Lord!quote:
Stigs!quote:
Jazeker! Heerlijk hierquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 13:29 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Stigs!![]()
Alles nog wel in Denemarken?
Geen lekkere dames gezien?quote:
Meer het type eland.quote:
Eugh! Ik streep Denemarken meteen van mijn lijst af.quote:
quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 19:14 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Eugh! Ik streep Denemarken meteen van mijn lijst af.
quote:
Mogguh Groeps en iedereen hier!quote:
Lord!quote:
Slaperig?quote:
Beetje.quote:
Hier hoop ik geburl te horen zoquote:Op woensdag 2 oktober 2024 19:03 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Beetje.Gelukkig houdt de muziek mij wat wakker.
Een eland? Kan onmogelijk je vriendin zijn.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 19:05 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Hier hoop ik geburl te horen zo
Nee die nietquote:Op woensdag 2 oktober 2024 19:06 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Een eland? Kan onmogelijk je vriendin zijn.
Nou, doe er wat aan! Show them who's boss!quote:Op woensdag 2 oktober 2024 19:08 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee die nietGisteren dachten we het wel gehoord te hebben. Maar nu teveel omgevingsgeluiden.
Ja, sta al boos te kijkenquote:Op woensdag 2 oktober 2024 19:09 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Nou, doe er wat aan! Show them who's boss!
Ben nu wel benieuwd naar wat er in de bossen zit.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 19:10 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja, sta al boos te kijken
Een stel domme golfersquote:Op woensdag 2 oktober 2024 19:11 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ben nu wel benieuwd naar wat er in de bossen zit.
Pak hun clubs af.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 19:12 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Een stel domme golfers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |