Ik speel ook wel eens flight simulator, ben ik nu ook stoer?quote:Op vrijdag 27 september 2024 15:21 schreef mascara-klodder het volgende:
Wat een stoere mensen die vliegers
Alsof ze daar zo hard vlogenquote:Op vrijdag 27 september 2024 15:21 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Die burgers hebben geen flauw idee van de snelheid van een Fighting Falcon
Ik denk dat ik stoerder benquote:Op vrijdag 27 september 2024 15:22 schreef FvanS het volgende:
[..]
Ik speel ook wel eens flight simulator, ben ik nu ook stoer?
quote:Op vrijdag 27 september 2024 15:23 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik denk dat ik stoerder ben
Doen ze (bijna) dagelijksquote:Op vrijdag 27 september 2024 15:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
De Belgen steken nu onze grens over! Doen een rondje Weert
Ik kan goed overweg met de Lazer in GTA Online. Ben ik ook stoer?quote:Op vrijdag 27 september 2024 15:23 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik denk dat ik stoerder ben
Oke Paulquote:Op vrijdag 27 september 2024 15:26 schreef Paul het volgende:
ECHT WATJES DIE VLIEGERS, MAAR GOED DAT DE F16 STOPT
KLEIN SPATJE REGEN EN EN DAN VAN BOEHOE NOU DAN DURF IK NIET TE VLIEGEN MEER HOOR BOEHOE! STUMPERDS!
quote:Op vrijdag 27 september 2024 15:26 schreef Paul het volgende:
ECHT WATJES DIE VLIEGERS, MAAR GOED DAT DE F16 STOPT
KLEIN SPATJE REGEN EN EN DAN VAN BOEHOE NOU DAN DURF IK NIET TE VLIEGEN MEER HOOR BOEHOE! STUMPERDS!
In VR?quote:Op vrijdag 27 september 2024 15:22 schreef FvanS het volgende:
[..]
Ik speel ook wel eens flight simulator, ben ik nu ook stoer?
Ik had wel gedacht dat hij nog even een drankje en bitterballetje zou doen voor vertrek naar Belgiequote:Op vrijdag 27 september 2024 15:28 schreef FvanS het volgende:
[..]
Gaat weer naar de thuisbasis lijkt me (Kleine-Brogel)
quote:
Die kisten moeten dan ook nog een jaar of tien mee daar.quote:
Volgens mij nog een jaar of 4 toch?quote:Op vrijdag 27 september 2024 15:31 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
[..]
Die kisten moeten dan ook nog een jaar of tien mee daar.![]()
België was erg laat met de keuze voor een opvolger van de F16.
Er zit een groot verschil tussen de eerste F-35's ontvangen en een volledig squadron Initial Operational Capable (IOC) te hebben en uiteindelijk een oude kist helemaal uit te faseren. In het geval van NL 2016 > 2021 > 2024.quote:Op vrijdag 27 september 2024 15:32 schreef FvanS het volgende:
[..]
Volgens mij nog een jaar of 4 toch?
Het doel was wel 2028 geloof ik maar ja. Tot die tijd zullen we nog genoeg F16s boven NL zien vliegen in elk geval. En dat is alleen maar mooiquote:Op vrijdag 27 september 2024 15:35 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Er zit een groot verschil tussen de eerste F-35's ontvangen en een volledig squadron Initial Operational Capable (IOC) te hebben en uiteindelijk een oude kist helemaal uit te faseren. In het geval van NL 2016 > 2021 > 2024.
Dat duurt nog wel even voor België dus, met slechts 1 trainingstoestel in de VS tot dusverre.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |