Bedankt voor de correctie. Hij kon dat altijd fantastisch, de laatste 2 maanden lukt het nog niet eens naar de persoon naast hem. Geen idee wat er gebeurt is. Zelfde met zijn vrije trappen en corners. Gaat nergens over.quote:Op zondag 29 september 2024 16:22 schreef over_hedge het volgende:
[..]
den boomen. Maar hij is wel iemand die een linie kan overslaan en brobby kan bereiken
Goed voor de stappentellerquote:Op zondag 29 september 2024 17:25 schreef Origami94 het volgende:
Hso rennen ze met de bal in de 16 helemaal naar de achterlijn om een voorzet te geven?
Ik heb nog liever Akpom op linksbuiten dan Bergwijn. Of Banel.quote:Op zondag 29 september 2024 17:29 schreef Black-Death het volgende:
Toch weiger ik te verlangen naar Bergwijn.
9 miljoen gevangen en nagenoeg niks laten zien. Aanvoerder onwaardig ook, mis je echt niks aan.quote:Op zondag 29 september 2024 17:29 schreef Black-Death het volgende:
Toch weiger ik te verlangen naar Bergwijn.
Er staat ook wel weer een andere opstelling natuurlijk.quote:Op zondag 29 september 2024 17:30 schreef Scorpie het volgende:
Iedereen was ook wel beetje te optimistisch na donderdag. Dit spel ligt gewoon in de lijn der verwachting dit seizoen.
Brobbey.quote:Op zondag 29 september 2024 16:22 schreef over_hedge het volgende:
[..]
den boomen. Maar hij is wel iemand die een linie kan overslaan en brobby kan bereiken
En RKC staat wat compacter dan Besiktas.quote:Op zondag 29 september 2024 17:38 schreef Wotte het volgende:
[..]
Er staat ook wel weer een andere opstelling natuurlijk.
Ajax amateurs staan nog compacter dan Besiktas. Maar er is toch genoeg ruimte, doen er alleen niks mee. En Brubby moet nog even wakker worden.quote:Op zondag 29 september 2024 17:41 schreef Scorpie het volgende:
[..]
En RKC staat wat compacter dan Besiktas.
Ik ben al blij dat er überhaupt progressie is en het verdedigend geen gatenkaas meer is..quote:Op zondag 29 september 2024 17:30 schreef Scorpie het volgende:
Iedereen was ook wel beetje te optimistisch na donderdag. Dit spel ligt gewoon in de lijn der verwachting dit seizoen.
Vraag me oprecht af wat met hem gebeurt is. Was nooit een hoogvlieger en traag in alles wat die doet. Maar zijn hele techniek lijkt verdwenen nog maar te zwijgen over zijn spelinzicht.quote:Op zondag 29 september 2024 18:08 schreef peaceman het volgende:
Henderson mag dan geen hoogvlieger zijn, maar van de Boomen is ook bepaald niet best.
Ajax is geen voetbalclub maar een FM-simulatie.quote:Op zondag 29 september 2024 18:15 schreef Elan het volgende:
Hoezo was Traore niet in de basis begonnen dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |