. dat was soms best spannend !! Het lopen was soms best pittig , zeker omdat die weg ineens zo schuin naar boven liep , dus de eerste keer aftasten , de keren daarna vooral de ademhaling gelijkmatig proberen te houden en kleine stapjes nemen. Geen last van de kuiten en de benen gehad. De laatste nacht heb ik van de sterren genoten .. Dat was adembenemend om te zien vanuit mijn bed![]()
Maar het was soms ook best spannend voor mijn moeder qua rijden .. een totaal andere wereld maar prachtig!!
Kamer met een raam in het dak?quote:De laatste nacht heb ik van de sterren genoten .. Dat was adembenemend om te zien vanuit mijn bed![]()
Ik loop bijna iedere dagquote:Op maandag 30 september 2024 23:14 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Klinkt helemaal goed dus
En je had dan toch genoeg gewandeld vooraf als je nu geen spierpijn had.
Klaar voor je volgende vakantie?
[..]
Kamer met een raam in het dak?
Goed bezig dus met het wandelenquote:Op maandag 30 september 2024 23:22 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik loop bijna iedere dagEn een paar jaar geleden liep ik altijd een behoorlijke steile helling op die op mijn wandelroute ligt, dus daar heb ik goed mee kunnen oefenen (al wist ik toen nog niet dat we ooit de bergen in zouden gaan
![]()
Het was een prachtig huisje ,met alle luxe etc, ( netflix etc) maar daar hebben we niet echt gebruik van gemaakt. We kwamen voor de stenen en een leuke tijd met elkaar, enige wat ik wel jammer vond was dat je niet naar buiten kon , dus die sterrenhemel bekeek ik vanuit een (kraak)bed met de gordijnen open
Heuvels? Dit waren echte bergenquote:Op maandag 30 september 2024 23:32 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Goed bezig dus met het wandelen
Zijn het daar bergen of heuvels nog? Heuvels toch?
Oeh, klinkt goed hoor. Waarom kon je niet naar buiten
Computer says No, tenzij je iets verder weg bent gegaan om te wandelenquote:Op maandag 30 september 2024 23:39 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Heuvels? Dit waren echte bergen![]()
![]()
Je had een bankje voor het huisje ,maar er was geen balkon,tuintje of iets waar je lekker buiten kon chillen
Regen, zon, regen , zon, regen , zon ,maar de temperatuur was goedquote:Op maandag 30 september 2024 23:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Computer says No, tenzij je iets verder weg bent gegaan om te wandelen
Hoogste wat ik zie is 812 meter
En ja, dat is hoog als je er stijl tegenop moet
Ah zo, dat is wel jammer ja. Je had dus nog goed weer ook
Ja die moet wel taktisch losgebikkeld worden en om dat in de mineralenmijn te doen lijkt me niet gepastquote:Op maandag 30 september 2024 23:06 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Helaas kon ik die niet stiekem meenemen
Gewoon lekker dusquote:Op maandag 30 september 2024 23:52 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Regen, zon, regen , zon, regen , zon ,maar de temperatuur was goed
Nee , en terechtquote:Op maandag 30 september 2024 23:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja die moet wel taktisch losgebikkeld worden en om dat in de mineralenmijn te doen lijkt me niet gepast
Ja het weer was echt primaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |