quote:Op donderdag 26 september 2024 00:01 schreef Nober het volgende:
De rechtse media schijt weer een activistisch artikel uit. En door.
Het is indirect noch subtiel. Maar ook logisch, zie plompzakker's post hierboven.quote:
Dus omdat ze tegen de genocide zijn die Israel uitvoert zijn ze voor Hamas?quote:Op donderdag 26 september 2024 09:22 schreef IntensiveGary het volgende:
[..]
Het is indirect noch subtiel. Maar ook logisch, zie plompzakker's post hierboven.
Wel jammer. Had altijd wel een zwak voor ze. Vond het wel een sympathieke club.
Ga weg met je onzin.quote:Op donderdag 26 september 2024 09:23 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dus omdat ze tegen de genocide zijn die Israel uitvoert zijn ze voor Hamas?
Nuance is onzin, oke duidelijk. Weet ik genoegquote:
Welke nuance? Ik zag alleen je leugen.quote:Op donderdag 26 september 2024 09:25 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nuance is onzin, oke duidelijk. Weet ik genoeg
Dat Yesildinges het zo probeert te framen wil natuurlijk niet zeggen dat dat ook echt zo is.quote:Op donderdag 26 september 2024 08:21 schreef OxygeneFRL het volgende:
https://nos.nl/artikel/25(...)-is-wat-het-betekent
Palestijnse watermeloen leidt tot ophef in Tweede Kamer, dit is wat het betekent
VVD-leider Yesilgöz beschuldigde haar collega-fractievoorzitter Ouwehand (Partij voor de Dieren) deze week in de Tweede Kamer van Jodenhaat en het steunen van Hamas. De aanleiding? Deze tweet waarin Ouwehand voor het debat aankondigde stukken watermeloen uit te delen.
Ouwehand reageerde onmiddellijk en zei dat Yesilgöz "heel goed weet dat de watermeloen symbool staat voor de Palestijnse vlag". Het fruit "toont solidariteit met de Palestijnse bevolking", zei ze.
Maar Yesilgöz hield vol dat er sprake was van een zogenoemd hondenfluitje: een op het oog onschuldig symbool of een formulering waarvan de goede verstaander precies weet welke haatboodschap ermee wordt bedoeld. Ook lang voor het uitbreken van de oorlog in Gaza, als minister van Justitie en Veiligheid, wees ze op het gevaar van antisemitische "hondenfluitjes".
Het is toch te triest voor woorden dat een extreem linkse partij als Partij voor de dieren hamas steunt
Leugen? Oke. Ik wist niet dat feiten tegenwoordig ook al leugens waren.quote:Op donderdag 26 september 2024 09:26 schreef IntensiveGary het volgende:
[..]
Welke nuance? Ik zag alleen je leugen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |