nah, base jumpers doen dat toch ook.quote:Op vrijdag 27 september 2024 14:09 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Vraag me af of dat echt zou helpen, voordat ie open is lig je denk ik al op de grond?
O ja dat is waar.quote:Op vrijdag 27 september 2024 14:09 schreef dud0r het volgende:
[..]
nah, base jumpers doen dat toch ook.
Ik kwam laatst weer wat dingen daarover tegen. Blijft altijd indruk maken.quote:Op vrijdag 27 september 2024 14:07 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Beetje als tijdens 9/11 op een verdieping boven de brand zitten
Ik vind ook wel bijzonder hoe ik soms nog steeds nieuwe beelden tegenkom op YouTube.quote:Op vrijdag 27 september 2024 14:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik kwam laatst weer wat dingen daarover tegen. Blijft altijd indruk maken.
Zodra ik dit las hoorde ik ze overkomen heel kortquote:Op vrijdag 27 september 2024 14:12 schreef Recce het volgende:
@:cherrylips, er komen er twee bij jou langs. Ik heb er net vijf zien vliegen hier.
snap ik, had expres in spoiler gedaanquote:Op vrijdag 27 september 2024 14:12 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik wil dat helemaal niet zien eigenlijk
Met welk id kun je ze zien met Flightradar? Weet jij dat?quote:Op vrijdag 27 september 2024 14:12 schreef Recce het volgende:
@:cherrylips, er komen er twee bij jou langs. Ik heb er net vijf zien vliegen hier.
Dat je zulke dingen live ziet als niet duidelijk is wat de uitkomst is, nou ja ok. Maar zodra je weet dat die mensen dood zijn gegaan vind ik het persoonlijk verder ook niet meer om gepast om te delen eigenlijk.quote:Op vrijdag 27 september 2024 14:12 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik wil dat helemaal niet zien eigenlijk
Voor militaire vliegtuigen kijk ik hier: https://globe.adsbexchange.com/quote:Op vrijdag 27 september 2024 14:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Met welk id kun je ze zien met Flightradar? Weet jij dat?
Gewoon wieltjes onder maken, wieeeeeeeeequote:Op vrijdag 27 september 2024 14:16 schreef datismijnmening het volgende:
Jezus ging net bijna op mijn bek op de tegels van het bordes![]()
Regen + rubbers van de krukken gaan niet samen. Welke drol is verantwoordelijk voor deze ontwerpfout?
quote:Op vrijdag 27 september 2024 14:17 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Gewoon wieltjes onder maken, wieeeeeeeee
Wat een dommiesquote:Op vrijdag 27 september 2024 14:12 schreef Crack_ het volgende:
Oh monteurs van zo'n windturbine hebben wel een katrol met touw mee om zichzelf naar beneden te kunnen laten zakken. Maar dat is best een groot pakket (ongeveer formaat tent in zak) en velen nemen die niet mee
Oh nee zo bedoelde ik het niet hoorquote:Op vrijdag 27 september 2024 14:13 schreef Crack_ het volgende:
[..]
snap ik, had expres in spoiler gedaanmaar snap ook dat je dan toch klikt en daarna denkt 'wait a moment'
Thanks!quote:Op vrijdag 27 september 2024 14:17 schreef Recce het volgende:
[..]
Voor militaire vliegtuigen kijk ik hier: https://globe.adsbexchange.com/
onze lieve heerquote:Op vrijdag 27 september 2024 14:16 schreef datismijnmening het volgende:
Regen + rubbers van de krukken gaan niet samen. Welke drol is verantwoordelijk voor deze ontwerpfout?
ahhh, was even bang dat je nu helemaal verdrietig was zeg maarquote:Op vrijdag 27 september 2024 14:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh nee zo bedoelde ik het niet hoor![]()
Die foto, ja heftig, wist gewoon niet hoe dat afgelopen was.
Maar al die 9/11 footage opzoeken doe ik niet
Jij blijft gewoon binnen met je kapotte gestel.quote:Op vrijdag 27 september 2024 14:16 schreef datismijnmening het volgende:
quote:Op vrijdag 27 september 2024 14:16 schreef datismijnmening het volgende:
Zou ik van het weer wel bijna wordenquote:Op vrijdag 27 september 2024 14:20 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ahhh, was even bang dat je nu helemaal verdrietig was zeg maar
Moet naar de huidtherapeutquote:Op vrijdag 27 september 2024 14:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jij blijft gewoon binnen met je kapotte gestel.
Testo killerquote:Op vrijdag 27 september 2024 14:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zou ik van het weer wel bijna worden![]()
Zo maar even een dutje doen
Lekkerquote:Op vrijdag 27 september 2024 14:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zou ik van het weer wel bijna worden![]()
Zo maar even een dutje doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |