Eens. Voorhoede is voornamelijk dramatisch. Kalokoh, Konadu, (Banel) allemaal KKD brandhout.quote:Op maandag 30 september 2024 20:35 schreef Wotte het volgende:
[..]
Samen met Faberski, Janse en Ramaj niet geheel onaardig perspectief. Die Alders zie ik het ook wel in zitten.
3/4 echt met perspectief al door laten stromen is al ruim voldoende natuurlijk.quote:Op maandag 30 september 2024 20:37 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
[..]
Eens. Voorhoede is voornamelijk dramatisch. Kalokoh, Konadu, (Banel) allemaal KKD brandhout.
Koers van de dag, of sterker nog van het uur. Scorebordjournalistiek ten voeten uit.quote:Op maandag 30 september 2024 22:14 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Het Nederlands meningendiscours bewijst met de meningen over Farioli's wisselbeleid wel failliet te zijn.
Ja wel leuk denk ik, ben zelf aanwezig iig. Niet hele arena trouwens. Lange zijde eerste ring en wellicht 1 korte zijde zoiets.quote:
Dan klopt dit stukje tekst niet.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 18:49 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
Ja wel leuk denk ik, ben zelf aanwezig iig. Niet hele arena trouwens. Lange zijde eerste ring en wellicht 1 korte zijde zoiets.
quote:Schitterend nieuws! Het legendeduel tussen Ajax en Real Madrid is uitverkocht. De helden van weleer spelen op zondag 17 november in een bomvolle Johan Cruijff Arena!
of het moet echt nog de afgelopen dagen zijn veranderd maar toen ik de kaarten kocht stond er echt duidelijk dat een deel van het stadion zou leegblijvenquote:
Klopt, al is Henderson wel een gemis. Ook al zijn er mensen die daar anders over denkenquote:Op woensdag 2 oktober 2024 10:47 schreef Black-Death het volgende:
Slavia moet toch wel te pakken zijn, of vergis ik me nu heel erg?
Zeker wel een gemis idd. Faberski wel leuk voor die jongenquote:Op woensdag 2 oktober 2024 11:01 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Klopt, al is Henderson wel een gemis. Ook al zijn er mensen die daar anders over denken
Slavia draait wel heel goed, al mag je vraagtekens zetten bij de tegenstand. Besiktas was ook nog ongeslagen. Maar Henderson had ik er graag bij gehad.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 10:47 schreef Black-Death het volgende:
Slavia moet toch wel te pakken zijn, of vergis ik me nu heel erg?
ik reken nog steeds nergens op, ook morgen niet.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 11:33 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Slavia draait wel heel goed, al mag je vraagtekens zetten bij de tegenstand. Besiktas was ook nog ongeslagen. Maar Henderson had ik er graag bij gehad.
Die is chronisch stuk.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 11:36 schreef Lt.Bookman het volgende:
Waar hangt die Amourricho eigenlijk uit? Die jongen speelde een handvol minuten bij Jong en is weer verschwunden.
Als is het alleen al omdat van den Boomen het alternatief is.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 11:01 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Klopt, al is Henderson wel een gemis. Ook al zijn er mensen die daar anders over denken
Een puntje zou ook prima zijn. Hierna Qarabag uit en Tel Aviv thuis, dan moet je er prima voorstaan.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 11:40 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
ik reken nog steeds nergens op, ook morgen niet.
Wel even in de pas blijven lopen he Maxi. Wij gaan als Ajax supporters uit van Europa League winst.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 11:41 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Een puntje zou ook prima zijn. Hierna Qarabag uit en Tel Aviv thuis, dan moet je er prima voorstaan.
Prima speler als hij in zijn kracht wordt gebruikt, maar ik denk niet dat daar een rol voor is bij dit Ajaxquote:Op woensdag 2 oktober 2024 11:41 schreef Wotte het volgende:
[..]
Als is het alleen al omdat van den Boomen het alternatief is.
Ook geblesseerd en Fitz Jim ook. Dit wordt dus vrij weinig morgen.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 12:36 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Bertrand Traoré leidt ons naar het beloofde land.
Nu alweer blessures...?quote:Op woensdag 2 oktober 2024 14:10 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Ook geblesseerd en Fitz Jim ook. Dit wordt dus vrij weinig morgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |