abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215110468
k heb onlangs online een offerte ondertekend met mijn handtekening die er wel iets anders uitziet dan normaal. Voor de zekerheid iets anders gedaan. Maar vind het wel vreemd dat ik vooraf contant moet betalen als ze langskomen voordat ze beginnen met inladen en op eindadres contant betalen voordat ze uitladen. Nu zie ik wel goeie reviews op google en andere sites. Maar zijn die reviews betrouwbaar. Toen ik online ondertekende zag ik ook ergens ip adres staan? Dat vond ik wel vreemd. Het is geen erkense verhuizer maar staat wel ingeschreven bij kvk en niwo voor vergunning van goederen. Het bedrijf is in Den Haag gevestigd maar is geen bedrijfspand met logo. Weet niet of dat normaal is? Ik heb via verhuisoffertes.com offerte opgevraagd en hun reageerden heel snel en alles netjes doorgenomen. Nu staat er dat ze 15 filialen/bedrijfspanden ofzo hebben. Krijg wel telkens dezelfde man aan de lijn. Een 06 nummer en een algemeen nummer heb ik gebeld.

Kan iemand mij hierbij helpen of het zo hoort of dat het wel vreemd is? Weet niet of sit zo vaker gebeurd en dat het normaal is?

[ Bericht 60% gewijzigd door Vonkenboer op 28-09-2024 10:03:07 (OP teruggeplaatst) ]
  Spellchecker vrijdag 27 september 2024 @ 19:07:20 #2
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_215110493
Welk bedrijf is het?
pi_215110510
Bew*st verhuizen. Weet niet of ik hier naam kan neerzetten of dat het weggehaald word. Met u in midden.

[ Bericht 82% gewijzigd door Vonkenboer op 29-09-2024 12:26:43 (OP teruggeplaatst) ]
  vrijdag 27 september 2024 @ 19:57:30 #4
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_215110871
Zie inderdaad ook overwegend goede reviews, en ze komen niet direct over als fake.
Wat wel wat apart is is dat het hoofdkantoor van dit bedrijf, dat al 25 jaar bestaat en blijkbaar 15 vestigingen heeft, in een container gevestigd is. Maar kan natuurlijk zijn dat ze van daaruit alleen coördineren en voor de verhuizingen zelf altijd andere bedrijven/zzp'ers inhuren.

Het betalen vooraf.. Ik heb het zelf nog nooit meegemaakt, maar kan me voorstellen dat het wel eens voor is gekomen dat mensen de rekening achteraf niet betalen en dit de oplossing is.

Als je op google naar "bew*st verhuizen + opgelicht" zoekt kom je ook niet direct iets verontrustends tegen.

Zo op het eerste gezicht lijkt het gewoon een goed verhuisbedrijf.
  vrijdag 27 september 2024 @ 20:11:05 #5
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_215110991
]Ik heb onlangs online een offerte ontvangen met een handtekening die er wel iets anders uitziet dan normaal. Voor de zekerheid iets anders gedaan. Werd vergezeld van een mail dat de opdrachtgever het wel vreemd vindt dat hij vooraf contant moet betalen als we langskomen, voordat we beginnen met inladen en dat hij op eindadres contant betalen voordat we uitladen. Wij hebben goeie reviews op google en andere sites. Kan ik deze klant accepteren? Ik zie hem nergens terug op reviewsites.
Prrrrr
  Spellchecker vrijdag 27 september 2024 @ 20:19:14 #6
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_215111061
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 september 2024 19:57 schreef kwiwi het volgende:
Zie inderdaad ook overwegend goede reviews, en ze komen niet direct over als fake.
Wat wel wat apart is is dat het hoofdkantoor van dit bedrijf, dat al 25 jaar bestaat en blijkbaar 15 vestigingen heeft, in een container gevestigd is. Maar kan natuurlijk zijn dat ze van daaruit alleen coördineren en voor de verhuizingen zelf altijd andere bedrijven/zzp'ers inhuren.

Het betalen vooraf.. Ik heb het zelf nog nooit meegemaakt, maar kan me voorstellen dat het wel eens voor is gekomen dat mensen de rekening achteraf niet betalen en dit de oplossing is.

Als je op google naar "bew*st verhuizen + opgelicht" zoekt kom je ook niet direct iets verontrustends tegen.

Zo op het eerste gezicht lijkt het gewoon een goed verhuisbedrijf.
23 vestigingen kwiwi!
pi_215111329
Soms hoor je dat er nepreviews zijn. Maar neem aan dat google reviews wel betrouwbaar zijn.
pi_215111489
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2024 20:47 schreef Maan1234 het volgende:
Soms hoor je dat er nepreviews zijn. Maar neem aan dat google reviews wel betrouwbaar zijn.
Nou, nee:
https://nos.nl/op3/artike(...)or-ons-neprestaurant
https://www.ad.nl/koken-e(...)ripadvisor~a4cfbb51/
https://www.telegraaf.nl/(...)ecensies-hoe-kan-dat

In dit geval zie ik niks op bekende sites waar wordt gewaarschuwd voor oplichters, dat is een goed teken.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
pi_215111529
deze bedrijf broer
pi_215112557
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 september 2024 19:04 schreef Maan1234 het volgende:
Ik heb de tekst weggehaald. Dankjewel voor de reacties. Ik heb er vertrouwen in.
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 september 2024 19:09 schreef Maan1234 het volgende:
Bedankt voor de reacties
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2024 20:47 schreef Maan1234 het volgende:
Welkom in onze community ( geregistreerd vrijdag 27 september 2024 @ 18:48)
We kijken uit naar jouw volgende waardevolle bijdrage.
-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')