Topclub onwaardig natuurlijk, kom op man. Je bent en blijft Ajax. Juist omdat Feyenoord ook aan het wankelen is moet je toch bloed ruiken?quote:Op maandag 30 september 2024 11:40 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik heb echt 0 verwachtingen van dit seizoen om eerlijk te zijn.
Je kunt wel bloed ruiken maar als Banel en Ramussen op de flanken staan en Branco ergens daar achter ziekenhuis ballen staat te geven kom je nog niet zo heel ver.quote:Op maandag 30 september 2024 12:01 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Topclub onwaardig natuurlijk, kom op man. Je bent en blijft Ajax. Juist omdat Feyenoord ook aan het wankelen is moet je toch bloed ruiken?
Feyenoord is momenteel echt brandhout; die zijn dit jaar gewoon te pakken denk ik hoor. Denk dat je gerust iets groter mag denken. Die Italiaan is echt beter dan die Deense priester die Feyenoord voor de groep heeft staan. En met het vertrek van de 2 meter lange gekrulde Andrea Pirlo naar Brighton heeft Feyenoord ook een behoorlijk jasje uitgedaan. Hancko is wel supergoed, die kan naar elke topclub in de wereld toe maar om 1 of andere reden komen ze maar niet. Supergek @CR7 .quote:Op maandag 30 september 2024 12:08 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
[..]
Je kunt wel bloed ruiken maar als Banel en Ramussen op de flanken staan en Branco ergens daar achter ziekenhuis ballen staat te geven kom je nog niet zo heel ver.
Edit; en ik ga nu stoppen met zure comments op Banel en co. Ben blij met de 3 punten, en mijn oogballen kunnen weer uit de glorix.
Haha baft zich maar even in bij onze Amsterdamse vrienden alleen om mij in het gesprek te benoemen. Dan ben je als zogenaamde PSV'er wel echt diep gezonken hoor.quote:Op maandag 30 september 2024 12:30 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Feyenoord is momenteel echt brandhout; die zijn dit jaar gewoon te pakken denk ik hoor. Denk dat je gerust iets groter mag denken. Die Italiaan is echt beter dan die Deense priester die Feyenoord voor de groep heeft staan. En met het vertrek van de 2 meter lange gekrulde Andrea Pirlo naar Brighton heeft Feyenoord ook een behoorlijk jasje uitgedaan. Hancko is wel supergoed, die kan naar elke topclub in de wereld toe maar om 1 of andere reden komen ze maar niet. Supergek @:CR7 .
Heel boos.quote:Op maandag 30 september 2024 12:38 schreef CR7 het volgende:
[..]
Haha baft zich maar even in bij onze Amsterdamse vrienden alleen om mij in het gesprek te benoemen. Dan ben je als zogenaamde PSV'er wel echt diep gezonken hoor.
Heeft ESPN hier dan een forumaccount?quote:Op maandag 30 september 2024 11:32 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Jawel
ESPN denkt dat het lek boven is
Sinds jij de enorme kwaliteiten van Wieffer tov verlepte poffertjes Veerman en Schouten hebt onderkend ben ik je iets meer gaan waarderen. Je moet alleen geen vergelijkingen meer doen.quote:Op maandag 30 september 2024 12:44 schreef Wotte het volgende:
Fijn om te zien dat je een nieuwe persoonlijke vete hebt @:CR7
Onbewust heb zelfs jij door dat dit idd de volgorde is.quote:Op maandag 30 september 2024 13:27 schreef Scorpie het volgende:
Wat doen ene Wieffer, Veerman en Schouten in dit topic.
Banel, ach, Banel. Samen met Rasmussen het schoolvoorbeeld van de failliete jeugdopleiding van Ajax.quote:Op maandag 30 september 2024 13:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
Werd vanmorgen wakker, nog steeds pijn aan mijn ogen van Banel.
Het ziet er in ieder geval defensief al beter uit dan vorig seizoen. Natuurlijk zijn ze nog niet echt getest, maar zeven keer de nul in twaalf officiële duels is al andere koek dan zes keer de nul in 45 wedstrijden.quote:Op maandag 30 september 2024 11:40 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik heb echt 0 verwachtingen van dit seizoen om eerlijk te zijn.
Dames eerst.quote:Op maandag 30 september 2024 13:34 schreef CR7 het volgende:
[..]
Onbewust heb zelfs jij door dat dit idd de volgorde is.
@ESPNquote:Op maandag 30 september 2024 13:18 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Heeft ESPN hier dan een forumaccount?
Nieuw realisme in Amsterdam.quote:Op maandag 30 september 2024 14:20 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Het ziet er in ieder geval defensief al beter uit dan vorig seizoen. Natuurlijk zijn ze nog niet echt getest, maar zeven keer de nul in twaalf officiële duels is al andere koek dan zes keer de nul in 45 wedstrijden.
Lekker makkelijk welquote:Op maandag 30 september 2024 13:48 schreef Scorpie het volgende:
..... van de failliete jeugdopleiding van Ajax.
Dat wordt genieten van D. Christoffel Annum-Assamoah Konaduquote:Op maandag 30 september 2024 16:29 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
We kunnen vanavond wel veilig JA kijken op ESPN 2, géén Banel of Ramussen.
Je vingers aflikken bij de rushes van Precious Joel Uche-Chukwu Ugwu als.....rechtsback.quote:Op maandag 30 september 2024 19:22 schreef Wotte het volgende:
[..]
Dat wordt genieten van D. Christoffel Annum-Assamoah Konadu
Ze maken trouwens wel veel fouten daar bij jong-Ajax zeg Harry.quote:Op maandag 30 september 2024 20:02 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
[..]
Je vingers aflikken bij de rushes van Precious Joel Uche-Chukwu Ugwu als.....rechtsback.
Samen met Faberski, Janse en Ramaj niet geheel onaardig perspectief. Die Alders zie ik het ook wel in zitten.quote:Op maandag 30 september 2024 20:27 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
Niet om aan te gluren. Mokio is wel prima, die komt er wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |