Vind haar sympathieker dan anderen. Bijv one tricky pony Sav die alleen maar Sri Lankees doetquote:Op dinsdag 15 oktober 2024 21:44 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Vind je het heel verrassend? Ze is heel erg goed in 1 ding,
de rest is matig.
Heb op eigen risico gegoogled. Ze is niet mee naar Hong Kong vanwege 'persoonlijke redenen'.quote:
Vroeg ik me ook af!quote:
Aha, mijn man zei al 'Sav mag het land zeker niet in'quote:Op woensdag 16 oktober 2024 19:39 schreef essnhills het volgende:
[..]
Heb op eigen risico gegoogled. Ze is niet mee naar Hong Kong vanwege 'persoonlijke redenen'.
Er wordt gespeculeerd dat het een paspoort issue is. Iets met Sri Lankaans paspoort maar resident in Australië en dan mag dat niet zomaar oid.
Dat denkt iedereen volgens mijquote:Op dinsdag 22 oktober 2024 21:23 schreef franklop het volgende:
Denk al 6 eliminaties lang dat Pezza eruit vliegt, maar die weigert eruit te gaan
Ik hoop ook op Sav, maar vrees ook voor Harry.quote:Op woensdag 23 oktober 2024 20:16 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Dat denkt iedereen volgens mij
Die Pezza is gewoon een goeie kok haha
Vanavond ook weer geweldig gepresteerd en plastic salami rekwisieten + 5000 dollar gewonnen![]()
Wie oh wie zal er morgen afvallen; Darrsh, Harry of Sav??
Ik hoop Sav, ik gok Harry (geen idee wat de opdracht is, ik sluit meteen af, kijk liever geen voorstukjes)
Lijkt zich toch te hebben herpakt. Hopelijk Sav naar huisquote:
Ik ookquote:Op donderdag 24 oktober 2024 19:13 schreef Kanaroe het volgende:
Wat een heerlijk gerecht![]()
Een koningsmaal, ik wil het eten
Oh ik vind hem wel leukquote:Op maandag 28 oktober 2024 16:15 schreef franklop het volgende:
O en Jean Christoph , of hoe hij dan ook heet, hoeft wat mij betreft niet te blijven qua jury. Voegt ook weinig toe tijdens het koken heb ik het idee. Kan taalbarrière zijn, maar toch
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |