die snapte ik ook niet.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 10:42 schreef Anouk83 het volgende:
Gisteren aflevering 1 en 2 gekeken, treurig om te zien. Oké, je wordt 18, jeugdzorg is klaar met je, ouders nemen je niet terug in huis, dus daar zit je dan bij de nachtopvang van het Leger des Heils.
Ja volgens mij kwamen ze daar allevier niet voor in aanmerking door hun drugsverslavingquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 10:57 schreef fespo het volgende:
[..]
die snapte ik ook niet.
je hebt toch heel veel begeleidwonen/woongroepen projecten voor volwassene.
Waarom mogen ze niet terug naar huis?quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 10:42 schreef Anouk83 het volgende:
Gisteren aflevering 1 en 2 gekeken, treurig om te zien. Oké, je wordt 18, jeugdzorg is klaar met je, ouders nemen je niet terug in huis, dus daar zit je dan bij de nachtopvang van het Leger des Heils.
Bij Xaron was het dat z'n gedrag en drugsgebruik dermate uit de hand liepen dat ze hem voor de veiligheid van broertjes/zusjes niet meer in huis wilden. De rest ben ik na 2 afleveringen nog niet achterquote:Op dinsdag 1 oktober 2024 14:12 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Waarom mogen ze niet terug naar huis?
Ik heb intussen alle vier de afleveringen gekeken en dit is een goeie analysequote:Op zaterdag 5 oktober 2024 01:26 schreef Dutch_view het volgende:
Die Andy zat lekker ongeïnteresseerd zijn 14 zaken aan te luisteren bij de rechter![]()
21 jaar, het boeit hem allemaal weinig en geen schuldgevoel. Ben bang dat Andy dan aan de verkeerde kant van de streep blijft leven.
Bijvoorbeeld Lars komt dan heel anders over en lijkt ook te leren van wat er is gebeurd
Zag dat je alles kunt vooruitkijken op NPO, ook zonder betaald abbo.quote:Op zondag 6 oktober 2024 22:31 schreef Anouk83 het volgende:
[..]
Ik heb intussen alle vier de afleveringen gekeken en dit is een goeie analyse
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |