SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Baby darling doll face honey
ies rassiessiezme want die zwarte gaat langzamer want die witte houdt hem bij door de buitenbogchdtquote:
Een gemiddeld rijtjeshuis is 4,8 meter breed. Dus 83 van die woningen naast elkaar is ongeveer 400 meter.quote:Op vrijdag 27 september 2024 12:55 schreef Crack_ het volgende:
[..]
kun je dit misschien aanwijzen, niet op schaal aub
Ja is goedquote:Op vrijdag 27 september 2024 13:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ies rassiessiezme want die zwarte gaat langzamer want die witte houdt hem bij door de buitenbogchdt
quote:Op vrijdag 27 september 2024 13:08 schreef Crack_ het volgende:
[..]
moet ook beetje oppepperig zijn, hoeft niet per se nederlands te zijn
Dit was de vorige
FEEL THE RAIN ON YOUR SKIN, NO ONE ELSE CAN FEEL IT FOR YOU
ONLY YOU CAN LET IT IN, NO ONE ELSE NO ONE ELSE CAN SPEAK THE WORDS ON YOUR LIPS
DRENCH YOURSELF IN WORDS UNSPOKEN
LIVE YOUR LIFE WITH ARMS WIDE OPEN
TODAY IS WHERE YOUR BOOK BEGINS
ik had nooit door dat dit nummer zo ontzettend positief is ingestoken
Even opgeslagen, de livestream gaat beginnen!!quote:Op vrijdag 27 september 2024 13:09 schreef AirwiN het volgende:
Deze heeft wel Una Paloma Blanca vibes vind ik.
Jaa, die is al een stuk beter en vrolijkerquote:
Teringquote:Op vrijdag 27 september 2024 13:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Een gemiddeld rijtjeshuis is 4,8 meter breed. Dus 83 van die woningen naast elkaar is ongeveer 400 meter.
*slaat ook opquote:Op vrijdag 27 september 2024 13:13 schreef Modus het volgende:
[..]
Als je hier niet blij van wordt (en van de tackiness) ben je echt levensmoe
ik denk het?quote:Op vrijdag 27 september 2024 13:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Gaan ze allemaal naar Oekraïne?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |