ja omdat dat aparte signalen zijnquote:Op woensdag 25 september 2024 22:16 schreef mario390 het volgende:
op olweb.tv werkt mitele
somige zender, maar geen gran herm.
Je post nu Nederlands , beetje Duits en Spaans door elkaar ..... wel verwarrend hoorquote:Op woensdag 25 september 2024 22:36 schreef mario390 het volgende:
luciaa en maica als de andern fgegeten hebben hebben
de 2 maquillandose gemakt
kroop? wanneer? vanacht?quote:Op woensdag 25 september 2024 23:11 schreef chufi het volgende:
wou het net zeggen... Edi sliep ook of kroop in Elsas bed
Ze is wel blondquote:Op donderdag 26 september 2024 00:13 schreef mario390 het volgende:
dat gevt het toch niet, wat boeit me vanessa
Maar als Vio daar had gewoond dan zou je dat te weinig vinden ..quote:Op donderdag 26 september 2024 00:39 schreef mario390 het volgende:
en ur was de switchstream in secrethuis
Ik las het maar hij zal er van uitgaan dat iedereen wel de gratis stream heeft .. dus het heeft geen zin om daarheen e switchen .quote:Op donderdag 26 september 2024 00:50 schreef mario390 het volgende:
ik moest me nu in chat anmelden, dat ik hem zeggen kann
Hij geeft haar de schuld .. want zij had al een ander Jorge.. blablabla.. foto etcquote:Op donderdag 26 september 2024 01:16 schreef mario390 het volgende:
wat zegt hij? ik kann niet spanisch?
Ze gaat weer de fout in zo .. krijgt ze weer spijt van ... ik ga zo slapenquote:Op donderdag 26 september 2024 01:47 schreef mario390 het volgende:
zij praat schnell, stream weer weg
Jorge is een militair (special forces) en die kan niet tegen het gedrag van de meeste bewoners .. dat is tegen zn aard en daar zit ie dus mee..quote:Op donderdag 26 september 2024 12:56 schreef mario390 het volgende:
om zo half 5 führte jorge selbstgespräche, ik geloof die heeft problemen
weg .edi enn vio.
violeta kwam om kort vor 5 00 vragen of hij niet oook slapen
gaan will, die zei dann ;;ik heb je gezegd kom niet ,ik will
allein zijn,hij is dann naar blaue kamer slapen gegaan
Ja maar er zijn altijd mensen die denken het wel te kunnen maar dan toch gek worden ..quote:Op donderdag 26 september 2024 13:40 schreef mario390 het volgende:
ja maar het is toch ook dat ding met vio
en als hij in zowat gaat weet hij
toch dat daar veel gedrag is, bij over
15 mensen
Violeta heeft nooit gezegd dat er een secret casa is .. Na het gala is ze naar het hotel en later naar huis gegaan tot ze dr opbelden om naar binnen te gaan.. Edi denkt dat het gelogen is omdat ze er bij moet glimlachenquote:Op donderdag 26 september 2024 13:54 schreef mario390 het volgende:
wat is hier bedoelt???
En ningun momento ha salido de la boca de Violeta decir que hay otra casa. Ha dicho que despues de la gala se fue al hotel y que estuvo en su casa hasta qje la llamaron para entrar. Lo que pasa que Edi intuye que no fue asi porque a ella le daba la risa al decirlo
Het begin ... toen de eerste mensen het huis in gingen en Nerea Violeta samen stonden met dat verhaal en toen gekozen werd voor Nerea om naar binnen te gaan ...quote:
Volgens mij was het geheim van Laura dat ze niet mocht vertellen de er een secret casa was. Als alle geheimen nu verteld zouden zijn dan moeten ze nu ook weten dat er een secret casa is ... Daarom komen volgens mij alle 5 bewoners van daar vanavond terug het huis in ..quote:Op donderdag 26 september 2024 14:31 schreef mario390 het volgende:
wanneer dat klopt dat zij dat heruitvertelte an ed,
dann werd zij toch expulsar
staat 50 keer zo op twitter ,dat ze horten dat zij sei wat van huis b
oh nooo
Dat wordt vast wel opgelost .. en geloof niet alles wat er op twitter staat.quote:Op donderdag 26 september 2024 14:40 schreef mario390 het volgende:
maar vio zall dat niet vertelen, dat gaat niet goed
Heb je je pc al eens gereboot / opgeschoondquote:Op donderdag 26 september 2024 15:00 schreef mario390 het volgende:
ik draai nog door wanneer niet straks en stream werkt
Misschien ligt dat aan internet in Oostenrijk ivm overstromingenquote:Op donderdag 26 september 2024 15:04 schreef mario390 het volgende:
vandaag naar spanien alles nur halb schnelle geschwindigkeit![]()
![]()
vandaag 40 % gisteren 80%
Ja maar er kunnen we verbindingen verbroken zijn,quote:Op donderdag 26 september 2024 15:17 schreef mario390 het volgende:
nee zijn geen overstromingen meer
maar waarschijnlijk lopen jouw verbindingen via Wenen ..quote:Op donderdag 26 september 2024 15:31 schreef mario390 het volgende:
ik ben toch in kärnten , daar was geen overstroming
OKquote:Op donderdag 26 september 2024 15:36 schreef mario390 het volgende:
snap jou het niet,de hebben alles weer opgeruimt en kllaargemakt is geen storing
gebruik je de chrome extension?quote:Op donderdag 26 september 2024 15:41 schreef mario390 het volgende:
nu is madrid gelb circle met tot 80%
Nee wel omhelzingquote:Op donderdag 26 september 2024 16:06 schreef mario390 het volgende:
heb jij de zoen gezieen vannacht bij de gesprek??
Ik het geen proton vpnquote:Op donderdag 26 september 2024 16:35 schreef mario390 het volgende:
maar de zeggen me vpn not can supported mitele
dann snap ik niet hoe jij dat kijkt
Ja die kans is groot ,, iig de blauwe kamerquote:Op donderdag 26 september 2024 16:48 schreef mario390 het volgende:
als ze bed vor neuken kregen dann weet dat
toch weer dat hele huis gaan nog meer haar
nominieren
CyberGhost heb ik al wat jaren ..quote:Op donderdag 26 september 2024 17:02 schreef mario390 het volgende:
blijv hier bitte, welke Vpn heb je ??
Ik heb er niets over gehoord.. Het lijkt me ook nog te vroeg in het spel .. En als ik Vio was zou ik weigeren ..quote:
Fazenda of Grande Fratello is er ook nogquote:Op donderdag 26 september 2024 17:22 schreef mario390 het volgende:
wat was dat dann vor onzin van jorge will je
en 2te date? deze idiot will wat inszenieren over
haar moeder hennweg,vresselijk deze mens
dat is, maar heb ik in iptv, en dat is geen antwortquote:Op donderdag 26 september 2024 17:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Fazenda of Grande Fratello is er ook nog
JJ ja dat is een apart mannetje ..quote:Op donderdag 26 september 2024 17:27 schreef mario390 het volgende:
[..]
dat is, maar heb ik in iptv, en dat is geen antwort
op mijn vraag wat jorge de tv-mann vor en
vresselijk idiot is
Nee lijkt mij ook niet ,, maar ja GH bepaalt en daar heeft ze voor getekend .. niet haar moederquote:Op donderdag 26 september 2024 17:31 schreef mario390 het volgende:
hij kann dat toch niet maken wanneer haar moeder
dat niet will
Nee dat zijn waarschijnlijk landen waar ze servers hebben.... maar dus veel meer landenquote:Op donderdag 26 september 2024 17:39 schreef mario390 het volgende:
moet ik bij cyber ghost vor elke land server bestellen daar staat duitsland,frankreich,USA,Australien,kanada
wat is met bedoelt?
Ja op de officiele sitequote:Op donderdag 26 september 2024 17:44 schreef mario390 het volgende:
wat is wanneer dat met cyber ghost ook niet werkt ?
stream je mitele op de offizielle site?
succesquote:Op donderdag 26 september 2024 17:54 schreef mario390 het volgende:
oke proefperiod geklikt en
heeft zo download gestartet
Nee volgens mij niet. Ik zou wel even rebootenquote:Op donderdag 26 september 2024 17:59 schreef mario390 het volgende:
werd je uitgelogd hier als je cyb.ghost anheeft ? ?
Van CyberG of Mitele?quote:Op donderdag 26 september 2024 18:14 schreef mario390 het volgende:
de anmeldingstor ladet nu al 2 min, ooh noo
Heb je geen email ontvangen?quote:Op donderdag 26 september 2024 18:45 schreef mario390 het volgende:
de anmeldetor nehmt dat password niet
met dat ik bij offiziel. cyb.ghost angemeldet ben
Omdat je eerder al proefperiode aan hebt gevraagdquote:Op donderdag 26 september 2024 18:53 schreef mario390 het volgende:
nee maar ik ben wel op offiz.cyb.ghost site angemeeldet
maar dat tor zegt proefperiod niet möglich
Dat weet ik niet meerquote:Op donderdag 26 september 2024 18:58 schreef mario390 het volgende:
daar zit vio op rote sofa bij jorge, welke urtijd was dat?
Ja dat denkt ze goed.quote:Op donderdag 26 september 2024 19:05 schreef mario390 het volgende:
ik denk zo dat violeta denkt dat ze somige punten kregt bij nominate
niet zonder een Mitele Plus abonnement ...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja kennelijkquote:Op donderdag 26 september 2024 19:48 schreef mario390 het volgende:
dat was dann tochh wat offizielles,en offiz.site
De genomineerden wel .... 1 of 2 vertrekkenquote:Op donderdag 26 september 2024 19:57 schreef mario390 het volgende:
moeten ze altijd donnerstag alle koffer packen?
Ik weet het niet mario... Ik had wel ooit Atresplayer international... maar geen idee welk pakket je nodig hebt om stream Plus 2 te kijkenquote:Op donderdag 26 september 2024 20:17 schreef mario390 het volgende:
welke plus zall ik vor stream 2 nehmen IS DE BASIC ?
https://www.mitele.es/suscripciones/
Jij kent geen Spaans dus zou ik ook geen abo nemen .. Op de Internationale abo na , zijn alle Abo's alleen in Spanje beschikbaar. De internationale zou moeten werken juist zonder VPN .. En de kans bij de andere ABO's is aanwezig dat ze je blocken omdat je een VPN gebruikt. Dat doen ze bij Atresplayer bv.quote:Op donderdag 26 september 2024 20:30 schreef mario390 het volgende:
je kunnt spannisch en weet dat ook niet? ik denk exclusivos contidos
jaa maar de basico kann ik kijken zonder vpn?quote:Op donderdag 26 september 2024 20:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Jij kent geen Spaans dus zou ik ook geen abo nemen .. Op de Internationale abo na , zijn alle Abo's alleen in Spanje beschikbaar. De internationale zou moeten werken juist zonder VPN .. En de kans bij de andere ABO's is aanwezig dat ze je blocken omdat je een VPN gebruikt. Dat doen ze bij Atresplayer bv.
Alleen vanuit Spanje, dus niet vanuit oostenrijk... En met VPN misschien, maar ze kunnen checken of je VPN gebruikt en dat blokken ze dan misschien. Voor alle Abo's moet je je ook registreren .. Voor International weet ik niet zeker of de live-streams van GH er ook inzitten .. Ik zou het zo latenquote:Op donderdag 26 september 2024 20:56 schreef mario390 het volgende:
[..]
jaa maar de basico kann ik kijken zonder vpn?
Dat verschilt per land en aanbieder .. GF kan ik alleen met VPN kijken of je weet welquote:Op donderdag 26 september 2024 21:11 schreef mario390 het volgende:
hoezo doen de deze option ?
in italie is dat niet
Geen idee... kan ook weer voor Javier en Vanessa zijnquote:Op donderdag 26 september 2024 21:24 schreef mario390 het volgende:
maar is het ombedingt vor vio en ed gedacht ?
Misschien is ze vanavond niet uitgenodigdquote:Op donderdag 26 september 2024 21:27 schreef mario390 het volgende:
de moeder kann haar ook uit de zendung nehmen, dann is vertrag ook egal
Die meiden ruilen in al die shows altijd alle kleren met elkaar ... wel lullig voor Maite en Laura die toch wat afwijkende maat hebbenquote:
In het begin had ik daar problemen mee, maar nu werkt het gewoon .... soms reset ik de VPN ff door te disconnecten en opnieuw te verbinden .... Zou wel veiliger zijn ook als het met VPN werktquote:Op donderdag 26 september 2024 21:34 schreef mario390 het volgende:
telecinco heb ik op iptv, nur weet
ik niet of werkt met vpn an
Als straks (om 2 uur pas) de liveshow is afgelopen switch je weer naar de GH stream.. ook dat duurt altijd even, maar nooit zolang (eerst tekst dan bloemen) en misschien is dan de plus stream ook weer op twitchquote:
denk 3 of 4 dagen geleden voor het laatst..quote:Op donderdag 26 september 2024 21:48 schreef mario390 het volgende:
hoelang heeft vanessa niet geneukt?
Dat kan ook...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
meestal niet ..quote:Op donderdag 26 september 2024 22:09 schreef mario390 het volgende:
zien de bewohner ook de showtrailer met de zoen gistern?
Ik heb Tele5 er op staanquote:Op donderdag 26 september 2024 22:22 schreef mario390 het volgende:
okee uitgeloggd, maar stream 1 nog gran hermano testbeeld komisch, jij ook?
De gratis stream gaan altijd uit tijdens de live-showquote:Op donderdag 26 september 2024 22:39 schreef mario390 het volgende:
ja maar waarom hebben ze dit keer uitgeschalten?
oudste in Vanessa met 39 of 41 ...quote:Op donderdag 26 september 2024 22:43 schreef mario390 het volgende:
ik dacht wel maite is 45, zij is 35
nee dienstag weet ik dat ik bij vertdtgratis stream 1 kijktequote:Op donderdag 26 september 2024 22:47 schreef chufi het volgende:
[..]
ja alleen op zondag dinsdag en donderdag
maar het is al jaren zoquote:Op donderdag 26 september 2024 22:51 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee dienstag weet ik dat ik bij vertdtgratis stream 1 kijkte
Ja dat zei JJ dat er teveel waren voor het huis . Er is geen plek voor iedereenquote:Op donderdag 26 september 2024 23:05 schreef mario390 het volgende:
vanavond zijn nu 18 mensen geloof ik
Nee iedereen gelijk daar.. vanaf nu zal er wel wat komenquote:Op donderdag 26 september 2024 23:09 schreef mario390 het volgende:
van secret gaat ook jemand? zijn de nominiert gewezen?
Nerea zal ook zo wel bij de anderen komen ....quote:Op donderdag 26 september 2024 23:13 schreef mario390 het volgende:
achzo mijn god de vriendin van vio![]()
Ja nu wel maar als ik Vio moet geloven kenden ze elkaar nauwelijksquote:Op donderdag 26 september 2024 23:13 schreef mario390 het volgende:
achzo mijn god de vriendin van vio![]()
4 jaren alquote:Op donderdag 26 september 2024 23:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja nu wel maar als ik Vio moet geloven kenden ze elkaar nauwelijks
Nee klopt .... waarschijnlijk komt er nu een poll om te bellenquote:Op donderdag 26 september 2024 23:19 schreef mario390 het volgende:
van de secret huis was toch niemand nominiert
Ja dat zei ik al en er gaan echt mensen naar huisquote:Op donderdag 26 september 2024 23:20 schreef mario390 het volgende:
maar ik snap niet waarom nerea en laura daar henn gaan
daar komt nog was
ach ze hebben zich niet soms gezien?quote:Op donderdag 26 september 2024 23:21 schreef chufi het volgende:
[..]
4 jaar geleden .. hoe het daarvoor was weet ik niet
het moet niet nerea en laura zijnquote:Op donderdag 26 september 2024 23:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dat zei ik al en er gaan echt mensen naar huis
4 jaar geleden had Vio kort iets met Luis en dat vond Nerea niet leuk want zij vond Luis wel leuk en toen hebben ze elkaar niet meer gezien /gesproken tot openings gala ...quote:Op donderdag 26 september 2024 23:23 schreef mario390 het volgende:
[..]
ach ze hebben zich niet soms gezien?
Vanessa zou de beste kandidate zijnquote:Op donderdag 26 september 2024 23:23 schreef mario390 het volgende:
[..]
het moet niet nerea en laura zijn
Ze zullen wel wat hebben gezegd over Javier en Jorge hub dubbelspel wat niet mochtquote:Op donderdag 26 september 2024 23:28 schreef mario390 het volgende:
niemand snapt meer wat,ik ook niet
na de reclame wordt het huis weer gevuld, maar met wie ....quote:Op donderdag 26 september 2024 23:30 schreef mario390 het volgende:
oh mann, ze zijn helemal door de wind
Ik vind het tot nu toe wel verrassendquote:Op donderdag 26 september 2024 23:36 schreef mario390 het volgende:
als dat nach 3 wochen zo spannend is
watn komt daar nog
en de italiener denkt hij is de beste
in spanie jaquote:Op donderdag 26 september 2024 23:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik vind het tot nu toe wel verrassend
klopt 10 minuten nogquote:Op donderdag 26 september 2024 23:50 schreef mario390 het volgende:
het was toch gezegd, de secrethuis bestaat nach
donderdag niet meer`?
Niet zo laat misschien marioquote:Op vrijdag 27 september 2024 00:03 schreef mario390 het volgende:
madre vio kijkt misschien geen stream
de moet toch elsa met ed gezien hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |