Touché.quote:Op woensdag 25 september 2024 22:36 schreef Scorpie het volgende:
[..]
En de vleesetende Grote Wolf dan?
Ik denk dat kleine Eva erg gelukkig is als ze dit topic leest.quote:Op woensdag 25 september 2024 22:45 schreef Jippie het volgende:
Kunnen jullie net zo goed tekenen als kleine Eva?
Leuke prijs voor haarquote:Op woensdag 25 september 2024 22:47 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Ik denk dat kleine Eva erg gelukkig is als ze dit topic leest.![]()
Gelukkig is die kans klein en gaat ze lekker naar Disneyland.
Daar heb ik tegenwoordig chatGPT voorquote:Op woensdag 25 september 2024 22:45 schreef Jippie het volgende:
Kunnen jullie net zo goed tekenen als kleine Eva?
Al een eendenfamilie laten tekenen?quote:Op woensdag 25 september 2024 22:49 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Daar heb ik tegenwoordig chatGPT voor
Waar maak je je druk om...quote:Op woensdag 25 september 2024 22:50 schreef DrDentz het volgende:
De personages zijn bedacht door de 9-jarige Eva. Zij werd geselecteerd als een van de vijf finalisten uit de 7000 inzendingen voor een tekenwedstrijd ter ere van het 90-jarige bestaan van het stripfiguur. Er waren 300 kinderen en genodigden aanwezig bij de bekendmaking van haar personages.
Dat de eenden bruin gekleurd zijn is opvallend omdat de strip vooral uit witte eenden bestaat, zoals Donald Duck, zijn neefjes Kwik, Kwek en Kwak en zijn vriendin Katrien. Volgens hoofdredacteur Ferdi Felderhof is dit geen redactionele keuze, maar geeft dit wel aan dat er onder de lezers behoefte is aan diverse verhalen.
Duizenden stemmen
De nieuwe buurvrouw is een eend die werkt als timmervrouw. "Eva Hamerslag maakt van alles zelf voor in en om haar huis. Ze kan niet tegen verspilling en ziet in alles iets dat ze kan hergebruiken", schreef de winnares van de tekenwedstrijd bij haar inzending.
Eva Hamerslag kan volgens haar bedenker niet goed tegen ongelijkheid. "De ruzie tussen haar buurmannen vindt ze maar kinderachtig."
[ afbeelding ]
Godverdomme, nu ben ik echt kwaad geworden. Ten eerste geloof ik niet dat dat door een 9-jarige is bedacht. En ten tweede vinkt die nieuwe kuteend toevallig alle woke-vakjes af: zwart, vrouw, single mom, milieubewust, tegen ongelijkheid, tegen het idee dat een man moet klussen. Dat is dus niet door een kind bedacht maar gewoon door de woke redactie geïnjecteerd en gebracht alsof het van een minderjarige lezer komt. Flikkert op zeg!
Ik niet, halve wereld staat in brand. Van mij part komen er groen gestippelde eenden in Duckstad wonen..quote:
De liefde voor de Donald Duck zit diep hier, soms op het hilarische af. Maar ik ben met ‘m eens dat erg opvalt hoe die nieuwe bewoner in mekaar steekt. Niks voor een 9-jarige.quote:Op woensdag 25 september 2024 23:00 schreef Jippie het volgende:
[..]
Ik niet, halve wereld staat in brand. Van mij part komen er groen gestippelde eenden in Duckstad wonen..
Nee een bever familie:quote:Op woensdag 25 september 2024 22:54 schreef Jippie het volgende:
[..]
Al een eendenfamilie laten tekenen?
quote:Laten we een nieuwe dierenfamilie creëren die past in de wereld van Duckstad!
### Familie Bever
**Naam:** De familie Bever (voornaamhoofdpersonage: Brik Bever)
#### Achtergrond:
De familie Bever is een hardwerkende, nauwgezette familie die al generaties lang bekend staat om hun vaardigheden als bouwers en ambachtslieden. Ze hebben een klein bouwbedrijf in Duckstad, genaamd "Bever Bouw", en zijn verantwoordelijk voor de constructie van verschillende bruggen, dammen en zelfs enkele gebouwen in de stad.
#### Karakters:
1. **Brik Bever** (Vader)
- **Uiterlijk:** Een stevige, bruinharige bever met een brede staart en altijd een bouwhelm op.
- **Karaktereigenschappen:** Brik is een no-nonsense type die altijd de klus wil klaren. Hij is trots op zijn werk en heeft een groot plichtsgevoel. Hij is erg loyaal aan zijn familie en vrienden, maar kan soms wat te serieus zijn.
- **Rol:** Hij leidt "Bever Bouw" en werkt vaak samen met Dagobert Duck, hoewel hij regelmatig moet onderhandelen over een eerlijk loon.
2. **Betty Bever** (Moeder)
- **Uiterlijk:** Een elegante, lichtbruine bever met een modieuze bril en een georganiseerde uitstraling.
- **Karaktereigenschappen:** Betty is de slimme organisator van de familie. Ze regelt de financiën en administratie van het bouwbedrijf en houdt alles gestructureerd. Ze heeft ook een zachte, zorgzame kant en is vaak degene die de familie bij elkaar houdt.
- **Rol:** Ze bemiddelt vaak als Brik en hun zoon het niet eens kunnen worden. Daarnaast heeft ze een grote interesse in kunst en houdt ze zich bezig met creatieve projecten.
3. **Bink Bever** (Zoon)
- **Uiterlijk:** Een jonge, sportieve bever met een stoere look en vaak in een overall.
- **Karaktereigenschappen:** Bink is avontuurlijk, maar wat ongeduldig. Hij houdt ervan om nieuwe manieren te ontdekken om dingen te bouwen en uit te vinden. Soms komt hij in de problemen omdat hij te snel wil gaan zonder te luisteren naar het advies van zijn ouders.
- **Rol:** Bink wil graag in de voetsporen van zijn vader treden, maar heeft zijn eigen ideeën over hoe dingen gedaan moeten worden. Hij komt vaak met gekke uitvindingen die soms helpen en soms desastreuze gevolgen hebben.
#### Verhaallijnideeën:
- **Bever versus Donald:** Brik Bever en Donald Duck raken verwikkeld in een grappige wedstrijd om een klus te klaren, waarbij ze elkaar telkens proberen te overtreffen. Het eindigt natuurlijk in totale chaos.
- **De Dam der Dammen:** De familie Bever wordt ingehuurd om een nieuwe dam te bouwen voor de stad, maar al snel blijkt dat het project veel grotere uitdagingen met zich meebrengt dan verwacht, met als gevolg komische avonturen.
- **Innovatie of Traditie:** Bink wil een geavanceerde robot gebruiken om het werk sneller te doen, maar Brik vertrouwt meer op de traditionele bouwmethoden van de familie. Dit leidt tot een strijd tussen vader en zoon die tot hilarische situaties leidt.
Wat denk je van deze familie in Duckstad?
Die hebben we al gehad hoor 😀quote:Op woensdag 25 september 2024 23:07 schreef capuchon_jongen het volgende:
Nog een paar jaar en de eerste zwarte sint met zijn blanke pieten is een feit
Of een zwarte kerstman
Je zou zeggen dat die vlogger beter past bij de doelgroep, maar wie ben ik.quote:Op woensdag 25 september 2024 23:07 schreef Wantie het volgende:
Het is 1 groot duister Woke complot tegen de boze witte man![]()
Anyway, dit zijn de finalisten:
[ afbeelding ]
En hier zie je de personen achter de 5 gekozen finalisten:
Als ik aan ChatGPT “happy thick beavers” vraag te genereren zegt hij dat hij dat niet mag doenquote:Op woensdag 25 september 2024 23:09 schreef Jippie het volgende:
[..]
Plaatje? Beverfamilie past toch ook wel in Duckstad?
Gebaseerd op eigen familie. Hoezo niks voor een negen jarige?quote:Op woensdag 25 september 2024 23:02 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
De liefde voor de Donald Duck zit diep hier, soms op het hilarische af. Maar ik ben met ‘m eens dat erg opvalt hoe die nieuwe bewoner in mekaar steekt. Niks voor een 9-jarige.
quote:Op woensdag 25 september 2024 23:07 schreef capuchon_jongen het volgende:
Nog een paar jaar en de eerste zwarte sint met zijn blanke pieten is een feit
Of een zwarte kerstman
Ander diersoort. Dogs, owls, Salmons?quote:Op woensdag 25 september 2024 23:11 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Als ik aan ChatGPT “happy thick beavers” vraag te genereren zegt hij dat hij dat niet mag doen
En zwart, en vrouw, en single mom, en milieubewust, en tegen ongelijkheid en tegen het idee dat een man moet klussen (copyright drDentz). En een 9-jarige vindt dit een geweldig nieuw karakter? Ik geloof dat niet.quote:Op woensdag 25 september 2024 23:12 schreef Ixia het volgende:
[..]
Gebaseerd op eigen familie. Hoezo niks voor een negen jarige?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |