wat is er mis met deze dan?quote:
ah oke...quote:Op vrijdag 27 september 2024 22:25 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ding is sloom, gaat traag aan en beeld niet spectaculair. Geen Samsung meer voor mij
Ik heb zo'n Samsung Neo QLED ding, prima ding.quote:Op vrijdag 27 september 2024 22:17 schreef Koen66 het volgende:
Moet echt een nieuwe tv kopen, deze irriteert me
Je bent inmiddels bekomen van de ontwikkeling van de kleuren TV?quote:Op vrijdag 27 september 2024 22:23 schreef Karzai het volgende:
ik verbaas me elke dag nog steeds over de technologsche ontwikkelingen
quote:
quote:Op vrijdag 27 september 2024 22:25 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ding is sloom, gaat traag aan en beeld niet spectaculair. Geen Samsung meer voor mij
quote:
quote:Op vrijdag 27 september 2024 22:25 schreef Nizno het volgende:
[..]
ah oke...
hmm geen last van met mijn samsung...
Vreemd genoeg ik ook, serie 2022. En goedkoop was ie ook al niet. Maar er zit iets niet lekker aan dat dingquote:Op vrijdag 27 september 2024 22:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb zo'n Samsung Neo QLED ding, prima ding.
Ja ik betaalde ergens in 2023? ook wel een flink bedrag, maar echt niets te klagen, bij het minste of geringste koop ik anders toch iets nieuws.quote:Op vrijdag 27 september 2024 22:27 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Vreemd genoeg ik ook, serie 2022. En goedkoop was ie ook al niet. Maar er zit iets niet lekker aan dat ding
Deed ik vroeger wel vaker maar sinds het obstakel 'vrouw' er tussen zit iets minder. Zij heeft helemaal niks met gadgetsquote:Op vrijdag 27 september 2024 22:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja ik betaalde ergens in 2023? ook wel een flink bedrag, maar echt niets te klagen, bij het minste of geringste koop ik anders toch iets nieuws.
Geef je haar af en toe 100 euro en stuur je haar een middagje naar de Action.quote:Op vrijdag 27 september 2024 22:32 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Deed ik vroeger wel vaker maar sinds het obstakel 'vrouw' er tussen zit iets minder. Zij heeft helemaal niks met gadgets
quote:Op vrijdag 27 september 2024 22:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Geef je haar af en toe 100 euro en stuur je haar een middagje naar de Action.
Gewoon slopen dat ding. Deed die van mij ook en toen moesten we wel een nieuwe (en natuurlijk ook groterequote:Op vrijdag 27 september 2024 22:32 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Deed ik vroeger wel vaker maar sinds het obstakel 'vrouw' er tussen zit iets minder. Zij heeft helemaal niks met gadgets
Jij wou dan weer iets kleiner? Kun je zo groot niet handelen dan?quote:Op vrijdag 27 september 2024 22:39 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Gewoon slopen dat ding. Deed die van mij ook en toen moesten we wel een nieuwe (en natuurlijk ook grotere) Dan zet je in op extreem belachelijk groot en krijg je uiteindelijk degene die je wil.
Mij boeit het niet zo, maar gut ik gun hem ook wel watquote:Op vrijdag 27 september 2024 22:40 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Jij wou dan weer iets kleiner? Kun je zo groot niet handelen dan?
Waarom denk je in godsnaam dat je met een Belg aan die kant Engels kunt praten?quote:Op vrijdag 27 september 2024 22:34 schreef Dr_Flash het volgende:
Voor alle fans: Dr_Flash in TRV / Fles' Travelsnacks #9
Ten eerste staat nergens dat ik met een Belg praat.quote:Op vrijdag 27 september 2024 22:43 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Waarom denk je in godsnaam dat je met een Belg aan die kant Engels kunt praten?
Je kunt toch wel Frans?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |