Zou dat helpen?quote:Op donderdag 26 september 2024 21:55 schreef BlackLining het volgende:
Tja zo werkt dat he.
Ga sporten.
Dat gezegde geldt dan ook alleen voor mensen die "te oud zijn om te bewegen". Vaak in de dertig notabenequote:Op donderdag 26 september 2024 21:55 schreef Hiddendoe het volgende:
Je moet mij eens horen als ik 's morgens uit bed kom.
Een roestige robot. Alles knarst en piept en kraakt.
Ouderdom komt met gebreken.
Zegt men.
Nou het gekke is dat het juist kwam toen ik nog heel veel sporte, zwemmen, fietsen en wandelen.quote:Op donderdag 26 september 2024 21:55 schreef BlackLining het volgende:
Tja zo werkt dat he.
Ga sporten.
Ja oke het hoeft niet perse te betekenen dat er iets mis is...quote:Op donderdag 26 september 2024 21:59 schreef Doedezemaar het volgende:
Mijn lijf knakt al m’n hele leven, vroeger bij turnen hoorde je dat door de hele oefenzaal en vroegen mensen zich wel eens af of ik uit elkaar viel.
Hoeveel keer?quote:Op donderdag 26 september 2024 21:51 schreef hoechst het volgende:
Erg irritant.
Iedere keer als ik m buig hoor ik het een aantal keer totdat ik die buig beweging een aantal keer herhaald heb.
En ik ben pas 36.
Nee joh.quote:Op vrijdag 27 september 2024 09:14 schreef Seeburg54 het volgende:
Het zal wel banden/ spieren zijn. Wel vervelend.
Misschien kan een goeie fysio er wat mee.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |