https://www.rtl.nl/boulev(...)gingen-aan-adres-wimquote:Ernstige beschuldigingen aan adres Wim Hof: 'Broer doet ook aangifte'
Een explosief karakter, grootheidswaanzin en jarenlange lichamelijke en psychische agressie. In 'De Volkskrant' doen vandaag de ex-vrouw en haar kinderen hun verhaal over The Iceman, oftewel Wim Hof. Er wordt namelijk een film gemaakt over het leven van de wereldberoemde Nederlander en dat terwijl hij zijn gezin jarenlang zou hebben geterroriseerd.
https://www.volkskrant.nl(...)ijk-geweld~v1175483/quote:De buitenwereld kent Wim Hof als de excentrieke Iceman. Zijn gezin ging gebukt onder huiselijk geweld
Terwijl Wim Hof uitgroeide tot een van de beroemdste gezondheidsgoeroes ter wereld, onderwierp hij zijn toenmalige gezin aan lichamelijke en psychische agressie. Nu zijn leven wordt verfilmd, spreken zijn ex, hun zoon en haar andere kinderen zich uit.
Maar hoezo tekent men zoiets op zonder daarna verdere maatregelen te nemen?quote:Op zaterdag 28 september 2024 20:12 schreef capricia het volgende:
Nou, ik was net dit artikel aan het lezen:
[..]
https://www.volkskrant.nl(...)ijk-geweld~v1175483/
Wat een nare egocentrische man. Bah. Zelfs de kinderbescherming tekende op dat Hof tijdens de contactmomenten met zijn zoon en zijn moeder seks afdwong.
Dus gewoon verkrachting.
Na bont en blauw geslagen te zijn, en een gebiedsverbod.
Serieus heftig.
Ja. Dat is deel 2, wat ik mij ook afvroeg.quote:Op zaterdag 28 september 2024 20:27 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Maar hoezo tekent men zoiets op zonder daarna verdere maatregelen te nemen?
Er gingen toch ook mensen dood bij zijn methode? Maar internationaal werd ie als een held gezien.quote:Op zaterdag 28 september 2024 20:34 schreef HeatWave het volgende:
Hoeveelste gevalletje, degene die voor de bühne het hardst deugt is van binnen het rotst, is dit nu?.
Ja, de aantijgingen lijken hier ook duidelijk gestoeld door verdere data.quote:Op zaterdag 28 september 2024 20:34 schreef capricia het volgende:
[..]
Ja. Dat is deel 2, wat ik mij ook afvroeg.
Maar dat staat even los van wat een klootzak die vent is.
Zo goed heb ik me ook weer niet in de man verdiept verder. Maar het zijn altijd die breed lachende, positiviteitsguru's die goed doen en samenleven met alles en iedereen en alles is liefde preken die later als totaalschoft bekend komen te staanquote:Op zaterdag 28 september 2024 20:36 schreef capricia het volgende:
[..]
Er gingen toch ook mensen dood bij zijn methode? Maar internationaal werd ie als een held gezien.
Ja. Zo las ik het ook.quote:Op zaterdag 28 september 2024 20:37 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Ja, de aantijgingen lijkt hier ook duidelijk gestoeld door verdere data.
Ja. eens.quote:Op zaterdag 28 september 2024 20:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zo goed heb ik me ook weer niet in de man verdiept verder. Maar het zijn altijd die breed lachende, positiviteitsguru's die goed doen en samenleven met alles en iedereen en alles is liefde preken die later als totaalschoft bekend komen te staan.
Bijna alsof ze ergens voor willen compenseren.
Zogenaamde vredesduif Gandhi is een klootzak die altijd verrassingsoorlogen begint in Civ.quote:Op zaterdag 28 september 2024 20:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zo goed heb ik me ook weer niet in de man verdiept verder. Maar het zijn altijd die breed lachende, positiviteitsguru's die goed doen en samenleven met alles en iedereen en alles is liefde preken die later als totaalschoft bekend komen te staan.
Echt onbegrijpelijk hoe makkelijk sommige mensen in de val van dit soort charlatans lopen.quote:Op zaterdag 28 september 2024 20:44 schreef capricia het volgende:
[..]
Ja. eens.
Deze man was ook bezig een guru te worden. Met een soort sekte om hem heen.
Niet mijn genre, maar wel eens iets over gezien op YT ja, lijkt me meer een geintje van de devs, maar zo goed ken ik Gandhi nou ook weer nietquote:Op zaterdag 28 september 2024 20:45 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Zogenaamde vredesduif Gandhi is een klootzak die altijd verrassingsoorlogen begint in Civ.
Yup. De mensen die jou willen vertellen hoe je je leven moet inrichten maken er zelf altijd de grootste puinzooi van.quote:Op zaterdag 28 september 2024 20:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Bijna alsof ze ergens voor willen compenseren.
Tjakka!quote:Op zaterdag 28 september 2024 20:49 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Yup. De mensen die jou willen vertellen hoe je je leven moet inrichten maken er zelf altijd de grootste puinzooi van.
Positiviteitsgoeroes zijn stuk voor stuk allemaal kwakzalvers.
Daarom heb ik als een van de weinige FOK!kers niet zo'n moeite met (en nee, dat betekent niet blindelings steun usual suspects) Trump bijv.quote:Op zaterdag 28 september 2024 20:49 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Yup. De mensen die jou (willen) vertellen hoe je je leven moet inrichten maken er zelf altijd de grootste puinzooi van.
Positiviteitsgoeroes zijn stuk voor stuk allemaal kwakzalvers.
Was het niet Gandhi die verdacht werd van sexueel misbruik van jongere dames?quote:Op zaterdag 28 september 2024 20:45 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Zogenaamde vredesduif Gandhi is een klootzak die altijd verrassingsoorlogen begint in Civ.
En moeder die op school probeert te duiden wat er gaande was, en dat men op school reageert met "Ja, het is ook wel een heel excentrieke man hč".quote:Op zaterdag 28 september 2024 20:12 schreef capricia het volgende:
Nou, ik was net dit artikel aan het lezen:
[..]
https://www.volkskrant.nl(...)ijk-geweld~v1175483/
Wat een nare egocentrische man. Bah. Zelfs de kinderbescherming tekende op dat Hof tijdens de contactmomenten met zijn zoon en zijn moeder seks afdwong.
Dus gewoon verkrachting.
Na bont en blauw geslagen te zijn, en een gebiedsverbod.
Serieus heftig.
De omgang met zijn kind is stopgezet, wat hij uiteraard vooral heel erg oneerlijk (voor zichzelf) vond.quote:Op zaterdag 28 september 2024 20:27 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Maar hoezo tekent men zoiets op zonder daarna verdere maatregelen te nemen?
For sure! Mijn 'spidey-instinct' ging jaren geleden al af bij die vent, dus kan niet zeggen dat ik geschokt ben. Dit soort figuren zijn gewoon in 99,99% van de gevallen niet helemaal fris in het hoofd, ook al zitten ze zoals Hof de halve dag met hun ballen in het ijswater.quote:Op zaterdag 28 september 2024 20:16 schreef Perrin het volgende:
Excentriek is vaak een ander woord voor onuitstaanbaar.
Wat als hij degene was die zijn vrouw van die flat af heeft gegooid en daarna met zijn auto er overheen is gereden?quote:Op zaterdag 28 september 2024 21:03 schreef Leandra het volgende:
en met wat we nu weten verbaast het me niet als het auto-ongeluk, noch het flatspringen de waarheid is.
Maar goed >25 jaar geleden en waarschijnlijk in Spanje, dus daar zal wel niks meer mee gebeuren.
Dan heeft hij niet gelogenquote:Op zaterdag 28 september 2024 21:14 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Wat als hij degene was die zijn vrouw van die flat af heeft gegooid en daarna met zijn auto er overheen is gereden?
Gandhi moet je nuken voordat hij jou nukedquote:Op zaterdag 28 september 2024 20:45 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Heb de laatste tijd helaas redelijk wat berichten over femicide gelezen in het nieuws. Deze man, die steeds volledig in controle moet zijn en waarbij alles om hem moet draaien, lijkt me wel het type dader.quote:Op zaterdag 28 september 2024 21:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
En moeder die op school probeert te duiden wat er gaande was, en dat men op school reageert met "Ja, het is ook wel een heel excentrieke man hč".
WTF?! Een moeder probeert aan te geven dat zij en haar kind(eren) mishandeld worden en je praat dat zo goed, want meneer de excentrieke man komt wel eens op TV?!
Overigens vind ik het ook ronduit bizar dat hij 2 totaal verschillende versies over de dood van zijn eerste vrouw in de media heeft gebracht, en met wat we nu weten verbaast het me niet als het auto-ongeluk, noch het flatspringen de waarheid is.
Maar goed >25 jaar geleden en waarschijnlijk in Spanje, dus daar zal wel niks meer mee gebeuren.
Ja hij kreeg waarschijnlijk ook een locatieverbod vanwege jaloeziequote:Op zaterdag 28 september 2024 21:16 schreef spectrumanalyser het volgende:
IJsmeneer heeft een reactie gegeven:
https://www.hartvannederl(...)selijk-geweld-jaloez
Hoe ver waren ze al met die film? Denk dat de interesse ietsjes minder zal zijn.
Sjamadriaan is ook al een tijdje met hem bezig. Dat wetenschappelijk onderzoek naar hem blijkt aan alle kanten te rammelen.quote:Op zaterdag 28 september 2024 20:44 schreef capricia het volgende:
[..]
Ja. eens.
Deze man was ook bezig een guru te worden. Met een soort sekte om hem heen.
Wat verder gewoon genetische 'mazzel' is, want zijn tweelingbroer, die niet aan al die meuk doet, blijkt net zo goed tegen kou te kunnen.quote:Op zaterdag 28 september 2024 21:09 schreef kladderadatsch het volgende:
[..]
For sure! Mijn 'spidey-instinct' ging jaren geleden al af bij die vent, dus kan niet zeggen dat ik geschokt ben. Dit soort figuren zijn gewoon in 99,99% van de gevallen niet helemaal fris in het hoofd, ook al zitten ze zoals Hof de halve dag met hun ballen in het ijswater.
Ja, er zijn mensen doodgegaan die de uitdrukkelijke waarschuwing om de oefeningen niet onder water te doen negeerden.quote:Op zaterdag 28 september 2024 20:36 schreef capricia het volgende:
[..]
Er gingen toch ook mensen dood bij zijn methode? Maar internationaal werd ie als een held gezien.
Waar kan ik dit vinden?quote:Op zaterdag 28 september 2024 22:30 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Verder is zijn voornaamste oefening een uitstekende manier om knetterstoned te worden zonder drugs. Je voelt je even goed voor lul staan met dat gehijg maar daarna ben je een paar uur ontzettend energiek en vredig.
Ff googlen vooral. Bijvoorbeeld:quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |