+1quote:Op vrijdag 27 september 2024 14:55 schreef Coeus het volgende:
Balen. Sta ik op mijn balkon weg te waaien
Stig en ik stalken elkaarquote:
Eindhoven airport is officieel ook een militair vliegveld, kunnen ze die nog even meepakkenquote:Op vrijdag 27 september 2024 14:55 schreef Whiskers2009 het volgende:
Voor Volkel zou ik toch naar het noorden gaan ipv het zuiden..
Ik vond het ook mooi, werd er ook wel nostalgisch van. Vroeger hoorde ik ze veel vaker. Zag en hoorde ze net eigenlijk per toevalquote:Op vrijdag 27 september 2024 14:53 schreef xpompompomx het volgende:
Hier(Breda) vlogen ze net laag over de stad.![]()
Wat heb ik dat geluid gemist sinds ze op Gilze-Rijen zijn overgegaan op helikopters.
Hebben ze al gedaanquote:Op vrijdag 27 september 2024 14:56 schreef FvanS het volgende:
[..]
Eindhoven airport is officieel ook een militair vliegveld, kunnen ze die nog even meepakken
quote:Op vrijdag 27 september 2024 14:56 schreef Whiskers2009 het volgende:
Inmiddels koers richting Volkel
Cool!quote:Op vrijdag 27 september 2024 14:56 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik vond het ook mooi, werd er ook wel nostalgisch van. Vroeger hoorde ik ze veel vaker. Zag en hoorde ze net eigenlijk per toevaltoen ik uit de auto stapte.
Ik zie je wel verschijnenquote:Op vrijdag 27 september 2024 14:55 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Nu weet ik ongeveer waar jij woont.
Ik ook..quote:Op vrijdag 27 september 2024 14:53 schreef xpompompomx het volgende:
Hier(Breda) vlogen ze net laag over de stad.![]()
Wat heb ik dat geluid gemist sinds ze op Gilze-Rijen zijn overgegaan op helikopters.
Lees hier gewoon een beetje meequote:Op vrijdag 27 september 2024 14:58 schreef Paul het volgende:
Huh zijn ze weer opgestegen? WAarom staat nergens duidelijke uitleg
Met een sip omlaag hangend gezicht?quote:Op vrijdag 27 september 2024 14:58 schreef mascara-klodder het volgende:
* mascara-klodder gaat balkondeuren weer sluiten.
Ze zijn onderhand weer gelandquote:Op vrijdag 27 september 2024 14:58 schreef Paul het volgende:
Huh zijn ze weer opgestegen? WAarom staat nergens duidelijke uitleg
quote:Op vrijdag 27 september 2024 14:58 schreef mascara-klodder het volgende:
* mascara-klodder gaat balkondeuren weer sluiten.
Nietquote:Op vrijdag 27 september 2024 14:59 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ze zijn onderhand weer geland
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |