Dacht misschien niet fit. Maar die is toch drie klassen beter dan dat andere ventje.quote:Op zondag 29 september 2024 18:19 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ajax is geen voetbalclub maar een FM-simulatie.
Ja maar volgens de ''data'' is die moe en moet die rusten .quote:Op zondag 29 september 2024 18:21 schreef Elan het volgende:
[..]
Dacht misschien niet fit. Maar die is toch drie klassen beter dan dat andere ventje.
mannen of vrouwen handbal?quote:Op zondag 29 september 2024 18:25 schreef Lt.Bookman het volgende:
Als die Ihattaren ons punten kost switch ik naar handbal.
Was ikquote:Op zondag 29 september 2024 18:19 schreef KlapMongeaul het volgende:
Welke fokker hier riep ook alweer dat Brobbey in potentie beter is dan Haaland?
Zit wel een verschil tussen Banel en Rasmussen en wat er op het eind op het veld staat natuurlijk.quote:Op zondag 29 september 2024 17:41 schreef Scorpie het volgende:
[..]
En RKC staat wat compacter dan Besiktas.
of was ajax zo goed?quote:Op zondag 29 september 2024 18:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat rkc is echt heel slecht zeg.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja faberski moet je wel echt rustig brengen denk ik. Doet het goed bij jong ajax en veel potentie iig. Moet wel wat bij daar iddquote:Op zondag 29 september 2024 18:49 schreef Mestreech1990 het volgende:
Banel en Rasmussen kunnen echt niet meer. Ik zou zelfs Faberski al eerder gaan brengen in plaats van Rasmussen. In de winterstop moeten ze echt een linksbuiten kopen of huren. Daar komt nu niet echt een talent aan (of Axel moet eindelijk blessurevrij blijven).
Hij heeft vandaag weer bewezen dat hij pure middelmaat is.quote:
En tegen Duitsland was ie top. Conclusie, veel te wisselvallig.quote:Op zondag 29 september 2024 18:55 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Hij heeft vandaag weer bewezen dat hij pure middelmaat is.
Ik heb geen Mexicaanse held.quote:Op zondag 29 september 2024 18:58 schreef Pedroso het volgende:
[..]
En tegen Duitsland was ie top. Conclusie, veel te wisselvallig.
Maar nog altijd waardevoller dan jouw Mexicaanse held.
daar zijn twijfels over.quote:Op zondag 29 september 2024 18:59 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Ik heb geen Mexicaanse held.
Is ie ook. Daarnaast ook veel te vaak geblesseerd. Daar ga je je als (sub)topclub toch niet meer aan branden.quote:Op zondag 29 september 2024 18:55 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Hij heeft vandaag weer bewezen dat hij pure middelmaat is.
wel dreigender in die 20 minuten dan banel en rasmussen de afgelopen 100 potjes. En effectiever.quote:Op zondag 29 september 2024 19:04 schreef Tjacka het volgende:
Godts speelde niet fantastisch maar maakt wel weer een goal. Wel lekker aangezien we geen vervanger hebben
Hebben Banel en Rasmussen überhaupt ooit gekund dan?quote:Op zondag 29 september 2024 18:49 schreef Mestreech1990 het volgende:
Banel en Rasmussen kunnen echt niet meer. Ik zou zelfs Faberski al eerder gaan brengen in plaats van Rasmussen. In de winterstop moeten ze echt een linksbuiten kopen of huren. Daar komt nu niet echt een talent aan (of Axel moet eindelijk blessurevrij blijven).
Die heb je wel namelijk van Axel Dongen. Alleen die is telkens blessaquote:Op zondag 29 september 2024 19:04 schreef Tjacka het volgende:
Godts speelde niet fantastisch maar maakt wel weer een goal. Wel lekker aangezien we geen vervanger hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |