quote:Op maandag 28 oktober 2024 18:46 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
We kijken al uit naar je volgende epistel op, wat zal het zijn, 13 november misschien...? Niet vergeten te vermelden dat het je niets boeit natuurlijk.
Ik heb het niet eens over woke gehad.quote:Op maandag 28 oktober 2024 18:47 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Echt he
Zichzelf druk maken over iets wat ie toch niet gaat kopen.
Nu heb ik een broertje dood (RIP) aan al die woke bullshit, maar minstens net zo vervelend vind ik dat fanatieke, tot op het obsessieve af, anti-woke gebeuren).
Zie idd wisselende reviews over Veilguard.
Net zo vreemd als het huilen over het feit dat ik een review postquote:Op maandag 28 oktober 2024 18:47 schreef Koffieplanter het volgende:
> 'De reviews bewijzen mijn gelijk dat deze game shit is!'
> De reviews zijn positief.
> 'Nee, die reviews tellen niet!!!'
Wat een vreemde bezigheden van iemand die geloof ik ergens in de 40 is.
Klap in het gezichtquote:
Ik kan hier gewoon een review posten en aangeven dat het Bioware trash is, zonder dat het gelijk door meneertje Koffieplanter wordt benoemd dat ik ergens boos (???) over wordtquote:
Skill up kan ik wel waarderen, ik moet die van Mortismal nog kijken .quote:Op maandag 28 oktober 2024 18:34 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Waarvan? De game is trash, de zoveelste van Bioware na Anthem, Dragon Age Inquisition en Mass Effect Andromeda
Je kan niet eens kiezen wat je wil zeggen, laat staan een x boos zijn op je party members.
Maarja dat zou je weten als je de video uberhaupt hebt gekeken.
MrMatty is trouwens 1 van de allergrootste Bioware fans qua content creators maargoed
SkillUp vindt het ook maar rotzooi
quote:Op maandag 28 oktober 2024 18:50 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Maar het boeit hem niet hoor.
Ik ben chill ik ben ondertussen gewoon aan het eten en op YT de SkillUp review aan het kijkenquote:
quote:Op maandag 28 oktober 2024 18:48 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ik heb het niet eens over woke gehad.
Stukje MMaRsu.quote:Op maandag 28 oktober 2024 18:39 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
En nu zijn de reviews er die gelijk bewijzen dat woke onzin gewoon een game slecht maakt.
Dat was niet mijn hoofdpunt. Maar als jij graag als een trans wil spelen in dit spel be my guest manquote:
Idem hier. Games van Bioware zijn al lang geen 'must buy' meer voor me. En DA Inquisition was ook de laatste voor mij..quote:Op maandag 28 oktober 2024 18:51 schreef MMaRsu het volgende:
[..]!!!
Het boeit me idd niet. Al jaren geen Bioware games gekocht. Allemaal rotzooi na Mass Effect.
De laatste was Dragon Age Inquisition. Die kreeg ook 'goede' reviews, was zelfs game of the year.
Maar tering wat was dat een extreem matige RPG ook.
Gelukkig kwam The Witcher 3 een jaar later uit, en liet ons ff zien dat er ook gewoon nog goede RPG developers zijn.
Ik heb dat ook met deze generatie consoles. XSX en PS5 bieden gewoon weinig soeps in mijn ogen. Op Switch is het echter wel genieten. Gisteren Live a Live uitgespeeld, en dat is echt een topgame. Zo worden ze niet meer gemaakt...quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 08:30 schreef Morri2 het volgende:
Gaat iemand hier de open beta van Monster Hunter Wilds proberen? Die zou ergens deze week van start gaan.
Ik vind het heerlijke spellen. Eigenlijk 'grindy as hell', maar ik heb er toch lol aan. Ik hoorde alleen dat deze wat meer gericht is op casual spelers en makkelijker wordt dan de voorgangers. Ik vond eerlijk gezegd Monster Hunter Rise al niet zo pittig meer, en een beetje een teleurstelling. Ik ga de beta zeker eerst spelen om te kijken of ik het iets vind.
Ik koop de laatste tijd nauwelijks spellen meer. De laatste was Baldur's Gate 3. Ik kan nergens meer echt enthousiast van worden
Ik wilde de Switch al niet in het PS5 topic noemen, maar ik heb dus hetzelfde...De Switch staat bij mij wél regelmatig aan. Een vriend van me heeft vorige week nog een Switch gekocht. Idem. PS staat te verstoffen en de Switch draait lekker op volle toeren.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 08:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik heb dat ook met deze generatie consoles. XSX en PS5 bieden gewoon weinig soeps in mijn ogen. Op Switch is het echter wel genieten. Gisteren Live a Live uitgespeeld, en dat is echt een topgame. Zo worden ze niet meer gemaakt...
Homofoob!!!!!!quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 08:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ook even gekeken. Mijn enige Bioware game is Jade Empire. Is gewoon niet mijn developer. Maar zo werkt dat bij mij. Als ik het niet leuk vind, dan speel ik het niet.
Ik ga verder niemand afzeiken omdat ze het niet spelen.
Alleen @:ang3l omdat hij zo moeilijk deed over Witcher 3 en Final Fantasy IX
Je kan echt niet over beta cucks beginnen als je een groot deel van je leven op een internet forum slijt, gastquote:Op maandag 28 oktober 2024 18:45 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Tja met zulke reviewers.. beta cucks
[ afbeelding ]
Zeg ik dat dan?quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 08:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je kan echt niet over beta cucks beginnen als je een groot deel van je leven op een internet forum slijt, gast![]()
What do you think you are, an Alpha?
Was altijd al kwetsendquote:Op maandag 28 oktober 2024 17:58 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ik dacht dat dit inmiddels bij wet verboden was?
Ign geen 10 waaat. Zeker te weinig geld gekregen:Dquote:Op maandag 28 oktober 2024 18:46 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
IGN is wel betrouwbaar idd
[..]
Raar dat de reviews van de grote websites allemaal enorm positief zijn, maar die van de YT content creators niet.
Reviews lijken ook helemaal niet op elkaar
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |