SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
Hnnnggggquote:
Bij USP?quote:Op woensdag 25 september 2024 16:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik was nog in Utrecht vandaag. Blij dat ik nu weer in Den Haag zit.
oh, dat is weer iets andersquote:Op woensdag 25 september 2024 16:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En dat allemaal omdat hij niet in je broekje mocht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, was in de Jaarbeurs.quote:
quote:Op woensdag 25 september 2024 16:41 schreef bitterbal het volgende:
Waar is de selfie met de sushi-station draak?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
Heb je die neonlampen gekocht?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh, dat klinkt wel interessant voor jouw vakgebiedquote:
Die staat op mijn Only Snacksquote:Op woensdag 25 september 2024 16:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Waar is de selfie met de sushi-station draak?
nee zijn wel vet hequote:Op woensdag 25 september 2024 16:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb je die neonlampen gekocht?
ja tis echt tof. Alles voelt wel als een beleving ookquote:Op woensdag 25 september 2024 16:43 schreef Crack_ het volgende:
Foto'saltijd leuk
Ziet er echt uit als een wereldstad @:bitterbal
quote:Op woensdag 25 september 2024 16:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Die staat op mijn Only Snacks
Nee, het aanbod viel erg tegen. Weinig aansluiting bij mijn werkgebied. En één lezing waarin Amsterdam veel meer aan bod kwam dan Den Haag dus dat vond ik een slecht verhaal.quote:Op woensdag 25 september 2024 16:43 schreef Crack_ het volgende:
Oh, dat klinkt wel interessant voor jouw vakgebiedook nog iets interessants gehoord?
Ohquote:Op woensdag 25 september 2024 16:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee, het aanbod viel erg tegen. Weinig aansluiting bij mijn werkgebied. En één lezing waarin Amsterdam veel meer aan bod kwam dan Den Haag dus dat vond ik een slecht verhaal.
kan altijd nog als je dat zou willen? Of over een tijd?quote:Op woensdag 25 september 2024 16:45 schreef bitterbal het volgende:
had hier misschien ook wel kunnen wonen
Leuk zo krijgen we beter beeldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat is dat bij de ei en rijst op je bord?
Gaat wel lekker zo'n bootje
It's weird being the same age as old people
☺smilies
Wel weer wat leuke mensen gesproken dus het was niet helemaal voor niks.quote:
iets van groente in oestersaus. weet de naam niet. Had dit vandaag voor ontbijt maar de kip smaakte mij niet echt. Was ook koud.quote:Op woensdag 25 september 2024 16:50 schreef Xilia het volgende:
[..]
Leuk zo krijgen we beter beeld![]()
Wat is dat bij de ei en rijst op je bord?
Gaat wel lekker zo'n bootje
Nog last van je maag?quote:Op woensdag 25 september 2024 16:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
iets van groente in oestersaus. weet de naam niet. Had dit vandaag voor ontbijt maar de kip smaakte mij niet echt. Was ook koud.
Ah ik zie het nu, is kip wat ik bedoelde.quote:Op woensdag 25 september 2024 16:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
iets van groente in oestersaus. weet de naam niet. Had dit vandaag voor ontbijt maar de kip smaakte mij niet echt. Was ook koud.
ja is denk ik gekookt ofzo. Eten ze hier veel zoquote:Op woensdag 25 september 2024 16:52 schreef Xilia het volgende:
[..]
Ah ik zie het nu, is kip wat ik bedoelde.
Oh das fijnquote:Op woensdag 25 september 2024 16:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wel weer wat leuke mensen gesproken dus het was niet helemaal voor niks.
het ziet er zo onaantrekkelijk uit op deze manierquote:Op woensdag 25 september 2024 16:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja is denk ik gekookt ofzo. Eten ze hier veel zo
ja idd. ze doen er vaak nog wel saus bij. Pittige sausquote:Op woensdag 25 september 2024 16:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]
het ziet er zo onaantrekkelijk uit op deze manierzo bleekjes, net een bips
Het zou niet mijn eerste keuze zijnquote:Op woensdag 25 september 2024 16:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja is denk ik gekookt ofzo. Eten ze hier veel zo
Jaquote:Op woensdag 25 september 2024 16:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]
het ziet er zo onaantrekkelijk uit op deze manierzo bleekjes, net een bips
quote:Op woensdag 25 september 2024 16:56 schreef bitterbal het volgende:
heeee, een taxi uit den haag!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baby darling doll face honey
oh, ja dan zie je die kip niet meer en proef je het ook niet meer dus dan doet het er allemaal niet meer zo toequote:Op woensdag 25 september 2024 16:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja idd. ze doen er vaak nog wel saus bij. Pittige saus
ga deze ook niet meer bestellenquote:Op woensdag 25 september 2024 17:00 schreef Xilia het volgende:
[..]
Het zou niet mijn eerste keuze zijn
ja zie je wel regelmatig . maar vind aziaten erg van de foto's en het filmen.quote:Op woensdag 25 september 2024 17:06 schreef Xilia het volgende:
Lopen ze daar nou vaak met zo'n lange stick met foon op door de stad alles te filmen?
Vind ik altijd zo irritant en zo zie je zelf toch niks denk ik dan
Klopt, zie je hier ook erg veel.quote:Op woensdag 25 september 2024 17:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja zie je wel regelmatig . maar vind aziaten erg van de foto's en het filmen.
ja geen schaamte ook he daarvoorquote:Op woensdag 25 september 2024 17:10 schreef Xilia het volgende:
[..]
Klopt, zie je hier ook erg veel.
En dat selfies maken in allerlei posesmanman
Nee echt!quote:Op woensdag 25 september 2024 17:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja geen schaamte ook he daarvoor
Wat doen ze daar vervolgens mee?quote:Op woensdag 25 september 2024 17:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja zie je wel regelmatig . maar vind aziaten erg van de foto's en het filmen.
ja dnek voor de prive collectiequote:Op woensdag 25 september 2024 17:17 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wat doen ze daar vervolgens mee?
Ik heb me op Cuba ook helemaal kapot gelachen om de poserende mensen. Die kwamen precies bij ons stuk privéstrand omdat het zo rustig was. Hele dag gegarandeerd entertainmentquote:Op woensdag 25 september 2024 17:10 schreef Xilia het volgende:
[..]
Klopt, zie je hier ook erg veel.
En dat selfies maken in allerlei posesmanman
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |